×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Виктор Малиновський
- 22 травня 2014, 19:46
- Віктор, Івано-Франківськ
З лютого 2014 року в банку в мене виникли проблеми з поверненням депозитів, термін дії яких закінчився. При цьому серйозно «напрягають» дії працівників Вабанку щодо незаконного блокування тих сум, що мені належать. Ситуація ситуацією, але рано чи пізно все минає, але довіра до Вашого банку в більшості не відновиться. Чи справи в банку настільки серйозні, що Вам вже все рівно і ставлення до Вас клієнтів більше не хвилює? Якщо так чому не можна зробити все цивілізовано. 30 травня в мене закінчується термін чергового депозиту? Що мені зробити щоб цього дня отримати кошти? Невже не можна завчасно надати відповідні погодження на видачу готівки чи переведення коштів? Чому постійно я чую про нестачу готівки у відділенні? Якщо так то будь-ласка за рахунок банку переведіть мені кошти на мій рахунок в іншому банку (в мене вони відкриті)? Якщо треба дозволів центрального офісу на видачу готівки чи перевід коштів, чому працівниками банку не може бути забезпечена їх наявність своєчасно, відповідні звернення надані у відділення банку? Чому внаслідок формальних придуманих причин банк безкоштовно користується моїми коштами, які мені не повертаються? Якщо є проблеми в своєчасному поверненні мені коштів з депозиту по вині банку чому Ви не компенсуєте мені частково втрати хоча б якимось нарахуванням відсотків внаслідок неповернення коштів? Хоча б в такому випадку невидача депозиту на мою думку мала б компенсуватись як мінімум відсотками передбаченими в договорі по депозиту. Невже не зрозуміло менеджерам банку, що такі дії призводять тільки до ланцюгової реакції, якщо я сьогодні не можу забрати частину своїх коштів, то завтра я захочу забрати всі в тому числі розриваючи достроково вклади та ніколи більше не працюючи з Вашим банком. Довіра заробляється роками, а втратити її можна впродовж місяців. Ще раз запитую, що мені зробити щоб отримати 30.05.2014 року свої кошти, адже впродовж трьох останніх місяців це мені вдавалося тільки з великими зусиллями і затратами?
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися