Пліснява валюта
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- UniversalBank
- 10 червня 2020, 18:07
- #
На підставі Вашої скарги ми провели детальну перевірку інформації, з відповідним аналізом відеоматеріалів.
Для видачі Вам готівкових коштів (долари США) касир використав банкноти з повною пачки (банкноти сформовані відповідно до вимог НБУ), перерахувала банкноти спочатку руками, потім за допомогою касової техніки (сортувальник, який одночасно проводить їх перевірку).
Всі банкноти нового зразка, платіжні та були цілими (так як машинка їх не відбракувала). Сортувальники розташовані в касовому вузлі таким чином, щоб Вам було видно процес перерахунку готівки.
При повторному візиті, всі банкноти касир прийняла, крім надірваної / розрізаної (банкнота має критерії значного зносу згідно вимог НБУ), і при обробці банкнот за допомогою детектора (на просвіті) ніякої плісняви не було виявлено. Касир руками перерахувала долари, відбракувала надірвану / розрізану купюру (банк не працює зі значно зношеною іноземною валютою), повернула її клієнту, (молодому чоловікові, який приніс валюту на обмін). Після цього просвітила всі купюри в лампі детектора і пропустила банкноти через сортувальник, який перевірив і перерахував банкноти.
Ми постійно працює над вдосконаленням рівня обслуговування клієнтів, і нам дуже шкода, що Ви залишилися незадоволені обслуговуванням в нашому Банку. Сподіваємося, що дане непорозуміння не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Для видачі Вам готівкових коштів (долари США) касир використав банкноти з повною пачки (банкноти сформовані відповідно до вимог НБУ), перерахувала банкноти спочатку руками, потім за допомогою касової техніки (сортувальник, який одночасно проводить їх перевірку).
Всі банкноти нового зразка, платіжні та були цілими (так як машинка їх не відбракувала). Сортувальники розташовані в касовому вузлі таким чином, щоб Вам було видно процес перерахунку готівки.
При повторному візиті, всі банкноти касир прийняла, крім надірваної / розрізаної (банкнота має критерії значного зносу згідно вимог НБУ), і при обробці банкнот за допомогою детектора (на просвіті) ніякої плісняви не було виявлено. Касир руками перерахувала долари, відбракувала надірвану / розрізану купюру (банк не працює зі значно зношеною іноземною валютою), повернула її клієнту, (молодому чоловікові, який приніс валюту на обмін). Після цього просвітила всі купюри в лампі детектора і пропустила банкноти через сортувальник, який перевірив і перерахував банкноти.
Ми постійно працює над вдосконаленням рівня обслуговування клієнтів, і нам дуже шкода, що Ви залишилися незадоволені обслуговуванням в нашому Банку. Сподіваємося, що дане непорозуміння не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Надірвану купюру не прийняли, аргументуючи, що я її надірвала.
Моя провина в тому, що я не перевірила одразу кожну купюру, але я розраховувала на нормальний сервіс
І плісняву можна перевірити лише через спеціальний аппарат
Дане питання знаходиться на розгляді, ми обов'язково з Вами зв'яжемося по результату.
Приносимо вибачення за доставлені незручності.