Мінфін - Курси валют України

Встановити

Байдужість до свого клієнта та неналагодженість процесів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Vika88Dm 11 листопада 2022, 17:56
У зв’язку з скрутним фінансовим становищем я звернулася в липні до банку с приводу можливості проведення рефінансування за моєю кредитною карткою. Дякую за те, що банк погодився та пішов на зустріч та після проведення рефінансування почалося саме цікаве. 11.08.2022 я оформила рефінансування та написала заяву на закриття картки, у той самий день картка пропала в застосунку та з’явився кредитновий. Згідно термінів картковий рахунок мали закрити протягом 45 календарних днів тобто 24−26 вересня. Проте мені почали надходити смс що по моїй картці є мінімальний платіж. Я почала виясняти та звертатись у службу підтримки на що мені почали відповідати що у мене то недоплата якась, хоча все було перераховано згідно договору. Потім мене запевнили що зареєстрували запит і все владнається. Через деякий час почали надхоити смс сплатіть заборгованість по картці (яку я давно переоформила та вона мала закритись). Я почала знов звертатись до банку, мені почали розказувати що банк пішов же вам на зустріч, вибачте ви тепер будите мене «упрекать»? Зараз проблема зі світлом, багато запитів не можемо впоратись, не звертайте уваги на смс. Вибачте, по-перше проблема зі світлом не така давня, коли мій рахунок мали закрити ще все ок було. Сприводу того що не встигаєте то це не моя вина та проблема, приймайте на роботу більше співробітників щоб встигати. Також якщо ви не наладили процес рефінансування то нащо таке випускати на ринок? Борг росте, картковий рахунок не закрито, пройшло 3 місяці, вибачте що це за строки на закриття 1єї картки?

Коментарі - 2

+
0
natashaGra
natashaGra
13 листопада 2022, 13:25
#
Пишите им в соцсетях, звоните в НБУ. Только настойчивое и назойливое поведение с этим банком может как-то помочь
+
0
Vika88Dm
Vika88Dm
14 листопада 2022, 11:42
#
Дякую. Я вже це зрозуміла, коли написала відгук і вирішила почитати інші. Банк вгазалі не читає їх, клієнтоорінтованість 0.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Укрсиббанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.65 44.65
USD 40.4 41.1
Всі курси банку

Курс валют в Укрсиббанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.65 44.65
USD 40.4 41.1
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укрсиббанк 💰 / Відгуки про Укрсиббанк 📝 / Байдужість до свого клієнта та неналагодженість процесів