Мінфін - Курси валют України

Встановити

ЗАКРЫТИЕ СЧЕТА

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
elen341 28 листопада 2018, 11:26
Відділення за адресою: Рівне, вул. Київська, 17
Доброго дня! В мене таке питання чому Ваш банк так непорядно поводиться до клієнтів, я будучи підприємцем не можу закрити рахунок поточний тому що Ваш працівник відмовила мені в цьому на рахунку заборгованості не має залишок подарувала банку написала заяву чому я маю ще раз приїхати в Рівне з Луцька щоб підписати довідку про закриття рахунку це взагалі маразм в інших банках закривають рахунок за заявою клієнта таким працівникам не місце працювати в банківській установі, я телефонувала на гарячу лінію мені передзвонив спеціаліст по корпоративних клієнтах з Києва і сказав що вони закривають без проблем мені довідка не потрібна, Ваша працівниця відмовилась навіть сказати своє прізвище сказала що вона просто Інна, я так розумію це робиться для того щоб клієнти платили кошти за обслуговування котрого не отримують в мене з рахунку котрим я не користуюсь біля двох років зняли біля 2-х тисяч. Мій код 2894713189, я не можу їздити в Рівне в будні дні тому що обслуговую 4 по дітей яких вожу по гурткам і школам і садкам. Дякую за розуміння надіюсь моє питання буде вирішене позитивно
Надіслано з iPhone
Універсал Банк
Відповідь банку
28 листопада 2018, 15:50
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми обов'язково постараємося знайти варіанти вирішення питання. З Вами додатково зв'яжемося.
Приносимо вибачення за доставлені незручності.

Коментарі - 1

+
0
UniversalBank
UniversalBank
29 листопада 2018, 15:57
#
Ваш рахунок закритий.
Ми приносимо свої вибачення за те, що Вам довелося відчути незручність!
Ми зробимо все можливе щоб надалі такої ситуації не виникало і неодмінно проведемо роботу над поліпшенням сервісу обслуговування!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися