Здирницькі тарифи та неналежне інформування клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укрсиббанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 50 |
| USD | 42 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Останній рік на тарифі Делюкс і це повне розчарування:((.
З 1 липня без належного інформування введено тариф на зняття готівки у власних (!!) Банкоматах та банкоматах-партнерів. Про комісію здерту з вас ви дізнаєтеся, якщо зайдете у виписку в укрсиб-онлайні. Якщо не зайдете у виписку, то гроші а комісію стосуватимуться мовчки, без смсок і пуш-повідомлень.
Про зміну тарифів прийшов просто рекламний пост «дізнайтеся про нові можливості вашого тарифного плану» чи якось так — це не сприймається, як повідомлення про зміну тарифів, тому просто забиваєш відкрити в денний метушні. Тобто тобі чітко не пишуть в лоб «ми підняли тариф», тобі присилають дохлу рекламку з лінком на лінк.
По факту, мої гроші на рахунках цього банку я можу отримати чи використати лише під комісію ( чи в банкоматі чи при картковому переказі).
Сподіваюся, хтось дійде до служби у справах захисту справи споживачів з вашими змінами умов без належного повідомлення.
Вартість тарифу Делюкс змінилася різко з 1 липня і про це менеджер поставила просто перед фактом за 2 дні до зміни умов з вимогою терміново приїхати і перепідписати угоду.
Банк буду міняти, бо це не сервіс, складається враження, що вам не потрібні приватні клієнти взагалі.