Депозит
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 9
Уважаемый клиент! Мы разбираемся в ситуации, на это требуется некоторое время. С вами обязательно свяжутся. С уважением, ваш VAB Банк
У меня заканчивается депозит сегодня 22,02,2014, пришла в отделение, а там объявление, 20 и 21 ,02,2014 банк не работает.
Но сегодня же 22,02,2014, почему вы не работаете??
когда будете работает, мне срочно нужны мои деньги, мне нужно гасить кредит в другом банке.
в начале неделе пришла СМС если не заберете 22,02 депозит будет пролангирован, но мне это не нужно, мне нужны мои деньги сейчас срочно!
Почему вы сегодня не работаете, метро работает, НБУ говорит, что проблем в банковской сфере нет.
когда и где я могу забрать свои деньги???
Но сегодня же 22,02,2014, почему вы не работаете??
когда будете работает, мне срочно нужны мои деньги, мне нужно гасить кредит в другом банке.
в начале неделе пришла СМС если не заберете 22,02 депозит будет пролангирован, но мне это не нужно, мне нужны мои деньги сейчас срочно!
Почему вы сегодня не работаете, метро работает, НБУ говорит, что проблем в банковской сфере нет.
когда и где я могу забрать свои деньги???
Уважаемый, VABmila. В связи с неспокойной ситуацией в стране, наш банк ввел новый режим работы. Сообщение об этом есть на нашем сайте. www.vab.ua/rus/press_centre/news/21022014/. Обратитесь в отделение, в котором открывали депозит, сегодня. VAB Банк работает в обычном режиме с сегодняшнего дня. С уважением, ваш VAB Банк
Депозит не віддали. Начальник відділення №65 заявила, що зараз кожен сам за себе і що грошей вона мені не віддасть ні за яких обставин. Вела себе як хамка. ГРОШІ В КАСІ БУЛИ. При мені в касу було внесено іншим клієнтом крупну суму, якої б було достатньо, щоб видати не тільки мені депозит. Ось вам мій відгук.
Уважаемый клиент! Мы разберемся в ситуации. Приносим извинения за принесенные неудобства. Они обусловлены сложной ситуацией в стране и как следствие на банковском рынке
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Тепер чекаю вказаної дати, щоб зробити свої висновки з роботи банку та оцінити відношення до себе його співробітників. Прошу офіційного представника ВАБ Банку посприяти виконанню банком взятих на себе зобов’язань перед клієнтом (тобто мною) і повернути вклад у повному обсязі разом із нарахованими відсотками вчасно.
Про результати я обов’язково напишу відгуки на різних сайтах, а от якого змісту вони будуть буде залежати виключно від банку. Якщо банк думає про співпрацю в майбутньому, то необхідно виконувати зобов’язання перед клієнтами у повному обсязі. Все ще вірю в чесне ім’я ВАБ Банку.
Інформацію про номери договорів, П.І.П., суми вкладів надіслав приватним повідомленням.