Укрсіб — клієнтів за людей не рахує
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Потому что процессинговый центр отправляет команду на выдачу нала банкомату и сразу списывает деньги со счета как выданные, а такие ситуации между банками оспариваются через мпс. Поэтому лучше снимайте в банкомате своего банка. Надейтесть чтоб при включении банкомат не выдал нал другому клиенту тогда оспорить и доказать что-либо невозможно
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Укрсиббанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.45 |
USD | 41.35 | 41.95 |
Всі курси банку |
27.08.2024р. знімав готівку в Києві, під час видачі готівки пропало світло, гроші списали із карти, готівку банкомат не видав, готівка уже нараховувалася банкоматом, але в останній момен банкомат купюри не видав.
Банківська карта укрсіб, банкомат в якому знімав готівку приват банк.
Я звернувся на гарячу лінію укрсіб відразу повідомивши що трапилось, оператор сказала я звернення зафіксувала, ми будемо розбиратися термін повернення коштів 50−120днів, я обурився на такий термін в попросив обгрунтувати, я в цій ситуації так не винен, враховуючи стан в країні, на що оператор відповів в нас такі стандарти міжнародні.
Я після розмови набрав приват, так як не розумів чи при появі світла він не закінчить цю процедуру і гроші забере якийсь перехожий, на що працівник приват банку запевнив, що при включенні кошти залишатися буде як надлишок банкомат їх не видасть, на запитання чому такий термін повернення 50−150 днів, приват відповів що інкасація раз в 14 днів, при заяві вашого банку ми зразу повертаємо після інкасації, на вказаний рахунок в звернені укрсіб банка.
При повторному зверненні в укрсіб, на гарячу лінію, а також в чат, чому приват повертає на протязі 14 днів, а у вас терміни мінімум 50до 120днів, чому не вказати в реквізитах зразу рахунок клієнта який постраждав, внятної відповіді не отримав, все заучені шаблонні відповіді, міжнародний стандарт, такі правила банку. На мою думку це абсурд, коли така ситуація в країні, підхід до клієнта як 90 роки коли все по бумажних накладних, і відправляли укр поштою.
Таке враження, що їх ніхто не контролює, закони в них свої, на людей плювати хотіли.
Також уявити, коли виникають в людей якийсь складні питання, коли при такому невеликому форс мажорі, так людей не поважають.
Дуже шкода що в нашій країні, так все працює!
А таких випадків безліч, і людині може бути край ці кошти потрібні, її кошти, а банки базнаказанно знущаються із людей.
Я вважаю це абсурд, не повага …