Моя Найгірша Карта Classic
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
На наступний день любуючись інтернет-банкінгом я побачив, що мій рахунок носить назву «Наша Найкраща Картка Classic». Я як чемна людина, відразу повідомив про це банк відправивши листа через банкінг: відповідь отримав, просили вибачення… Суть то вибачення, що мене просили прийти і відкрити ще один рахунок. Тобто банк помилку визнав, але ніхто не забажав виправити її самотужки.
Ну думаю, відправлю ще одного листа з проханням щоб банк сам вирішив проблему. Я бачу що банк про мене забув, ну що ж — я маленький чоловічок, «клієнт», громадянин великої країни де мусиш для вирішення маленьких проблем «бузити» щоб всі тебе почули.
На разі, маю вдома файлик з договором «Активні заощадження преміум» і не більше. Дякую за увагу.