Мінфін - Курси валют України

Встановити

Моя Найгірша Карта Classic

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
mahno 19 червня 2012, 16:25
Не люблю «тролити», але мушу. 2 тижні тому відкрив рахунок «Активні заощадження Преміум» (думав що його відкрив), обслуговування сподобалось, окрім того що я мусив СТОЯТИ біля працівника на проході — так там задумано певне))
На наступний день любуючись інтернет-банкінгом я побачив, що мій рахунок носить назву «Наша Найкраща Картка Classic». Я як чемна людина, відразу повідомив про це банк відправивши листа через банкінг: відповідь отримав, просили вибачення… Суть то вибачення, що мене просили прийти і відкрити ще один рахунок. Тобто банк помилку визнав, але ніхто не забажав виправити її самотужки.
Ну думаю, відправлю ще одного листа з проханням щоб банк сам вирішив проблему. Я бачу що банк про мене забув, ну що ж — я маленький чоловічок, «клієнт», громадянин великої країни де мусиш для вирішення маленьких проблем «бузити» щоб всі тебе почули.
На разі, маю вдома файлик з договором «Активні заощадження преміум» і не більше. Дякую за увагу.

Коментарі - 2

+
0
VAB Bank
VAB Bank
3 вересня 2012, 16:58
#
Доброго дня.
Впевнені Ваше звернення оброблено та ви задоволені сервісом VAB. У іншому випадку, будемо раді допомогти. Завдяки вашим зауваженням ми змінюємось на краще!
З повагою, VAB24
+
0
mahno
mahno
5 вересня 2012, 13:52
#
Я радий лише від того, що в вищеназваних рахунках відмінили коміссію при знятті готівки. Але сам банк по собі не поганий: швидке обслуговування у відділеннях, велика мережа банкоматів «Атмосфера», ще й до того жодної збійної транзакції за весь період обслуговування. Одне «шкода», що ніхто не верне кошти, зідрані за попередні місяці коміссією від хибно оформленого рахунку.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися