Блокування рахунків
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укрсиббанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.15 | 44.05 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
27.11.18 відвідав відділення й надав документи. Залишив відділення банку з відчуттям виконаного бюрократичного обов'язку.
01.12.18 (субота) отримав від постачальника повідомлення, що в зв'язку з неоплатою регламентного платежу автоматично отримую санкції.
03.12.18 (понеділок) з'ясовується, що рахунки заблоковані по причині проходження процедури ідентифікації й будуть блокування буде десь до 10-12.11.18.
Ніякої інформації про ліміт строку ідентифікації і тим більше блокування рахунків не отримували ні листом, ні по телефону, ні при наданні документів (могли б хоч завчасно провести платежі).
На спроби вирішити проблему у відділенні отримано: «не переживайте, це стандартна процедура».
Вирішили звернутись у підтримку банку.
У підтримці пояснили, що всі звернення та скарги по проботі відділення розглядаються самим відділенням (!).
Ідеальний бізнес-процес для зменшення кількості скарг.
Зрозумів, що скарга не допоможе. Мало того, тепер не впевнений, що 12.11.18 буде можливість працювати, так як рішення знову на розсуд відділення.
Розчарований рівнем сервісу й клієнт орієнтованості банку такого рівня, який рекламує європейські стандарті та «позитивні зміни».
Тому вирішли терміново відкривати новий рахунок в іншому банку, вносити додаткові фінанси для того, щоб можна було б працювати.
Відповідно бути клієнтом банку, для якого зупинення діяльності його клієнтів на 2 тижні є «нормою» бажання не має.