Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
masyava
masyava
4 березня 2014, 21:13
Здравствуйте! Я Внимательно ознакомилась с новой редакцией «ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ПЛАТІЖНИМИ КАРТКАМИ ФІЗИЧНИХ ОСІБ ПАТ «ВіЕйБі Банк» ЗАТВЕРДЖЕНО Розпорядженням Першого заступника Голови Правління від 03.03.2014 № 57-Р
п. 4.2.2. Отримання готівки в пунктах видачі готівки банківських установ (касах банків):
— Здійснюється за умови наявності у ДЕРЖАТЕЛЯ КАРТКИ паспортного
документа та/або введенням ПІН: ДЕРЖАТЕЛЬ КАРТКИ повинен перевірити
квитанцію, яка йому надається, підписати її та отримати свій примірник;
— граничний розмір готівки, яку ДЕРЖАТЕЛЬ може отримати в касі будь-якого
відділення ПАТ «ВіЕйБі БАНК» без попереднього повідомлення БАНКУ про
свій намір, становить 50000 грн./ 5000 дол.США/ 5000 євро
и п. 4.2.6. Авторизаційні ліміти за операціями з КАРТКАМИ:
Зняття готівки в
касах — Максимальна сума операцій протягом одного дня 5 000 грн.*, не більше ніж 3 (три) транзакції**

Лимит снятия повысили до 5000 грн, а через кассу банка удалось снять всего лишь 500 грн. На просьбу объяснить возможность снятия данной суммы (лимита), как было установлено ПРАВИЛАМИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ПЛАТЕЖНЫХ КАРТ от 03.03.2014 был получен такой ответ — »Звоните в CALL-CENTER". Как это понимать??? Неужели там работают настолько некомпетентные сотрудники, которые уже на протяжении двух недель кроме фразы «Звоните в CALL-CENTER» и «В Кассе денег нет!!!», больше связного ничего не могут сказать.

Еще одна неприятная ситуация — На мой вопрос «Каким образом можно у Вас (в отделении) оформить заказ на снятие суммы, которая превышает ежедневный лимит снятия денежных средств через кассу банка» мне раздраженно ответили — «У нас такое сделать невозможно!!!» Хотя по ПРАВИЛАМ п. 6.1.16.
« У разі наявності з боку ДЕРЖАТЕЛЯ наміру отримати готівку з ПР в касі БАНКУ в розмірі, що перевищує граничний розмір, зазначений в ПРАВИЛАХ, ДЕРЖАТЕЛЬ зобов’язаний повідомити відділення про такий намір, де буде здійснюватись видача готівки, до 13-ої години робочого дня, напередодні дня отримання. Запланована дата отримання готівки з каси БАНКУ повинна бути робочим днем. »
При этом согласно ПРАВИЛАМ п. 4.2.2. «Отримання готівки в пунктах видачі готівки банківських установ (касах банків):
— Здійснюється за умови наявності у ДЕРЖАТЕЛЯ КАРТКИ паспортного
документа та/або введенням ПІН: ДЕРЖАТЕЛЬ КАРТКИ повинен перевірити
квитанцію, яка йому надається, підписати її та отримати свій примірник;
— граничний розмір готівки, яку ДЕРЖАТЕЛЬ може отримати в касі будь-якого
відділення ПАТ «ВіЕйБі БАНК» без попереднього повідомлення БАНКУ про
свій намір, становить 50000 грн./ 5000 дол.США/ 5000 євро. „

Прошу Вас помочь разобраться, как вести себя с работниками Банка в данной ситуации, и имеют ли Клиенты право (исходя из ПРАВИЛ имеют) заказывать сумму, превышающую дневной лимит, и в каком виде это осуществляется???? Заранее благодарна!!!
ВіЕйБі Банк (VAB Банк)
Відповідь банку
6 березня 2014, 12:31
Уважаемый клиент! Укажите свои контактные данные (ФИО, номер договора, телефон), чтобы мы могли проверить информацию и помочь решить ваш вопрос. С уважением, ваш VAB Банк

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися