Відділ клієнтської підтримки не працює
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укрсиббанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
В понеділок 06.07.20 я зателефонувала на безкоштовну гарячу лінію банку 729, щоб анулювати платіж з картки на картку (або, принаймні, спробувати це зробити), консультант гарячої лінії ввічливо повідомив, що мені перетелефонують протягом пів години. Прошло 1.5 години, дзвінка так і не було, довелось знов дзвонити і пояснювати знов ситуацію вже іншому менеджеру. На прохання повідомити чи питанням займаютья, мені просто повідомляли « Якщо Ви розмовляли з менеджером, значить він цим питанням займається, вам перетелефонують...». Хоча, по суті, я встигла лише подвзонити в кол-центр із проханням вирішити питання, без пояснень конкретних деталей і без спілкування з менеджером. І всі розмови, приблизно, в такому стилі. Впевнена, якщо в представників Укрсиббанку є записи розмов, це можна з легкістю перевірити. Щоб довго не описувати я дзвонила сама на гарячу лінію 729 в той день три рази (а саме 1 раз о 10:00, розмова тривала 4хв 2 сек; 2ий раз об 11:24, розмова тривала 10хв 4 сек; 3ій раз о 15:25, розмова тривала 6хв 8 сек) і так і не дочекалась ЖОДНОЇ відповіді щодо свого запитання.
Щоправда, на наступний день, після того як я написала скаргу ще через додаток Укрсиббанк, мені надійшло повідомлення на ел.пошту, що з мого номеру телефону ніяких дзвінків не було.
Я так і НЕ отримала відповідь на своє питання, мені так ніхто НЕ передзвонив і НЕ повідомив жодної інформації. Ніякої.
Це така клієнтська підтримка???