Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банкомат заарештував гроші

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
meloman07 5 червня 2013, 19:21
Сьогодні прийшов поповнити свою Візу Віртуал в центральне відділення Полтави. Так як мені треба було щоб гроші були на рахунку моментально, а не ввечері чи на наступний день (як це відбувається коли поповнюєш через касу), — вирішив поповнити через банкомат, я і раніше через нього поповнював. Ввів номер карти, поклав гроші, а банкомат написав: — Ваші гроші заарештовані. І все, ні тобі чеку, ні причини.
У відділенні нічим толком не допомогли, тільки дали подзвонити.
Заявку на розслідування я залишив, але це 30 ДНІВ, А НЕ МОМЕНТАЛЬНЕ ПОПОВНЕННЯ, як мені потрібно було!
Та ще це питання, ЩО ТИПУ ЯКЩО Я БРЕШУ, ТО БУДЕ ЗНЯТО 50 ГРИВЕНЬ просто вибішує!!!
Досі банк мені подобався.
Укрсоцбанк
Відповідь банку
6 червня 2013, 11:01
Приносим Вам свои извинения за сложившуюся ситуацию, которая возникла при пользовании банкомата ПАО «Укрсоцбанк». Обращаем Ваше внимание на то, что в ПАО «Укрсоцбанк» существует четко прописанная процедура возвращения денег по спорным операциям клиентов, согласно которой в случае поступления от клиента обращения относительно спорных операций (платежная карта и банкомат ПАО «Укрсоцбанк») Банк проводит расследование в течении 30 календарных дней со дня получения подобного обращения согласно условий осуществления операций по карточным счетам, открытым физическими лицами в ПАО «Укрсоцбанк»). Со своей стороны просим Вас с пониманием отнестись к действующим процедурам по возврату денежных средств. Выражаем надежду, что возникшая ситуация не повлияет на наше последующее сотрудничество!

Коментарі - 1

+
0
zest
zest
6 червня 2013, 8:15
#
Девушка уже писала (по-моему неделю назад) о таком же своем опыте с этим же банком.
Спишитесь с ней, возможно у нее уже дальше дело продвинулось с выяснением ситуации.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися