Мінфін - Курси валют України

Встановити

Як я не став клієнтом банку (якому, схоже, клієнти не потрібні)

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Олександр Д 20 серпня 2024, 15:44
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миру, 9
Зацікавився карткою «Болт». Почитав відгуки, вирішив оформити. Зайшов на сайт банку, перейшов по посиланню, завантажив на телефон застосунок. Після введення тф — жодних смс. Ок, спробую завтра. Наступного дня отримав смс, увійшов в застосунок. Але пропозиції оформити картку «Болт» там не було, лише «Нью». Зв’язався з підтримкою — відповідь стандартна: «Видаліть додаток, очистіть кеш телефону, встановіть знову». ОК.
Видалив, очистив, встановив. Дивно, але з’явилась картка «Болт» в пропозиціях. УРА! Але радів я зарано.
Після проходження всіх етапів реєстрації — на завершальному пункті мені запропонували підписати договір на обслуговування «Нью кард». Стоп! Яка «Нью кард»???
Починаємо знову: видаляємо застосунок, очищаємо кеш, встановлюємо знову. Натискаю пропозицію по картці «Болт», проходжу всі етапи: анкета, уточнення даних, але договір ЗНОВУ для картки «Нью»!
Зв’язуюсь з підтримкою, стандартна відповідь: «Видаліть додаток, очистіть кеш телефону, встановіть знову». Пояснюю, що я робив це 5 разів уже. Ні, те саме: «Видаліть додаток, очистіть кеш телефону, встановіть знову».
Нарешті, оператор здався: «Треба йти у відділення».
Ок, наступного дня в 17:05 я приїхав у відділення на Берестейському проспекті: співробітниця мило посміхнулась з-за закритих дверей (бо, виявляється, відділення працює лише до 17.00!!!).
Через кілька днів зайшов у абсолютно пусте відділення на проспекті Миру. Дістав документи і попросив оформити пластикову картку. Співробітники щось дуже зосереджено клацали в своїх комп’ютерах (чи пасьянс, чи по банерах клікали). Отримав відповідь, що пластикові картки «болт» не оформлюють. На моє питання, що інші люди отримали і користуються саме пластиком — отримав відповідь, що продукт новий і ще не все налагодили. Мій аргумент, що картка запущена ще в червні, а зараз уже середина серпня — то вже можна було все налаштувати… і що уже в вересні анонсована акція кешбеку на продукти — взагалі закінчується, я отримав відповідь, що клієнт завжди може скористатись телефоном з безконтактною оплатою!
Було б добре, щоб «Укрсіббанк» — забезпечував клієнтів новими телефон для користування своїми недорозробленими продуктами…
Але поки враження від банку повністю негативні

Коментарі - 1

+
0
Олександр Д
Олександр Д
16 вересня 2024, 14:27
#
Реакції від банку — 0.
Зворотнього зв’язку — 0.
Схоже, з банком все зрозуміло :-(
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Укрсиббанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.25 44.15
USD 41.65 42.2
Всі курси банку

Курс валют в Укрсиббанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.25 44.15
USD 41.65 42.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укрсиббанк 💰 / Відгуки про Укрсиббанк 📝 / Як я не став клієнтом банку (якому, схоже, клієнти не потрібні)