Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не раджу!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Алексей Филинюк 26 грудня 2021, 15:21
Відділення за адресою: Львів, пр-т Шевченка, 27
Не користуйтесь послугами відділення у Львові на проспекті Шевченка! Працівники відділення (особливо Катерина) надають неправдиву інформацію, чим постійно вводять клієнтів в оману! Я двічи за останній місяць мав з нею справу, і обидва рази це кінчалось конфліктом і зверненням на гарячу лінію!
Універсал Банк
Відповідь банку
31 грудня 2021, 17:07
Дякуємо за Ваш відгук!
На підставі Вашого відгуку було здійснено детальну перевірку. Повідомляємо, з урахуванням вимог Постанови Національного Банку України №103 від 25.09.2018 «Про затвердження Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні», Банком передбачено, що клієнт зобов'язаний пройти ідентифікацію з паспортом при знятті коштів від 100 тис. грн. і вище, що й було озвучено у відділенні та запропоновані альтернативні варіанти зняття, якщо цей варіант Вам не підходить.
Всі Ваші звернення взяти до уваги та розглянуті. Підготовлено довідку, від якої Ви відмовились. Факт надання неправдивої інформації, введення в оману співробітником відділення — не виявлено.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 грудня 2021, 9:06
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 27.12.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Коментарі - 1

+
0
Алексей Филинюк
Алексей Филинюк
5 січня 2022, 9:15
#
Всеж таки переконуюсь, що прийняв правильне рішення розірвати співпрацю з цим банком! Вони навіть звернення не можуть правильно опрацювати! Ви або розумово відсталі, або абсолютно не розібрались у ситуації (підозрюю, що і те і друге). Я пройшов «ідентифікацію з паспортом» двічи — у касира в касі і у менеджера в операційному залі! Ніякі альтернативні варіанти мені ніхто не пропонував! а від довідки я відмовився, оскільки вона не відповідала змісту мого звернення!!! Доречі, коли я зможу забрати нормальну довідку?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися