×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Ще сказали що перекази card2card заблокували з січня — тому зручна можливість переказати кошти відсутня.
Інтернет-транзакції проходять через одну. Для неуспішних транзакцій надходить SMS-інформування про те що гроші списані! Гроші ж «блокуються» і «заморожуються» банком на максимально вставновлений термін компанією Visa — 30 днів. З двох таких неуспішних транзакцій мені ще гроші не повернулись.
Закриватимусь!
P.S. Для двох відділень в різних містах (Київ, Львів) де я обслуговувався та відкривав рахунки — приходять повідомлення такого змісту «Шановний клієнте! З числа X відділення Y де ви обслуговувались працюватиме за новою адресою Z» Причому це не нова адреса — в обидвох випадках за «адресою Z» вже працює відділення Universal-у. Це банальне закриття відділень. Якщо я обслуговувався лише в цих 2х відділеннях в різних містах, і обидва з них закрили, скільки ж ще відділень закрито, де обслуговувались інші клієнти?