ПриватБанк забирає карту «з міркувань безпеки» в банкоматі через якісь «помилки в роботі», а оператор УкрСибБанку тільки пропонує звернутись за виготовленням нової карти
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укрсиббанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.05 | 49.95 |
| USD | 42 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Що це за служба підтримки, яка здатна тільки повідомити про вартість виготовлення картки, а не допомогти клієнту вирішити проблему? Чому банкомати ПриватБанку не обслуговують картки УкрСибБанку, а я маю за платити? Це банкомати ПриватБанку не обслуговують інші картки, чи картки УкрСибБанку виготовляються виключно для користування через свої банкомати? В такому разі клієнт має знати про таку «клієнтоорієнтовніть» та взагалі не користуватись послугами таких банків.
Якщо втрата чи псування карти відбувається не по вині користувача, то саме УкрСибБанк має брати на себе обов’язок якнайшвидше безкоштовно виготовити нову карту та брати компенсацію з ПриватБанку за некоректну роботу банкоматів (чи хто там з них винний), а не вимагати за це 50 грн з клієнта. Чи УкрСибБанк виготовляє одноразові картки? Які будуть лежати у вас в гаманці до першої (та ЄДИНОЇ!) необхідності зняти з неї кошти через банкомат. А потім знов плати 50 грн?