Курс валютв Укрсиббанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.15 |
USD | 41.65 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Укрсиббанку: Чернівці, вул. Головна, 47
Адреса:
Чернівці, вул. Головна, 47
Телефон:
729
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:00, (каса: 09:00-17:00), перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Kakashka000
10 червня 2024, 9:25
Дуже не зручний графік роботи, менеджери не привітні та завзято відносяться до клієнтів, дуже грубо, не йдуть на зустріч клієнтам. Це відгук про відділення УкрСиббанку в Чернівцях 353, клієнтом якого я є.
Коментарі (1)
Передають борги колекторам, які тероризують дзвінками і листами з погрозами, навіть після звернення до них, і, начебто, як здавалося, врегулювання питання. Надалі послугами банку не користуватимусь і нікому не рекомендую. У компанії, в якій працювала раніше, був негативний досвід у проведенні валютних операцій. Постійні черги і неможливість вирішення багатьох питань без безпосереднього звернення у відділення. Не дивлячись на те, що банк є частиною міжнародної групи, обслуговування дно: хамство зі сторони співробітників, не знайшовши попередньо підписані мною документи, заблокували карту і вимагали знову підійти у відділення підписати, тому що співробітник, у якого я раніше підписала їх, був на лікарняному, і вони це питання між собою не змогли з’ясувати.
Написати коментар
В данном отделении банка обслуживание на высочайшем уровне, при том что клиент не V.I.P., а обычный пенсионер.
Сразу на входе нас встретил сотрудник банка. Обычно в других банках сотрудник на входе это что-то типа вахтера или сторожа который после ответа на вопрос «куда идёте» обычно просто махает рукой в нужном направлении. Тут всё иначе: сотрудник банка проводил нас в зал, предложил сесть пока он пригласит другого сотрудника который непосредственно будет решать нашу проблему.
Проблема была в необходимости перевыпустить просроченную карту. которая уже была заказана на отделение в Харькове, но которую не удалось забрать из-за нападения России. В другом отделении эту проблему почему-то не смогли решить, не знаю возможно в том городе были реальные причины не позволяющие это сделать. Здесь же нам оперативно помогли перезаказать карту.
Но всё же больше всего мне понравилось отношение сотрудников — реально как будто перед ними V.I.P. клиент.
Написати коментар
Сразу на входе нас встретил сотрудник банка. Обычно в других банках сотрудник на входе это что-то типа вахтера или сторожа который после ответа на вопрос «куда идёте» обычно просто махает рукой в нужном направлении. Тут всё иначе: сотрудник банка проводил нас в зал, предложил сесть пока он пригласит другого сотрудника который непосредственно будет решать нашу проблему.
Проблема была в необходимости перевыпустить просроченную карту. которая уже была заказана на отделение в Харькове, но которую не удалось забрать из-за нападения России. В другом отделении эту проблему почему-то не смогли решить, не знаю возможно в том городе были реальные причины не позволяющие это сделать. Здесь же нам оперативно помогли перезаказать карту.
Но всё же больше всего мне понравилось отношение сотрудников — реально как будто перед ними V.I.P. клиент.
Зарплатною карткою УкрСиббанку користуюся більше 15 років. За цей час працівники банку неодноразово пропонували кредити, але умови не були цікавими і я відмовлялася. Для себе кредитування обрала в Монобанку (можете вважати рекламою, але умови кращі і процедура швидша). Останні два місяці працівники УкрСиббанку неодноразово телефонували і пропонували кредит. На цьому тижні в чергове зателефонували і повідомили, що для мене ГАРАНТОВАНО пропонують відкрити кредитну картку з встановленим лімітом, процедура швидка і проста. Хоча потреби в цій картці не було, я погодилась, як кажуть в народі «їсти не просить». Сьогодні, після попередньої домовленості з працівником банку, нарешті викроїла трохи вільного часу, НА ЇХ ЗАПРОШЕННЯ, я прийшла у відділення для оформлення картки. Хвилин 20 на заповнення різних анкет, копії документів, фотографування і… працівниця повідомляє, що у наданні кредиту відмовлено. Шкода 15 років співпраці, але напевне зарплатний проект в цьому банку закрию, сьогодні є більш мобільні банки, з якими працювати швидше, без навязування послуг та зайвої бюрократії
Коментарі (1)