один в полі не воїн
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Уважаемый клиент! Приносим вам извинения за принесенные трудности. Спасибо за информацию, она нам очень важна в дальнейшей работе. Постараемся помочь решить ваш вопрос. Но просим также принять во внимание сложную ситуацию в стране. С уважением, ваш VAB Банк
Брехня нічого не вирішується тільки відмовки, а про письмові відповіді взагалі запевнили протягом 30 діб
Мы стараемся выполнить все требования наших клиентов, но не можем сделать это одновременно. Ситуация временна и обусловлена последними событиями в стране. Работать в условиях возросшего ажиотажа и паники среди населения непросто.
Брехня нічого не вирішується тільки відмовки, а про письмові відповіді взагалі запевнили протягом 30 діб
А НБУ дозволив вам скоротити свої обовязкові фонди з 40 до 20 відсотків відповідно ви маєте кошти щоб розрахуватися з людьми і зменшити ажиотаж навколо «VAB.Больше не Банк!»
А НБУ дозволив вам скоротити свої обовязкові фонди з 40 до 20 відсотків відповідно ви маєте кошти щоб розрахуватися з людьми і зменшити ажиотаж навколо «VAB.Больше не Банк!»
Уважаемые форумчане. VAB Банк готов ответить на любые Ваши вопросы и всячески поддерживать Вашу информированность по текущей ситуации. Мы готовы рассматривать Ваши предложения по урегулированию ситуации и, по возможности, индивидуально реагировать на Ваши потребности. Обращаем Ваше внимании на временный характер принятых мер. Просим ознакомится с обращением руководства банка к вкладчикам на официальном сайте банка vab.ua/rus/press_centre/news/26022014/
С уважением, ваш VAB Банк
С уважением, ваш VAB Банк
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
1. Варіанти скарг, заяв, пропозицій пропоную надсилати на електронні адреси.
2. Варіанти дій по відношенню до працівників банку обговорити в даному відгуку
Для зв'язку: Ірина, тел. 0951524451, 0981347479 м. Біла Церква
На сьогоднішній день мною зроблено:
1. Запропонувала працівникам банку завести книгу скарг де написала скрагу.
2. Написала нову заяву на повернення коштів крім тої що вони мені запропонували.
3. Наступного дня запропонувала книгу скарг зареєструвати про що знову написала скаргу і далі буду це продовжувати.
4. Взяла виписку з рахунку (обовязково, можливо начальник відділення вже отримав ваші кошти)
5. Написала скаргу в НБУ та відправила заказним листом з обов'язковим повідомленням про доставку
Поки що все. Реакція банку відсутня. Годують сніданками. На рахунок скарг сказали що це моє право.