×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- nina0910
- 24 вересня 2018, 12:39
Хочу повідомити про витік інформації про клієнтів УКРСИББАНКУ. 20.09.2018 я оформила кредитну картку у відділенні банку у м.Чернігові. У неділю 23.09.2018 мені зателефонувала ніби-то служба безпеки банку із вимогою назвати цифри з моєї картки. Особа володіла даними як щодо розміру суми кредиту, так і щодо відділення банку, де було оформлено картку. На мою відмову назвати цифри з картки надійшло смс із повідомленням про блокування картки. Особа зателефонувала повторно та повідомила, що мені треба буде їхати до м.Києва на вул. Госпітальна, 19в та знову вимагала назвати цифри з картки. Я знову відмовила, аргументувавши, що так себе поводять лише шахраї, на що отримала відповідь у грубій формі, що вони приїдуть до мене додому і все у мене вкрадуть. Що треба зробити, щоб почувати себе більш захищено при роботі з УКРСИББАНКОМ?
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
У вівторок 11.09.2018 мені теж зателефонувала з телефону 066-273-42-05 особа ніби-то служба безпеки банку із вимогою назвати цифри з моєї картки, погрозами заблокувати рахунок і таке інше. Особа вже володіла даними як щодо розміру рахунку так і можливостью через дублікат сім карти телефону входити до аккаунту. Мета дзвінка (як пізніше зрозуміли)
— зайняти абонента розмовою, не дати йому можливості бачити смс-ки щодо зняття коштів та можливості заблокувати рахунок у банку. Тому, рекомендації які є в інтернеті « негайно відключати дзвінок» тепер зрозуміли. Добре, що відразу зайшли до відділення банку та заблокували карту. Завдяки відмові банку «за перевищення ліміту звернень» втрата за лічені хвилини склала 5% депозиту. Сподіваємося на повернення коштів по 17 незаконних транзакцій. Будьте пильні!
— зайняти абонента розмовою, не дати йому можливості бачити смс-ки щодо зняття коштів та можливості заблокувати рахунок у банку. Тому, рекомендації які є в інтернеті « негайно відключати дзвінок» тепер зрозуміли. Добре, що відразу зайшли до відділення банку та заблокували карту. Завдяки відмові банку «за перевищення ліміту звернень» втрата за лічені хвилини склала 5% депозиту. Сподіваємося на повернення коштів по 17 незаконних транзакцій. Будьте пильні!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися