Абсолютно неконкурентний банк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
«У часи, коли Моно дійсно клієнто-орієнтований банк»
Согласен. КОГДА-ТО Моно действительно БЫЛ клиенто ориентированным банком .
А сейчас Монобанк это такое Г… что хуже чем он еще поискать надо.
Согласен. КОГДА-ТО Моно действительно БЫЛ клиенто ориентированным банком .
А сейчас Монобанк это такое Г… что хуже чем он еще поискать надо.
Я вже місяц видаленно намагаюся закрити картовий рахунок , перебуваю за кордоном, не можу поіхати та закрити у відділенні… пока процесс триває, пітримка бреше, що зі мною не змогли зв’язатися.
Нікому ніколи не порекомендую цей банк. Коли інші банки якомь підстоілися під війну, та вирішили веріфікацію клиента іншими способами, укрсіб не намагається зробити работу з кліентом видаденно якось зурзніше.
Нікому ніколи не порекомендую цей банк. Коли інші банки якомь підстоілися під війну, та вирішили веріфікацію клиента іншими способами, укрсіб не намагається зробити работу з кліентом видаденно якось зурзніше.
Автор, доречі лист з укрсиб бізнес я створювала 3 рази , поки не стала писати на всі адреса, його ніхто не бачив
Укрсиб действительно тугой и очень классический банк, еще с заскоками того столетия, обслуживание только на том отделении, где открывались, но по стабильности, надежности и работе с бизнесом и с корп клиентами он на три ноги выше вашего моно. Насколько я помню, за вами закрепляется отдельный менеджер, через которого вопросы решаются намного быстрее. В плане розницы, в сибе ничего интересного и поддержка клиентов еще плетется на 10летнем уровне назад. Вы можете держать бизнес счета в сибе, а для физлица выбрать любой норм банк типа пумба или абанка
- +
- 0
- Ольга Михайлова
- 15 грудня 2023, 4:47
- #
У меня такая ситуация. на счета в УкрСиббанке наложен арест. я сделала определение поточного рахунку. и отправила в исполнительную службу,по итогу я могу пользоваться суммой в размере двух минимальных з.п. я приехала в банк снять ,а мне сказали что определили один счёт,дебетовый,хотя я подавала заявдение на социальный счет. на который мне приходят детские деньги. а в банке сказали пишите заявление на социальный счет отдельно,на что в исполнительной службе сказали,что определить я могу только один счёт. что теперь делать?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Укрсиббанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44.45 |
USD | 41.35 | 41.95 |
Всі курси банку |
Все дуууже повільно та незручно для клієнта. Щоб відкрити, або закрити рахунки, треба фізично йти у відділення. Якщо ти в іншому місті, треба створювати запит на переведення обслуговування своїх рахунків у відділення того міста, в якому ти знаходишся та чекати до 3-х бізнес днів.
Я хочу закрити всі свої рахунки. В моно я можу це зробити менш ніж за хвилину безпосередньо із застосунку. В укрсибі моє флоу було таке, та воно ще не завершене:
1. Пішов у відділення закрити всі рахунки (ФОП та особисті).
2. Там дізнався, що так як, вони створені у Києві, а я звернувся у Франківське відділення, то тре або йти у конкретне відділення у Києві, або створити запит на переведення рахунків до цього відділення у Франківську. Ще є варіант, створити запит через систему business ukrsibbank
3. Запит я створив. Почекав добу. Ніякої відповіді.
4. Я сам телефоную на гарячу лінію, там мене знов переадресують на мого менеджера. Дякую.
5. Телефоную менеджеру. Менеджер мені розповідає те саме про переведення рахунків або створення листа. Я кажу, що вже створив листа добу тому і не отримав досі відповіді. Мій власний менеджер (а я начебто платінум клієнт) сказав, що тре чекати коли лист буде оброблено.
6. Ось я чекаю.
Чи звернусь я хоча б ще раз до цього банку? Ні.
Якщо цей мій комент читає client service банку, то я одразу допоможу вам відкорегувати ваш показник NPS. Вірогідність, що я пораджу Укрсиббанк друзям та знайомим (від 1 до 10) = 1.
Дякую за увагу)