Досвід використання Монобанк або «Ваша карта безпричинно заблокована»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Ни слова о возможных причинах ограничения в банковском обслуживании.Зачем соц.выплаты переводить на карту монобанка? Все очень туманно…
- +
- +3
- LEXXGruzovik
- 9 листопада 2018, 19:40
- #
Тю, а в чем проблема? Человек может переводить куда угодно, и как удобно. Если банк такое себе позволяет — это тревожный сигнал.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Згідно із чинним законодавством України, жоден банк не має права припиняти обслуговування рахунку або блокувати його без постанови суду або інших правових на те підстав. Інша справа, якщо банк вважаючи операції по вказаній банківській карті підозрілими, тимчасово заблокував її для використання та списання грошових коштів. Я також у телефонному режимі декілька разів повідомляв працівників банку про те, що готовий надати усі необхідні підтверджуючі документи, якщо в цьому є потреба, однак мені безкомпромісно було повідомлено, що «банк більше не хоче Вас обслуговувати і більше ніколи не видасть Вам карту».
7 серпня близько 9 ранку я фізично відвідав відділення ПАТ «Універсал Банк», що знаходиться за адресою м.Київ, просп. Повітрофлотський/вул. Богданівська 23/26, де його працівниками мені було повідомлено наступне: зняття готівки з картки Монобанку через касу неможливе, оскільки Монобанк – це тільки продукт, і персонал ПАТ «Універсал банку» не має до нього ніякого відношення.
Надалі я декілька разів звертався на гарячу лінію банку, щоб отримати інформацію щодо блокування мого рахунку, однак жодної аргументованої підстави не отримав.
Гроші на рахунку були призначені для поховання мого дідуся (соціальна виплата).
Фактично, сума грошових коштів у розмірі більше 30 тисяч грн, на мою думку та згідно із вимогами чинного законодавства, неправомірно належить ПАТ «Універсал Банк», чим мені та моїй сім’ї принесено матеріальну шкоду: ми змушені брати кошти у борг або оформлювати кредит у іншому банку, аби розрахуватись за поховання мого діда, не маючи можливості розпоряджатись власними та цілком законно отриманими коштами. Це є прямим порушенням моїх прав як громадянина України.
Спасибо за ваш отзыв!
Вашим вопросом занимаемся, он проверяется ответственным специалистом, постараемся решить его как можно скорее. Ответ будет отправлен Вам на почту в ближайшее время.
Приносим извинения за доставленные неудобства.