Здирницькі тарифи та неналежне інформування клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
-
- UKRSIBBANK BNP Paribas Group
- 11 вересня 2019, 12:55
- #
Доброго дня! Дякуємо за наданий відгук. Дійсно, в процесі обслуговування карткових рахунків тарифи можуть змінюватися. Для можливості перевірки викладеної Вами інформації та прийняття конструктивних рішень щодо підвищення якості обслуговування, прохання звернутися на інформаційну лінію за номером 729 або в чат UKRSIB online.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Укрсиббанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.65 | 45.65 |
USD | 41.05 | 41.75 |
Всі курси банку |
Останній рік на тарифі Делюкс і це повне розчарування:((.
З 1 липня без належного інформування введено тариф на зняття готівки у власних (!!) Банкоматах та банкоматах-партнерів. Про комісію здерту з вас ви дізнаєтеся, якщо зайдете у виписку в укрсиб-онлайні. Якщо не зайдете у виписку, то гроші а комісію стосуватимуться мовчки, без смсок і пуш-повідомлень.
Про зміну тарифів прийшов просто рекламний пост «дізнайтеся про нові можливості вашого тарифного плану» чи якось так — це не сприймається, як повідомлення про зміну тарифів, тому просто забиваєш відкрити в денний метушні. Тобто тобі чітко не пишуть в лоб «ми підняли тариф», тобі присилають дохлу рекламку з лінком на лінк.
По факту, мої гроші на рахунках цього банку я можу отримати чи використати лише під комісію ( чи в банкоматі чи при картковому переказі).
Сподіваюся, хтось дійде до служби у справах захисту справи споживачів з вашими змінами умов без належного повідомлення.
Вартість тарифу Делюкс змінилася різко з 1 липня і про це менеджер поставила просто перед фактом за 2 дні до зміни умов з вимогою терміново приїхати і перепідписати угоду.
Банк буду міняти, бо це не сервіс, складається враження, що вам не потрібні приватні клієнти взагалі.