Надати інформацію, відсутність відповіді від співробітників
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Це не відповідь на моє питання?
Ви як банк повині надати клієнтам інформацію на сайті, в інформаційних куточках… згідно яких правил, тарифів чи таке інше ви обмежеєте мої права вкладника?
Відписка у вигляті тимчасові заходи мене зовсім не влаштовує, це не відповідь.
Ви як банк повині надати клієнтам інформацію на сайті, в інформаційних куточках… згідно яких правил, тарифів чи таке інше ви обмежеєте мої права вкладника?
Відписка у вигляті тимчасові заходи мене зовсім не влаштовує, це не відповідь.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
07.04.2014 прийшов у відділення № 71 за отриманням коштів, на що отримав 0 (в касі грошей нема навіть 1000 тис.)
Я хочу дізнатись у відповідності до яких документів банк не повертає кошти (між мною як клієнтом було підписано договір який зсилається на правила) ні в договорі ні в правилах обмежень нема та в п. 4.3.3. написано банко повертає кошти на першу вимогу????????
Працівники банку дайте грунтовне пояснення чим керується банк ???
С уважением, VAB Банк