Мінфін - Курси валют України

Встановити

Погашення кредиту

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
anonimmmm 22 травня 2020, 17:48
Відділення за адресою: Київ, пр-т Повітрофлотський, 33/2
Сьогодні здійснювала повне погашення кредиту у відділені Укрсиббанку №935. Платіж проводила на касі, попередньо уточнила у касира, чи можу я через касу провести повне погашення кредиту, на що касир відповіла, що я можу сплатити кредит і через термінал. На щастя термінал не працював (бо як виявилось, повне погашення кредиту потрібно здійснювати через касу та мати при собі документ підтверджуючий особистість), але касир мені цього не сказала. Отже, я повернулася до каси і проговорила ще раз, що повне погашення буду робити через касу, так як термінал не працює. Касир повідомила, що потрібно буде внести комісію 30 грн., я погодилась, здійснила оплату, забрала квитанцію та покинула відділення банку. Прийшов додому, вирішила зателефонувати на гарячу лінію та пересвідчитись, що кредит повністю погашений, але координатор на гарячій лінії мені відповів, що в мене кредит не закритий та я маю борг 1.80 грн.
Мене ж звичайно це обурило… Виникає питання: 1. Чому касир не повідомив мене, що в мене не буде погашений кредит і що для повного погашення я маю ще внести 1.80 грн.? 2. Чому коли я сплачую в банк щомісяця більшу суму цього не враховують і при повному погашені не зменшують відсоток? 3. Чому адміністрація банку стягує комісію з клієнтів банку, взагалі особи, які мають кредит в цьому банку повинні обслуговуватися безкоштовно, тобто не платити ніякої комісії?!!! Також рекомендую працівників бути компетентними усвоїй роботв та проговорювати усі нбанси погашення кредиту. Касир, яка обслуговувала мене взагалі не клієнтоорієнтовна, та не навчена спілкуватися з клієнтами банку!!!
Я вкрай обурена і всім буду рекомендувати не звертатися в Укрсиббанк!!!

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися