Відділення в Києві по вул. Богдана Хмельницького.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Vera Voronina
- 21 липня 2017, 18:00
- #
Подтверждаю, медлительность и некомпетентность сотрудниц на Богдана Хмельницкого, два раза открывали депозит и два раза это занимало около двух часов, из них час в очереди. К тому после телефонного общения с сотрудницами данного отделения- желание одно- распрощаться с данным банком…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Сьогодні спеціально повинна була відпрошуватися з роботи, зо прийти в банк.
У відділенні лише один кваліфікований менеджер який спроможний закрити зарплатну картку.
Тим не менеше даний менеджер Тетяна сьогодні обслуговувала одного клієнта більше години, під словом обслуговування я маю на увазі чекання на якесь підтвердження тої чи іншої дії від когось.
Менеджер просто сиділа та час від часу кудбсь дзвонила. Якщо ви не маєте певної інформації не затримуйте людей… нехай конкретний клієнт чекає, а інших можна приймати!!!
В результаті створилася черга… купа людей чекала.
Я запитала в даного менеджера скільки часу, ще потрібно очікувати… на що менеджер не змогла надати інформацію.
Тобто за більш ніж півтори години жоден з менеджерів не зміг виконати закритття мого рахунку і пішла я з відділення з нічим.
Ваші працівники змарнували дві години мого часу, моєму обуренню просто немає меж!!!