Як я не став клієнтом банку (якому, схоже, клієнти не потрібні)
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Олександр Д
- 16 вересня 2024, 14:27
- #
Реакції від банку — 0.
Зворотнього зв’язку — 0.
Схоже, з банком все зрозуміло :-(
Зворотнього зв’язку — 0.
Схоже, з банком все зрозуміло :-(
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Укрсиббанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.12 | 41.68 |
Всі курси банку |
Видалив, очистив, встановив. Дивно, але з’явилась картка «Болт» в пропозиціях. УРА! Але радів я зарано.
Після проходження всіх етапів реєстрації — на завершальному пункті мені запропонували підписати договір на обслуговування «Нью кард». Стоп! Яка «Нью кард»???
Починаємо знову: видаляємо застосунок, очищаємо кеш, встановлюємо знову. Натискаю пропозицію по картці «Болт», проходжу всі етапи: анкета, уточнення даних, але договір ЗНОВУ для картки «Нью»!
Зв’язуюсь з підтримкою, стандартна відповідь: «Видаліть додаток, очистіть кеш телефону, встановіть знову». Пояснюю, що я робив це 5 разів уже. Ні, те саме: «Видаліть додаток, очистіть кеш телефону, встановіть знову».
Нарешті, оператор здався: «Треба йти у відділення».
Ок, наступного дня в 17:05 я приїхав у відділення на Берестейському проспекті: співробітниця мило посміхнулась з-за закритих дверей (бо, виявляється, відділення працює лише до 17.00!!!).
Через кілька днів зайшов у абсолютно пусте відділення на проспекті Миру. Дістав документи і попросив оформити пластикову картку. Співробітники щось дуже зосереджено клацали в своїх комп’ютерах (чи пасьянс, чи по банерах клікали). Отримав відповідь, що пластикові картки «болт» не оформлюють. На моє питання, що інші люди отримали і користуються саме пластиком — отримав відповідь, що продукт новий і ще не все налагодили. Мій аргумент, що картка запущена ще в червні, а зараз уже середина серпня — то вже можна було все налаштувати… і що уже в вересні анонсована акція кешбеку на продукти — взагалі закінчується, я отримав відповідь, що клієнт завжди може скористатись телефоном з безконтактною оплатою!
Було б добре, щоб «Укрсіббанк» — забезпечував клієнтів новими телефон для користування своїми недорозробленими продуктами…
Але поки враження від банку повністю негативні