Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Універсал Банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Vittaliy 27 листопада 2024, 16:32
Незважаючи на те що я маю право відмовитись від додаткових послуг, що я і зробив, їх всеодно намагаються впарити. Кажуть це їде в комплекті, на відмову погоджуються, але сам факт дратує. Якщо послуга мені потрібна, я здатен сам її замовити!
BeVaVa 22 жовтня 2024, 18:25
Виникла ситуація закордоном, дуже швидко закінцився ліміт по витратах, який встановив НБУ, я відкрив виписку і звернув увагу, що одна витрата, яку я здійснив, була три рази в мене списана і три рази повернена, і тоді в мене виникли сумніви, що кошти, які були поверненні (саме скасована оплата) не були повернуті в ліміт, я звичайно міг і помилятися але вирішив зробити запит в банк щодо таких операцій, а саме, чи вплаває повернення на нього.
Коментар представника банку:
«Бачу що у вас по деяким операціям був виконаний взаєморозрахунок в „Офлайн“ режимі, тобто було одразу блокування суми:
PREEM 2024−10−19 14:33:20 -7901.27 UAH
Після чого сума вам повернулась з резерву:
Скасування. PREEM 2024−10−21 01:53:25 7901.27 UAH
і був виконаний фактичний взаєморозрахунок (тобто списана нова сума, на яку ви отримали товар/послугу)
PREEM,KUNGSHAMN,SE 2024−10−21 01:53:25 -2248.5 UAH
В такому випадку. на жаль, ліміт не зменшується, в суму використаного ліміту враховується саме перша, оригінальна трата (якщо брати даний приклад то до ліміту трат пішло 7901.27 грн, а не 2248.5 грн)
Ліміт оновлюється якщо було саме повернення, без повторного списання, як ось тут:
Оригінальна трата
St1 Loddekopinge 2024−10−20 18:01:59 -7901.27 UAH
Повернення
Скасування. St1 Loddekopinge 2024−10−20 18:02:33 7901.27 UAH
І нового списання не було, тому дана трата з обігу виключена.»

«Що стосується того які трати враховувати, НБУ зі свого боку рекомендує нам рахувати трати, але не регламентує як саме відкатувати ліміт трат при поверненнях. Дані налаштування вже діють на розсуд банку, враховуючи наявні технічні можливості»

Тобто виникає ситуація, коли може бути декілька списань і повернень даних сум і після цього списання коректної але меншої або більшої суми, то банк в ліміт врахує саме перше списання і проігнурує всі подальші дії
DimchenkoO 22 жовтня 2024, 12:24
Зайшла у відділення і спочатку зіпсувався настрій, тому що побачила купу людей. А потім настав час дивуватись, оператори немов бжділкі так сгуртовано виконували свою справу, що чекати майже не довелось і спостеригати за їх роботою було приємно. Все з нормальним виразом, ввічливо, компетентно. Дякую за професіоналізм!
mabayi5012skrak 27 вересня 2024, 12:35
09.06. відкрила дитячу картку своїй дитині. Вже користується 3 місяці і що хочу сказати. Це саме краще для мене і для дитини.Я можу контролювати ліміти, відстежувати на що тратиться, ввічлива підтримка яка завжди допоможе і підкаже. Дякую виробникам, за такий файний додаток.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ярина Нагурна 15 серпня 2024, 22:16
Доброго дня
Адресою свій лист до Голови Правління АТ «Універсал Банк»
Мене звати Нагурна Ярина Володимирівна. Я є клієнтом вашого банку, користувалась послугами Монобанку. На сьогоднішній день немаю заборгованості перед Монобанком, проте в 2022 році у мене, як і в багатьох громадян України, почались фінансові труднощі. Внаслідок чого виникла заборгованість перед Вашим банком. Внаслідок переговорів було досягнуто домовленості з працівниками Монобанку з розбивкою моєї прострочки і в результаті мною було погашено усю заборгованість.

Дана прострочка по кредитні картій виникла не зумисне, а через те, що я мати з двома дітьми в певний період 2022 року перебувала за межами України і мала тимчасові фінансові труднощі.
На сьогодні я живу і працюю в Україні, і хочу скористатись держаною програмою Єоселя, оскільки я є медичним працівником (працюю лікарем в лікарні у м.Львів), проте неможу, бо Ваш Банк передав дану прострочку в БКІ.

Звертаюсь до Вас із проханням вилучити дані з БКІ для можливості отримати погодження кредитування по пргормамі «Єоселя».

З повагою
mmmazda1 8 серпня 2024, 13:43
Хотіла отримати ліміт, а мені відмовили. Хоча маю тут зарплатний проєкт і вони бачять мої доходи і чому відмова. Цікавою…
OlegSimonenk0 5 липня 2024, 19:58
Я уже 2 года являюсь клиентом Универсал банка и мое мнение о нем только хорошое. Качественное обслуживание, скорость банковских переводов, отсутствие комиссии за переводы денег, и не только по Украине, но и за границу — это вообще Клас!!! Единственное, чего мне действительно в этом банке не хватает — это банкоматов,
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
StanUemoz 19 червня 2024, 17:33
Злодії зняли 10000 з карти. Підтвердження не прийшло.
KorpanDF 8 травня 2024, 10:18
Був кредитний ліміт 10000 грн, його майже повністю використали. Потім поповнили картку на 9000 грн, щоб користуватись ними в рамках кредитного ліміту. Банк повністю заблокував використання даних коштів не повідомивши про нову суму ліміту, хоча мав би це зробити в рамках договору. Дуже не рекомендую банк, якщо хочете зберегти свої кошти.
VladaSzorry 22 квітня 2024, 10:34
Багато років користуюся картой Універсал банка. Все було добре. Прийшов перевод від родичів з Америки. заблокували карту без пояснень.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Qwerty1999 10 березня 2024, 11:34
Немного скучной статистики.
Численность населения на начало 2022 года
в некоторых областных центрах Украины:
— Киев = 2,95млн
— Харьков = 1,42млн
— Днепр = 0,96млн
— Львов = 0,72млн
Количество действующих отделений
Универсалбанка в 2024 году:
— Киев = 11 шт
— Львов = 2 шт
— Днепр = 1 шт
— Харьков = 0 шт

В настоящее время в Харькове проживает
более 1,1 млн жителей, что сравнимо
со Львовом и Днепром, но единственное
отделение Универсалбанка, закрытое в начале
российской агрессии до си пор так и не открыто,
и скорее всего, ещё долго открыто не будет.

Причина банальна — наплевательское отношение
к своим клиентам и конечно же всепоглощающий страх.
А ведь могли бы брать пример со своего банка-партнёра
А-банка, отделение которого на Сумской 43 сильно
пострадало от ракетного обстрела центра города,
но руководство А-банка нашло и средства и моральные силы,
чтобы восстановить отделение и продолжить обслуживание
своих клиентов в прифронтовом городе.
MurashwilyNat 7 березня 2024, 12:01
Мене все влаштовує. Підтримка завжди на зв’язку. Але треба допрацювати Інтернет банкінг. Побільше функцій онлайн, та можливість переказу Вестерн Юніон без відвідування офісу.
Frank553 1 березня 2024, 20:25
Прийшло повідомлення про те, що потрібно підтвердити через Дію про підтвердження користувача карткою. Все швидко підтвердив. Без ніяких повідомлень від банку дізнався через 3 доби, що мої кошти заморожені і ніхто з банку не телефонував і не інформував. Поки я сам не почав писати в чаті, де мені не могли надати відповідь. Далі зателефонував на гарячу лінії банку. Запросили в мене походження коштів, надав всі документи, а саме: довідку про доходи та довідки про додаткове джерело походження коштів. Ще пройшли 2 добі і ті самі документи запросили, але вже через електронну пошту. Не розумію навіщо таке робити декілька разів. Банк розводить руками, не хочуть ні договорі зі мною розривати ні продовжувати співпрацю і кошти не повертають. А це мої особисті кошти, які планував на весілля.
Моя оцінка найнижча 1 з 10.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mdgln21 28 лютого 2024, 0:36
Має інтернет магазин baca.pro спортивного харчування, бере з людей немалі (2000- 10000), а потім не відправляє товар, ще й погрожує! Будь ласка, зверніть увагу! Я можу Вам надати усі свої дані, також є власником карти, я впевнена, що обманули та ощукали не лише мене! Перевірте, будь ласка, надходження на ту карту, я вказувала навіть, що то оплата за товар та своє прізвище! Буду дуже вдячна! Потрібно вже наказувати в решті решт такий шахраїв!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
wenet23 26 лютого 2024, 17:34
Приємне і ненав’язливе обслуговування в банку, мені особисто сподобалося ставлення. Маю білу карту від Універсал Банку. Картка чудова. Без комісії. Розплачуватися зручно і швидко. а ще кешбек до 20% від купівель))
Сергій Ковтун 23 лютого 2024, 18:10
Замовив за тиждень 2000+ долларів і прийшовши у відділення мені кажуть що доллари лише старого зразка. Подивився на них і відмовився бо вони затерті і брудні, це видно неозброєним оком.

А тепер трішки емоцій. Я важко працюю щоб у цей важкий час мати звичайну подушку безпеки. Не розкіш, не будинок, а звичайну подушку. І все що мені треба, це звичайні доллари, які мені цю подушку можуть забезпечити. Як відповідальний громадянин, я постійно доначу, поширюю збори, стараюсь робити все щоб бути корисним суспільству. А ви мені не можете нормальні доллари дати?
Я ж їх бронюю, знаходжу час, плачу комісію, ну можна ж хоч трішки поваги?

Я майже впевнений що ви зараз напишете що приймаєте будь-які доллари відповідно до закону. Але я вже з цим стикався, 10%, 15% і навіть 30% просять дисконт на купюри, які виглядають абсолютно нормально, а ви пропонуєте геть понівечені. Я обожнюю моно, але наступного разу подумаю двічі чи тримати у вас зайві кошти. А поки буду бронювати і кожних 5 днів пробувати зняти нормальні. Дякую за лотерею
lifim7 22 січня 2024, 17:48
Маю преміальну картку від Універсал Банку. Подобається бонуси та привілеї, що надаються з цією карткою. Завдяки цьому статусу, я мала доступ до ексклюзивних програм лояльності, знижок на готель та ресторани, а також пропозицій щодо подорожей. Без черг в аєропорту и лаунж зона)) Були з подругою на відпочинку в Греції, і нам сподобалось таке обслуговування))
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dimeda 28 грудня 2023, 19:45
Я є давнім клієнтам Universal Bank і користуюсь послугами банку, в тому числі регулярно роблю вклади, умови звичайно гарні, бувають змінюють процентні ставки при пролонгації, але інформування клієнта при цьому відбувається завжди.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ditefo 20 грудня 2023, 20:00
Банк з хорошим сервісом, швидким і зручним зворотним зв’язком. Високими депозитними ставками і зручним мобільним банкінгом.
Я клієнт два місяці, поки все подобається.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
predatorro 17 грудня 2023, 13:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 117/125
Із карткою монобанка неможливо потрапити до банкомата у вихідні.
Головна / Банки України 🏦 / Універсал Банк 💰 / Відгуки про Універсал Банку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Універсал Банку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.