Мінфін - Курси валют України

Встановити

Кредитна заборгованість

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ярина Нагурна 15 серпня 2024, 22:16
Доброго дня
Адресою свій лист до Голови Правління АТ «Універсал Банк»
Мене звати Нагурна Ярина Володимирівна. Я є клієнтом вашого банку, користувалась послугами Монобанку. На сьогоднішній день немаю заборгованості перед Монобанком, проте в 2022 році у мене, як і в багатьох громадян України, почались фінансові труднощі. Внаслідок чого виникла заборгованість перед Вашим банком. Внаслідок переговорів було досягнуто домовленості з працівниками Монобанку з розбивкою моєї прострочки і в результаті мною було погашено усю заборгованість.

Дана прострочка по кредитні картій виникла не зумисне, а через те, що я мати з двома дітьми в певний період 2022 року перебувала за межами України і мала тимчасові фінансові труднощі.
На сьогодні я живу і працюю в Україні, і хочу скористатись держаною програмою Єоселя, оскільки я є медичним працівником (працюю лікарем в лікарні у м.Львів), проте неможу, бо Ваш Банк передав дану прострочку в БКІ.

Звертаюсь до Вас із проханням вилучити дані з БКІ для можливості отримати погодження кредитування по пргормамі «Єоселя».

З повагою

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися