Курс валютв Укрсиббанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.15 |
USD | 41.65 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Укрсиббанку: Київ, пр-т Воскресенський, 24 (приміщ. №67)
Адреса:
Київ, пр-т Воскресенський, 24 (приміщ. №67)
Телефон:
729
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:00, (каса: 09:00-17:00), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Пандус та/або підйомний механізм
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Это ужас, халатное отношения к клиентам( Такое ощущение, что ты не клиент, а аферист ( У меня личный менеджер, смех и грех. Интересно руководство принимает какое-то решение после отзывов!!! Хотела открыть счёт… не получилось, и главное что менеджер не особо стремился сказать причину, говорит идите в приватбанк может там откроете((( первый раз такое вижу
Написати коментар
Відповідь адміністратора
15 травня 2019, 12:39
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 15.05.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Я, Тарасюк Олена Миколаївна, обслуговуюсь у відділенні вашого банку на Перова 24, м.Київ.
02.09.2019 о 16:10 звернулась в банк забрать зарплатну карту та вперше здать торгову виручку підприємства по дорученню. Зі мною менеджер почав працювати відразу, але 45хвилин копіював документи, вносив доручення в систему та підтягував мої попередньовнесенні данні від зарплатного договору. В результаті в 16:58 в мене прийняли торгову виручку, а от видать заробітну карту… була уже заблокована програма по поясненням касира.
Моє терпіння лопнуло, бо уже відпрошувалася 4 рази для того, щоб отримать карту і 5-й раз сором був відпрошуватися з роботи тому під видом робочої операції знову пішла в надії отримать цю карту! Звернувшись до керівника відділення, який трохи поговорив по телефону, а потім як завжди не поцікавившись ні як мене звати, ні чим я не задоволена…
Діалог наш був такий:
— Я вас слухаю!
— Хочу забрати карту! — Показуючи на оформлений видатковий ордер.
— Уже 17:05, відділення уже не працює!
— Я не винна в тому що ваш співробітник 45хв оформляв документи, видайте мені карту!
У відповідь я отримала лише розведені руки!!!
За моїми спостереженнями на весь колектив є лише 1 бджілка, а решта богині! Воно й не дивно, бо з таким керівництвом працює аналогічно і колектив!
PS: Цікаво, а як би я прийшла з валютним депозитом до даного відділення банку, отримала б аналогічну відповідь? Каса після оформленого договору також би не прийняла ннннну кількість готівки..?