Історія даремно витраченого часу…
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укрсиббанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42 | 42.95 |
USD | 39.35 | 39.9 |
Всі курси банку |
Розкажу Вам історію своїх поневірянь, щоб маючи чужий досвід не наступали на «мої граблі».
На сьогодні проводимо ремонт в квартирі. Звісно ремонт просувається в межах фінансових можливостей, а так хочеться прискорити дату переїзду… На черговому етапі закупки матеріалів для Ванної кімнати на очі потрапила ну дуже приваблива пропозиція – розстрочка без % на 3 місяці від Розетки та банків-партнерів ПУМБ і Укрсиббанк.
Шляхом нехитрих розрахунків ми зрозуміли, що можемо взяти товар в розстрочку (швидко! Без %!), а на 10 тис. що звільняються рухати інші питання ремонту. І як результат – подана заявка 63912923 в магазині Розетка, в розстрочку.
Перше, що не сподобалось, не змогли вибрати банк ПУМБ. Чому нас обмежили в самостійному виборі не зрозуміло, можливо клієнти не бажають мати справи з Укрсиббанком. В подальшому наші перестороги успішно підтвердились.
29.08.2016р. – подана заявка 63912923.
30.08.2016р. – заявці присвоєний статус – не вдалося зв’язатись з клієнтом. Взагалі-то, телефонували 3 рази. Всі три рази потрапляли в найнезручніший момент. Ну працюють люди з понеділка по п’ятницю. Просили передзвонити в конкретний час – замість цього типу недозвон. Ну нічого, передзвонили самостійно.
29-31.08.2016р. – після 2-3 дзвінків від менеджерів Укрсиббанку заявка на розстрочку була погоджена. Повідомлено, що підписати документи я можу у відділеннях з понеділка по п’ятницю, або на точці продаж в самій Розетці в суботу за адресою Ярославська 57. Так як працюємо, вибір випав на суботу.
03.09.2016р. – візит на точку продажу Укрсиббанку в Розетці на Ярославській. І тут сюрприз – на точці продажу відсутні доступи для оформлення розстрочки по сантехніці. Зі слів менеджера, проблема існує вже тиждень, дій зі сторони банку поки немає. І я не перший, хто не може оформити документ