Відділення Універсал Банку: Львів, пр-т Шевченка, 27
Адреса:
Львів, пр-т Шевченка, 27
Телефон:
0 800 300-200
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Алексей Филинюк
26 грудня 2021, 15:21
Не користуйтесь послугами відділення у Львові на проспекті Шевченка! Працівники відділення (особливо Катерина) надають неправдиву інформацію, чим постійно вводять клієнтів в оману! Я двічи за останній місяць мав з нею справу, і обидва рази це кінчалось конфліктом і зверненням на гарячу лінію!
Коментарі (1)
Ответ банка
31 грудня 2021, 17:07
Дякуємо за Ваш відгук!
На підставі Вашого відгуку було здійснено детальну перевірку. Повідомляємо, з урахуванням вимог Постанови Національного Банку України №103 від 25.09.2018 «Про затвердження Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні», Банком передбачено, що клієнт зобов'язаний пройти ідентифікацію з паспортом при знятті коштів від 100 тис. грн. і вище, що й було озвучено у відділенні та запропоновані альтернативні варіанти зняття, якщо цей варіант Вам не підходить.
Всі Ваші звернення взяти до уваги та розглянуті. Підготовлено довідку, від якої Ви відмовились. Факт надання неправдивої інформації, введення в оману співробітником відділення — не виявлено.
На підставі Вашого відгуку було здійснено детальну перевірку. Повідомляємо, з урахуванням вимог Постанови Національного Банку України №103 від 25.09.2018 «Про затвердження Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні», Банком передбачено, що клієнт зобов'язаний пройти ідентифікацію з паспортом при знятті коштів від 100 тис. грн. і вище, що й було озвучено у відділенні та запропоновані альтернативні варіанти зняття, якщо цей варіант Вам не підходить.
Всі Ваші звернення взяти до уваги та розглянуті. Підготовлено довідку, від якої Ви відмовились. Факт надання неправдивої інформації, введення в оману співробітником відділення — не виявлено.
Відповідь адміністратора
27 грудня 2021, 9:06
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 27.12.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Сучасний банк, гарне обслуговування, єдиний мінус — мала кількість відділень.
Написати коментар
Відділення у м. Львів на Проспекті Шевченка. Постійні черги, зараз стою під банком з 9.00 до 10.00 так як в них ревізія каси. Останнім часом м сильно понизилась якість обслуговування, клієнта мають нізащо. Повільно, черги, на вулиці черга 6 людей, а вони закривають на обід, при чому обслуговують дуже повільно. Не варто із цим банком мати справу, в той час як у інших банках намагаються же повагою ставитис до кожного клієнта
Написати коментар
Ответ банка
16 червня 2020, 17:09
Дякуємо за Ваш відгук!
Дане питання знаходиться на розгляді, ми обов'язково з Вами зв'яжемося.
Приносимо вибачення за доставлені незручності.
Дане питання знаходиться на розгляді, ми обов'язково з Вами зв'яжемося.
Приносимо вибачення за доставлені незручності.
В банку є серйозні проблеми з обслуговуванням клієнтів з обслуговуванням клієнтів у відділеннях. Тричі пробувала поповнити депозит через касу банку, але так і не дочекалась своєї черги. Доводилось чекати біля години. Сьогодні ще двоє людей, які були зі мною в черзі також пішли не дочекавшись.
Написати коментар
Ответ банка
24 січня 2020, 15:58
Дякуємо за Ваш відгук!
Будь ласка, уточніть в особистому повідомленні Ваш контактний номер телефону для розгляду вашого питання індивідуально.
Будь ласка, уточніть в особистому повідомленні Ваш контактний номер телефону для розгляду вашого питання індивідуально.
в июне 2017 открыл депозит в этом банке(1000дол.)просил открыть на год.Вмарте решил посмотреть какого числа заканчивается депозит -оказывется открыли на полгода без продления пришел забрать свои деньги — с меня требуют 1%(260гр.)за хранение моих денег никто не позвонил не сказал, что закончился депозит выходит за то что пользовались моими деньгами три месяца без процентов я должен заплатить в договоре ничего об этом не сказано эту акцию ввели месяц назад, но хочешь забрать свои деньги-плати. Это не все при оформлении депозита всучили кредитную карточку решил закрыть ее и вернуть неделю длится процедура и нет конца ей ни работники отделения ни работники сервисного центра не знают, как правильно это сделать- после оформления заявления в отделении банка говорят мы вам позвоним и карточка будет закрыта можете ее уничтожить — не поверил начал читать заявление(их печатная форма)оказывается после их звонка надо прийти в отделение и оформить акт приема передачи карточки только после этого она будет закрыта. Оформлял депозит и кредитку в житомирском отделении банка, а сдавал и получал депозит в г.Львов отделение пр.Шевченко 27-сказать, что работники отделений не компетентны ничего не сказать они просто без грамотны своей работы совсем не знают.Громодяне хочете жити спокійно обходьте цей банк десятою дорогою.
Коментарі (1)
Ответ банка
15 березня 2018, 17:39
Приносим извинения за сложившуюся ситуацию, с которыми Вы столкнулись. Мы обязательно разберемся в ситуации и решении ее. Пожалуйста, уточните в личном сообщении детали: Ваш мобильный номер и ИНН.