Мінфін - Курси валют України

Встановити

Заблокували власні кошти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Frank553 1 березня 2024, 20:25
Прийшло повідомлення про те, що потрібно підтвердити через Дію про підтвердження користувача карткою. Все швидко підтвердив. Без ніяких повідомлень від банку дізнався через 3 доби, що мої кошти заморожені і ніхто з банку не телефонував і не інформував. Поки я сам не почав писати в чаті, де мені не могли надати відповідь. Далі зателефонував на гарячу лінії банку. Запросили в мене походження коштів, надав всі документи, а саме: довідку про доходи та довідки про додаткове джерело походження коштів. Ще пройшли 2 добі і ті самі документи запросили, але вже через електронну пошту. Не розумію навіщо таке робити декілька разів. Банк розводить руками, не хочуть ні договорі зі мною розривати ні продовжувати співпрацю і кошти не повертають. А це мої особисті кошти, які планував на весілля.
Моя оцінка найнижча 1 з 10.

Коментарі - 1

+
0
Lolik1837
Lolik1837
1 березня 2024, 20:54
#
Автор, обычно банки блокируют счета, когда ваши действия подпадают под финмониторинг

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися