Повний відстій
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
-
- Qwerty1999
- 22 квітня 2020, 12:17
- #
При увольнении ВСЕГДА необходимо посещать банк, где обслуживается ваша зарплатная карта,
и при необходимости менять тарифный план на более приемлемый…
и при необходимости менять тарифный план на более приемлемый…
Полный ''Укрсиббанк''.
И да, это_норма для ''французской'' помойки.
И да, это_норма для ''французской'' помойки.
- +
- 0
-
- Vladimir Morozov
- 24 квітня 2020, 18:33
- #
Мне нарисовали долг(выдали кредит без моей воли получить его) а теперь строят из себя дурочков и требуют деньги которых я не брал и не просил. Издевательство.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Укрсиббанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.5 | 45.5 |
USD | 40.95 | 41.65 |
Всі курси банку |
почались проблеми з того, що на телефон почали приходити смс про зняття 30 грн щомісяця за страхування. я не оформлювала ніяке страхування. дзвоню в колл-центр, де мені кажуть, що моя персональна менеджер підключила мені його сама!!! очевидно, щоб зробити собі продажу і отримати % за підключення послуг. дзвоню менеджеру, а та мені каже: «а Ви хіба не літаєте за кордон, там ж завжди потрібна страховка». я просто в дикому шоці! що це за хамство таке з боку банку? далі дзвоню знову в колл-центр, де мені кажуть їхати в страхову і писати заяву на повернення коштів. коли я вже зібралася з духом їхати в страхову, несподівано, наступного дня приходить назад повна сума списаних коштів.
друга ситуація — родичка брала розсрочку через укрсиб, мене вказала поручителем. і що ви думаєте — мій фінансовий номер замінили на номер моєї родички! після чого, відповідно, я не могла користуватися онлайн-банкінгом і мені довелось просидіти годину у відділенні, щоб написати заяву на зміну фінансового номеру.
третій випадок — коли звільнилася з компанії, користувалася карткою ще довго, потім вирішила її закрити. у відділенні виявилося, що на мені борг за обслуговування в 700 грн! жодної смс про це не було, а така сума накопичилася за два місяці. як тільки я в касі оплатила ці 700 грн, мені приходять дві смс, за кожен місяць: «сплатіть 350 грн за обслуговування». чому вони не прийшли раніше?!
дякую, укрсиб, але тепер я ваш найбільший детрактор і ніколи не користуватимуся вашими послугами для приватних клієнтів і іншим не раджу.