Якість обслуговування і рівень послуг в Укрсиббанку дорівнює 0!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укрсиббанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.75 | 49.65 |
| USD | 41.95 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Із прийдешними Вас святами! Але я не бажаю Вам, щоб Новий 2022 рік починався так, як він є у мене. З піднятим передсвятковим настрієм вирішив зняти свої кошти із банкомату Укрсіббанку, але мені це зробити невдалося і новорічний стіл залишився убогим. Не вдалося мені це зробити і після свят. 4 січня я звернувся до відділення банку № 534, що по вул. Межигірська, 54 м. Києва. Замість того, щоб мені допомогти, я одержав обвинувачення, що я вчасно не обновив свої персональні паспортні данні, але через короновірус, що і рекомендує влада Держави, я проживаю за межами Києва та працюю дистанційно, щомісячно одержую зарплатню через картку цього банку. Моє всі персональні данні є у моєї бухгалтерії, яка й відкрила рахунок у банку. Але все це не допомогло і оновлення даних було зроблено в той день, а саме 4.1.21р., і гарантовано зазначено з боку стажера відділення банку Олександра, що кошти я одержу на протязі доби. Доба пройшла, але я моя картка залишилася не з грошима, а з нулями. Сьогодні завчасно я не зміг потрапити у відділення, так як воно з вини адміністрації відділення відкрилося із запізненням. Прийшлося чекати відкриття відділення стоячи у тамбурі із мішками смердючого сміття, в результаті чого я із зіпсованим настроєм запізнився на роботу та на ділову зустріч. Співробітники банку чомусь (мабуть проспали на роботу) метушилися по приміщеню не звертаючи увагу на відвідувачів… На моє запитання, чому пройшла 1 доба і моя картка заблокована? Стажер розказав вже іншу байку, що це все не так скоро робиться, і потрібно зачекати може тиждень, а може й більше. А через годину зателефонував і сказав, що мою картку розблоковано. Ось таке ставлення державного банку до людей! На мені, як на пенсіонері, особі з інвалідністю внаслідок війни поглумилися, як над хлопчиком, принизуючи мене та заставивши хвилюватися, намотувати км дороги, де я потратив свій дорогоцінний час через свою некомпітентність і безлаберність співробітників ДЕРЖАВНОГО банку.
ГАНЬБА!!!