VAB все що ми про нього думаємо
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Спочатку начальник сказав нам що грошей немає і не буде і що нам мали зателефонувати з Львівського РЦ. З Львівського РЦ зателефонували, поки думали що нам потрібна конвертація розмова була плюс мінус коректна, але коли виявилося що нам потрібна готівка почалися незрозумілі пояснення про її відсутність, якісь внутрішні правила банку і т.д. і т.п. Панчишин Юрій Богданович особисто пообіцяв мені що до кінця дня вирішить всі питання і обов'язково відзвониться. До вечора мене кормили обіцянками, а потім вкотрий раз сказали що грошей немає, але я можу розірвати депозитний договір, втратити всі нараховані проценти, мені переведуть гроші на поточний рахунок і кожний день з поточного рахунку можу знімати по 2 000 гривень і з того маю бути щаслива. 2000 гривень то внутрішнє розпорядження банку, яке мені ніхто не показував, а моє питання про його законність взагалі поставило персонал в глухий кут, оскільки відповіді я так і не отримала.
Історія після того не закінчилася. 26 лютого 2014 року в відділенні банку нам з чоловіком запропонували написати нову заяву де вже була вказана дата розірвання договору 28 березня 2014 року, оскільки, як сказав начальник відділення в них помінялися внутрішні правила і тепер розірвати договір можна тільки за 1 місяць і не швидше (про законність даних правил ви вже знаєте… німе здивування і жодної відповіді). Саме цікаве ще попереду. Так як нам готівки не видали (нам сказали що ми в тому винні самі… байдуже що грошей не було в банку, тим більший парадокс цієї ситуації полягає в тому що ми хотіли забрати СВОЇ ГРОШІ) наш депозит вони продовжили (на питання на якій підставі ви вже відповідь знаєте...) ну і ніяк вони не можуть швидше ніж за місяць поставити ту галочку в комп'ютері про розірвання договору… ну ніяк-ніяк… ну галочка в комп'ютері ставиться тільки за місяць… Не то комп'ютери в них такі (хоча пише банк на своїй офіційній сторінці що все в них гаразд з капіталом і відповідно має бути з основними засобами вроді теж… але факти річ вперта...).
Історія мала продовження в такому вигляді: після написання офіційної заяви 26 лютого нам пообіцяли що її розглянуть і в найкоротший термін дадуть відповідь — в результаті:
1) сьогодні 1 березня 2014 року — відповіді немає
2) начальник відділення далі кормить обіцянками, що нашу заяву розглядає центральний офіс і відповіді ще немає…
Тому шановний центральний офіс — прочитання заяви займає 5 хвилин, 30 хвилин — надання відповіді в письмовому варіанті, 5 хвилин телефонна розмова про прийнятий результат… шановний банк Ви пишете що у вас працюють кваліфіковані кадри… Ви в черговий раз обманюєте своїх клієнтів?
Я б з радістю поспілкувалася особисто з вами, але телефон гарячої лінії з 25 лютого не відповідає, на моє прохання по надання телефону в центральний офіс начальник відділення сказав, що в нього його немає і Ви спілкуєтеся з працівниками тільки електронною поштою… що теж багато говорить про організацію роботи в вашому банку з СВОЇМИ працівниками… тож як тоді ви відноситесь до клієнтів ми бачимо.
3) заступник директора Львівського РЦ Панчишин Юрій Богданович, який нагадую 25 лютого 2014 року обіцяв нам вирішити всі питання до кінця дня, з 26 лютого перестав брати телефонну слухавку (його номер 097945598....) і почав відписувати незрозумілі есемески про те, що він вже не займається нашим питанням всі питання вирішує начальник відділення (який нічого не вирішує ...) хоча дана людина є безпосередній керівник відділень… Теж питання до Банку і його кадрову політику…
4) ми втратили завдаток і будемо змушені оплатити штрафні санкції… договір є договір, а на відміну від вас ми звикли виконувати свої зобов'язання.
Любі мешканці України не несіть гроші в даний банк Ви і порадьте своїм знайомим, тому що назад гроші забрати неможливо!!! Нехай наш приклад буде для Вас застереженням і Вам не зіпсують море нервів за Ваше бажання забрати СВОЇ ГРОШІ, бо даний банк працює по принципу «ДОЛГИ ОТДАЮТ ТОЛЬКО ТРУСЫ»
P.S. 24 лютого в мене був день народження… ми з чоловіком 3-дня потратили на цих «порядних людей». Дякуємо їм за подарунок…