Як «швидко» сплатити кредит у валюті у відділенні «Universal Bank» у м.Тернополі!!!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
10 грудня 2013 року я зайшла у відділення «Universal Bank», яке знаходиться в м.Тернополі по вул.Білецькій, з метою погашення кредиту у валюті.В касі обслуговувала одна дівчина-касир, черга була-десь чоловіка чотири. Стою, чекаю своєї черги, обслуговування триває повільно, касир по 5 раз задає одні і ті ж запитання, мотивуючи тим, що ще не знає багатьох моментів операційної роботи. Ще чекаю… Хвилин через 15 з'явилась ще одна дівчина-касир, хвилин через 5 я підійшла до неї. Із собою мала звичний набір: паспорт, суму у доларах США та суму у гривнях на купівлю пари доларів США, яких не вистачало до необхідної для погашення платежу суми. Взявши мій паспорт, касир хвилину мовчки щось шукає в комп'ютері. Я вже не витримала мовчання і запитала, яку суму в доларах необхідно внести. У відповідь почула, що цього касир ЩЕ не бачить… Чекаю ще півхвилинки… Нарешті чую суму, дістаю з гаманця долари і гривні, перераховую їх, касир, дивлячись на цей процес, запитує, чи я маю всю суму в доларах. Я відповідаю, що частково, і просовую гроші у віконечко. Касир бере гроші і нарешті повідомляє, дивлячись на мене круглими очима, ніби я з іншої планети, що продаж доларів у них на місяць заборонений. У відповідь на це вже я з круглими очима запитую, а де ж повідомлення про цей факт на інформаційних стендах в банку, перед касою, на дверях, на сайті, взагалі в банку де-небудь є про це інформація? У відповідь чую слова:«А я звідки знаю, може, десь є, а може, і немає», від яких засумнівалась а з ким я розмовляю, з касиром банку, тобто з працівником, який безпосередньо займається касовим, операційним обслуговуванням і відповідає за якісне виконання своїх професійних обов'язків, чи з працівником, який підлогу миє, і йому байдуже, які оголошення висять чи не висять у банку. Я розумію, що мій обід спливає, а тепер ще потрібно бігати і шукати нещасних пару доларів(не десятків, не тисяч і т.д.), бігти назад і знову стояти в черзі… Паралельно механічно шукаю очима оголошення біля каси про заборону продажу валюти, поки касир зараховує долари, нічого не знаходжу… Касир нарешті віддає мені квитанцію, я ідучи від каси, оглядаю всі стенди, стіни і все, на чому може висіти таке оголошення… Все марно… Набираю тут же гарячу лінію, думаю, ну там же ж мені все пояснять. Розказую дівчині-оператору всю історію, прошу пояснити, чому смс-повідомлення з нагадуванням про сплату платежу, з рекламою, з пропозицією відкрити депозити, оформити картки шлють кожен місяць, а повідомлення про те, що для сплати кредиту візьміть всю суму у валюті, щоб не бігти в інший найближчий банк для купівлі, надіслати не можуть. Також не можуть розмістити оголошення про заборону купівлі. А заборона оформлена внутрішнім розпорядженням, про яке я не дізнаюсь з газет та Інтернету. У відповідь оператор каже, що повідомляти про цей факт має відділення. Я відповідаю, що телефоную, щоб сказати, що у відділенні необхідної інформації немає, плюс касир відповідає некомпетентно і поводить себе непрофесійно. Відповідь оператора все така ж: повідомляти про цей факт має відділення. У мене дежавю. Тоді кажу, що хочу залишити скаргу на роботу відділення. Оператор запитує номер моєї картки, відкритої в банку, картки у мене немає, кредит не картковий. Все це пояснюю, закипаючи… Оператор видає інформацію, від якої у мене мало телефон не випав з рук: звернення не може бути зареєстроване у зв'язку з відсутністю в мене картки та у зв'язку з тим, що я не була ідентифікована. Звернення я можу зареєструвати самостійно тільки на сайті банку. І це ГАРЯЧА ЛІНІЯ???? Такого ставлення до клієнтів я ще не бачила, мало того, що працівники повільно обслуговують клієнтів, ніякої потрібної інформації не надають, інформаційні стенди завішують всім, крім того, що реально потрібно клієнту, так ще і повністю не компетентні, не дотримуються стандартів якості обслуговування клієнтів. А гаряча лінія не для підтримки клієнтів банку, а незрозуміло для чого і для кого….
Написати коментар
Коментарі - 1
Я клиент с 2007 года, у меня та же ситуация, мне вернули деньги на счет, но при этом с меня же сняли повторно комиссию. Звоню в банк, мой счет, говорю номер кредитной карты, фамилию, имя, адрес, но вот незадача — я не помню кодовое слово. Просят продиктовать номер договора(!) — а я просто его с собой всегда ношу!
Меня отказались обслуживать, потому что у меня нет с собой договора (я звонила с работы), и не помню секретное слово.
А то. что я продиктовала все данные, включая свой же сиф, никого не волнует.
Меня отказались обслуживать, потому что у меня нет с собой договора (я звонила с работы), и не помню секретное слово.
А то. что я продиктовала все данные, включая свой же сиф, никого не волнует.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися