Мінфін - Курси валют України

Встановити

СХОЖЕ НА ГРАБІЖНИЦТВО

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Orlando 3 березня 2014, 22:00
Я є постійним вкладником ПАТ «ВіЕйБі Банк». 20 грудня 2013 року у відділенні №53 за адресю м. Київ, вул. Прорізна, 2, мною було відкрито банківський вклад «Новорічний подарунок VIP» №703232/2013 строком на 2 місяці з датою вимоги 20 лютого 2014 року.
На день настання дати вимоги Вкладу 20 лютого 2014 року, перед зверненням у відділення №53, я зателефонував на гарячу лінію Банку на номер 0 800 30 08 30, за яким мені було повідомлено, що всі відділення Банку на території м. Києва не діють, а з огляду на форс-мажорні обставини, датою вимоги мого вкладу буде вважатися найближча дата роботи відділення №62 за адресою м. Київ, вул. Червоноармійська, 63а, через те, що відділення №53 тимчасово працювати не буде, а його вкладники переведені на цей час у відділення №62.
24 лютого 2014 року відділення Банку в м. Києві відновили роботу, за виключенням відділення №53, таким чином, я персонально звернувся у відділення №62 з вимогою повернути мені Вклад та проценти за ним. Нажаль, я був вкрай обурений повідомленням що Вклад автоматично пролонговано з 20 лютого 2014 року строком на 2 місяці, та повідомленням що відділення №62 працювало 20 лютого 2014 року, що не збігається з інформацією, отриманою станом на 20 лютого 20014 року за телефоном гарячої лінії Банку; при цьому принципова позиція уповноваженого працівника відділення Банку полягала в тому, що раніше дати вимоги отримати Вклад можна лише через дострокове розірвання договору, що можливо лише через 30 календарних днів з дня написання відповідної заяви.
ЗВЕРТАЮСЯ З ПРОХАННЯМ ПОКЛАСТИ КРАЙ СХЕМАМ З ОБДУРЮВАННЯ КЛІЄНТІВ ТА НЕГАЙНО ПОВЕРНУТИ ГРОШІ!

Коментарі - 1

+
0
VAB Bank
VAB Bank
4 березня 2014, 11:08
#
Дякуємо за звернення. Ми прийняли до відому інформацію, потрібен час для обробки даних. З вами звяжеться співробітник банку, аби відповісти на всі питання та допомогти вирішити ваші питання.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися