Косове обслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- UniversalBank
- 19 жовтня 2018, 16:04
- #
Перш за все просимо вибачення за незручності, які виникли в процесі співпраці з нашим Банком. Ми постійно працює над вдосконаленням рівня обслуговування клієнтів, тому докладемо максимум зусиль, щоб уникнути подібних ситуацій в майбутньому.
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що запит про роботу Львівського відділення на вулиці Федьковича, 51 був прийнятий до уваги. Касирів наразі 2 і ходять на обід вони по черзі. Каса працює с 9 ранку.
Ми щиро вдячні Вам за обслуговування в ПАТ «Універсал Банк». Завжди раді відповісти Вам в разі виникнення будь-яких питань в подальшому і сподіваємося на тривалу і плідну співпрацю.
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що запит про роботу Львівського відділення на вулиці Федьковича, 51 був прийнятий до уваги. Касирів наразі 2 і ходять на обід вони по черзі. Каса працює с 9 ранку.
Ми щиро вдячні Вам за обслуговування в ПАТ «Універсал Банк». Завжди раді відповісти Вам в разі виникнення будь-яких питань в подальшому і сподіваємося на тривалу і плідну співпрацю.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Ми просимо вибачення за те, що Вам довелося відчути незручності під час обслуговування в Universal Bank. Підкажіть, будь ласка, коли склалася дана ситуація (дата та час)?