Універсалбанк заблокував зняття готівки за кордоном.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Хто дав банку право ставити нульовий ліміт? В мене дві картки тому, що мені потрібні 2 картки. В мене багатодітна сым’я, Ми зараз за кордоном. І мені зараз необхідно залишити жінку з дітьми і з'їздити в іншу країну. Для цього мені потрібно дві робочі картки: щоб одну залишити дружині, а іншу взяти з собою. Зараз такої можливості не має.
Банк сам за мене вирішив, що мені одна картка не потрібна!
Підкреслюю, проблема зі сторони банку так і не вирішена!
Раджу всім переходити до інших, більш надійних банків, інакше ризикуєте в один день залишитись без грошей, як це зараз в нас!
Банк сам за мене вирішив, що мені одна картка не потрібна!
Підкреслюю, проблема зі сторони банку так і не вирішена!
Раджу всім переходити до інших, більш надійних банків, інакше ризикуєте в один день залишитись без грошей, як це зараз в нас!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Також видно, що в банку не вистачає технічних фахівців так як до блокування картки банк не виконував постанову НБУ про накладання ліміту в 12.5 тис. гривень на тиждень. Схоже, що в банку немає такої технічної реалізації. І банк не вигадав нічого кращого, ніж повністю заблокувати карту на видачу готівки.
Провівши детальний аналіз, Банком прийнято рішення залишити можливість користуватись іншими картками, якщо відсутня картка Monobank, при цьому усі клієнти, що мають картку Monobank можуть здійснювати операції в рамках лімітів встановлених НБУ без жодних перешкод.
Для зменшення негативного впливу через імплементацію лімітів у відповідності до постанови НБУ, Банк проінформував про це усіх клієнтів, що здійснювали операції зняття та розрахунки закордоном за останній період. Якщо Ви не отримали СМС то просимо Вас звернутись до спеціалістів клієнтської підтримки зателефонувавши на номер +38044 391 5 391 або безпосередньо за допомогою месенджерів в Viber або Telegram та перевірити причини через, які СМС інформування не відбулось.
Хочемо відмітити, що картка залишається активною для операцій на території України, обмеження лімітів лише на операції за кордоном і для таких операцій рекомендуємо використовувати картку Monobank.
Сподіваюсь, Вам буде корисна інформація, щодо методів переказу коштів на картку Monobank з інших карток емітованих Універсал Банком, а саме переказ коштів на картку Monobank ви можете здійснити дистанційно в Мобільному додатку (карткові перекази або переказ по реквізитам) або ж скористатися Чат-бот, обравши необхідний рахунок, після чого натиснути «Перекази».
Чат бот доступний у Viber та Telegram, за посиланням:
— viber://pa?chatURI=universalbankbot
— https://t.me/UniversalBank_bot
З повагою, підтримка Універсал Банк.