Мінфін - Курси валют України

Встановити

не усвідомленість працівників Банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
rusboxxx 4 квітня 2014, 11:17
Сьогодні був у Відділені №71, та у відповідності до правил п. 5.1.2.4. направив Банку заяву-повідомлення про те що планую отримати вклад в повному обсязі в день закінчення договору. Задав працівнику питання де знаходиться інформація стосовно лімітів (не змогла нічого сказати, силаючись що їй так говорив директор відділення № 71), на питання про зміну правил не змогла нічого сказати. (такий собі працівник робот-інформатор, який не орієнтується в оновленій інформації Банку, та не знає навіть де можна подивитись).
Також хочу сказати, що я не являюсь панікером в даній ситуації, і не забирав би вклад з Банку (довгий час працюю з VAB) але порушення моїм прав Банком та абсурдні відповіді працівників (мовляв… все що завгодно) та втрачена довіра до Банку не лишає вибору. Для мене відносини між партнерами повині бути зрозумілими та правовими.
Для того щоб служба підтримки не писала мені що залиште інформацію про себе (мовляв я провокатор… мій договір 659369/2013 від 07.10.2013)

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися