Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Ksenya Kobets 23 червня 2020, 23:17
Вчера утром на карту зачислились деньги в сумме +-1520 грн, смс не было, отобразились на балансе. Эту сумму я не трогала т.к. не знала что за деньги, ни смс ни уведомления в приложении. Звоню в этот же день банку. Выплату эту не видят. Говорю так и так то подскажите откуда и когда примерно пришли деньги, вдруг это стипендия раньше пришла, а я тут как дура боюсь ими пользоваться. Ничего толком не сказали, назвали только выплаты те что у меня зачислились в течении дня, но по ним у меня смс есть, всё отображается. Через часа 2-3 после звонка в коллцентр примерно такая же сумма у меня пропадает с карты. Звоню сегодня утром опять на линию. Опять ничего не видят, называют в сотый раз выплаты которые я знаю, а насчёт этих денег молчат. Не знаю что и думать, может быть такое что после моего первого звонка на линию банк решил забрать деньги со счета отметив как не правильное зачисление? С утра некоторые знакомые тоже сказали что пришла примерно такая же сумма, но у них отобразилось смс. В моем же случае банк молчит. Уже даже на почту отправляля себе отчёт с выплатами, там тоже ничего нет
Dmitriy Nikokoshev 20 червня 2020, 12:14
Очень не доволен банком, нахожусь в другом городе, на зарплатную карту пришли деньги, но снять я их не могу, так как ее заблокировали про причине выпуска новой карты, но срок действия карты заканчивается в сентябре и другие мои коллеги пока могут снимать. Деньги забрать можно только в отделении, но сегодня выходной. Мне нужно ехать домой, денег на дорогу нет. Что мне теперь делать? Пойду спать под вокзалом, ждать понедельника. Идеально проведенные выходные((
Укргазбанк
Відповідь банку
22 червня 2020, 17:41
Добрий день. Для аналізу описуваної Вами ситуації банк має Вас ідентифікувати. Для цього прохання повідомити Ваше ПІБ та контактний телефон або ж зареєструвати звернення через форму зворотного зв`язку на сайті Банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/. Крім того слід зазначити, що Ви можете зареєструвати звернення в телефонному режимі, зателефонувавши до контакт-центру АБ «УКРГАЗБАНК» за телефоном цілодобової підтримки 0 800 309 000, 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Natali Kravtsova 19 червня 2020, 23:06
Відділення за адресою: Київ, пр-т Бажана, 10
Якщо ви маєте депозитний договір, укладений у відділенні № 370 (м. Київ пр. Бажана 10), не сподівайтесь на те, що вас (не зважаючи на відповідні рекомендації НБУ) заздалегідь повідомлять про завершення терміну дії вашого депозиту чи про умову його можливої пролангації на нових умовах, навіть якщо ці умови дуже суттєво відрізняються від попередніх, звичайно не на вашу користь. Особливо коли ваш менеджер (економіст) — Гриценко Ірина Михайлівна, яка щедро обіцяє телефонувати, щоб вирішити ваші питання, але зразу забуває про свої обіцянки, і ви будете свої кошти чекати не один день! Суцільний пофігізм до клієнта. Щоб зберегти своє здоров'я і гарний настрій, не раджу співпрацю із зазначеним відділенням.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tatiana1990 17 червня 2020, 22:03
5355 0860 2369 0026 Укргазбанк. Мошенница
commerceua 15 червня 2020, 11:47
Приємно вражений обслуговуванням у відділенні банку в м. Івано-Франківськ за адресою вул. Андрія Мельника, 11А. Окрема подяка Олександру Миколайовичу та Віталію Михайловичу за супровід при видачі кредиту! Все на вищому рівні!
380666221627 11 червня 2020, 21:37
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 71
Увидел рекламу в интернете за эко банк ( приложение от укргазбанка ) скачал приложение — мне программа одобрила лимит 10000, я не удивился потому что у меня очень хорошая кредитная история ) пришёл на получение — в отделение г. Николаев между декабристов и советской ) Захожу в отделение мне кредитный специалист говорит что я вам не могу выдать карту С лимитом, потому что мы несём ответственность за то что видаем — я ничего не понял, ушёл! Позвонил на гарячую линию мне объяснили что сотрудник банка не мог такого ответить и он ничего не решает по поводу кредитного лимита, возвращаюсь туда же — на ступеньках в банк стоит эта девушка с парнем, курят, я ей объясняю ситуацию — она мне начинает хамить грубить, говорить идите в другой банк, я ей отвечаю, позовите руководителя отделения, пусть он мне объяснит вообще поведение, общение с клиентом и грубость, тут парень этот поворачиваеться, даже сигарету не вынув со рта, мне отвечает — мы можем выбирать клиентов и самостоятельно принимать решение кому давать карту кому нет!!! Я от такого хамства и бестактности очумел!!! ——если руководитель позволяет себе так общаться с клиентом, и не приступки Хамства своих сотрудников о чем дальше можно говорить!!! Такое ощущение что ребята работает не в банке, в сами на себя, — и сами принимают кому давать кому нет, кому грубить кому нет!!! Р.S. Я был хорошо одет, на машине, выглядел нормально!!!
Проблема вирішена
Zp250896gvv 11 червня 2020, 0:39
Заказывал неоднократно средства на снятие со своего карточного счета прозапас, при этом заказ можно сделать только в отделение и когда делаеш заказ негде даже это неотмечают, что бы потом можно было, что либо доказать, мне на словах кассир подтверждал, что якобы заказ она приняла, при этом когда за ним приходил, говорят денег нет, эта ситуация повторяеться неоднократно, до сих пор не могу снять на отделение помочь ничем немогут, говорят только прозванивать и узнавать, при этом когда звонишь и заказываешь, они яко бы откладывают сумму, а когда приходит время на снятие, приходишь и тебе отказывают, при этом на гарячей линии говорят, что это не в их компетенции, просто какой то замкнутый круг, впервые такое дикое отношение встречаю в банке!!!!!!((((((
Укргазбанк
Відповідь банку
11 червня 2020, 18:11
Владиславе Віталійовичу, для отримання коштів запрошуємо Вас завтра (12.06.2020) у відділення, в якому було відкрито Вам рахунок, за адресою м. Запоріжжя, просп. Соборний, 95.
Полезный комментарий
Ukrgasbank 11 червня 2020, 10:47
Добрий день. Для врегулювання Вашого питання, банк має Вас ідентифікувати. Для цього прохання повідомити Ваше ПІБ та контактний телефон або ж зареєструвати звернення через форму зворотного зв`язку на сайті Банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/. Крім того слід зазначити, що Ви можете зареєструвати звернення в телефонному режимі, зателефонувавши до контакт-центру АБ «УКРГАЗБАНК» за телефоном цілодобової підтримки 0 800 309 000, 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Arctum 9 червня 2020, 22:31
Был в отделении №142/23 с целью получения валюты. Консультант отказался выдавать. Говорит обязательно сначала карточку оформить. Сказали лучше идти получать в Аваль или Приват, потому, что они не хотят обслуживать не своих клиентов. Только потерял свое время и в итоге не успел получить в другом банке. Не рекомендую!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Irada 7 червня 2020, 22:45
Відділення за адресою: Київ, вул. Єреванська, 1
меня обслуживали приятные компетентные девчонки, нужно было получить дважды перевод из-за границы.
Укргазбанк
Відповідь банку
9 червня 2020, 12:56
Доброго дня! Дякуємо за позитивний відгук.
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 червня 2020, 15:56
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 12.06.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Нужно было отправить 1500 дол. в США, пришел в отделение, спросил про RIA Money и девушка попросила паспорт. Просидел около 20 минут, персонал не знал что и как заполнять начали нервничать и корчить недовольные физиономии. Забрал документы и вышел. Первый и последний раз посетил сей банк.
Произошло месяца 4 назад.
Відділення №177/03 АБ «УКРГАЗБАНК»
Укргазбанк
Відповідь банку
10 червня 2020, 15:02
«Доброго Дня! Банк висловлює Вам свою подяку за небайдужість та надання інформації стосовно якості обслуговування в нашому Банку. Для проведення детальної перевірки наданих Вами фактів щодо якості обслуговування при проведенні операції з переказу коштів, необхідна додаткова інформація про дату та орієнтовний час відвідування відділення. Крім того Банку необхідно Вас ідентифікувати. Для цього прохання зв’язатися з контакт-центром АБ «УКРГАЗБАНК» за телефоном цілодобової підтримки 0 800 309 000, 358 — короткий номер з мобільного телефону, (044) -494 -46 -50, (044) -590 -49 -99.»
Julia Shapoval 3 червня 2020, 15:52
Вкотре переконалася що це відділення Укргазбанку ( як і сам банк) неймовірно непрофесійне! Швидкість роботи просто страшно повільна!!! Працівники грубі і будь яке питання сприймається як ніби ти ім щось винен! Я вже мовчу про помилки які вони допускають при роботі! Жодного разу я в цьому відділені не справилася швидко і якісно! Завжди черга завжди якісь проблеми!
Зараз прийшла нарешті закрити рахунок і зливатися цього банку в своєму житті але уж 1,5 чекаю доки мене обслужать! Хоча мій номер в черзі 79 чомусь пройшли уже 80-ті номер. А мене досі не викликали!!! І на будь яке моє питання пофігізм!
Люди збережіть нерви і час і не зв’язуйтесь з цим банком!!!
Олег Борхаленко 15 травня 2020, 15:23
Банк зовсім не рекомендую всім, хто цінує свій час. Єдине, до чого немає претензій — співробітники відділення 59 (Вишневе), ввічливі та професійні.
Тепер до суті:
держава запустила програму компенсацій на купівлю енергозберігаючих матеріалів в середині квітня. ОщадБанк почав приймати заявки через три дні, укргаз «налаштовує програмне забезпечення», сказали до кінця тижня відкриють прийом заявок.
Мені саме укргаз був цікавий, так як в них спецумови для ОЛТА 7.5% річних. Чекав я тиждень, чекав другий, третій, вже виписував рахунок в ощад — тут мені менеджер повідомляє, що укргаз таки почали прийом. А вже 15 травня. Ну ок, збираю документи, їду у відділення, оформляю — через годину приходить повідомлення «В кредиті відмовлено». При тому лише офіційних доходів 10 000 + неофіційні, які можна підтвердити випискою з банку непогані, а кредит всього на 2000 в місяць, після виплати компенсації компенсації буде 1500. Перевірив кредитний рейтинг, може тут щось не те — «Рейтинг високий», «Прострочень немає». Теелфоную в банк — «вони залишають за собою право не повідомляти причини відмови».
Втрачений місяць і є ризик вже не встигнути на компенсацію.
Ну і навіщо такий цирк?
Укргазбанк
Відповідь банку
19 травня 2020, 7:47
Доброго дня! Дякуємо, що скористалися послугами банку. Нажаль, в отриманні кредит Вам відмовлено. Причину відмови банк не розголошує. Рекомендуємо звернутися до банку наступним разом. Завжди раді Вам допомогти.
Проблема вирішена
Максим Козлов 14 травня 2020, 19:38
Появилась необходимость оплатить выигранный на торгах лот.
Расчетный счет юридического лица — продавца в Укргазбанке. Что-бы деньги поступили покупателю максимально быстро, решил открыть в Укргазбанке счет, положить на него нужную сумму и произвести оплату. Милая девушка — работник банка открыла мне счет в отделении г.Киев очень быстро. Деньги в кассе приняли и моментально оказались на счете.
В удобном мобильном приложении я создал платежное поручение в 10-11 ч. платеж получил статус «Платіж в обробці». Но!!!
18.50!!! «Платіж в Обробці». Упустил, что в течение дня пять раза звонил в контакт-центр банка и получал ответ — «ждите, мы видим тоже, что и вы. Больше ничем помочь не можем. Спасибо за обращение».
19.30!!! Очередной (пятый) звонок в контакт-центр, наконец попался адекватный человек — Мирослава. Разобралась в вопросе, принесла извинения за неудобства, подтвердила, что регламент такого платежа не более 30 мин и даже пообещала, что может быть завтра платеж обработают!
Будем ждать! Быстро только кошки рождаются!
Полезный комментарий
Ukrgasbank 15 травня 2020, 17:08
Добрый день. Ваш платёж успешно осуществлён 15.05.2020 в 09:12.
zinalis 14 травня 2020, 18:45
Выражаю свою благодарность менеджеру Золотухиной Елене Юрьевне.
Первый раз зашла в отделение № 372 г.Днепр за помощью:
не получилось самой установить на телефоне онлайн банкинг. Меня выслушали, помогли разобраться, проверили правильно ли я все поняла, рассказали как с этим приложением работать. Так держать!
Укргазбанк
Відповідь банку
15 липня 2020, 9:37
Дякуємо за позитивний відгук на сайті «Мінфін»
Anna Derii 12 травня 2020, 23:26
Відділення за адресою: Київ, бул. Гавела Вацлава, 16
Є корпоративним клієнтом Укргазбанку. Обслуговування подобається, зокрема, працівник Оксана Петренко оперативно та швидко вирішує питання, які виникають під час обслуговування рахунків і зарплатного проекту. Банк чує своїх Клієнтів, компетентністю працівників цього відділення задоволена. Закрито питання з довідкою-розрахунком.
Укргазбанк
Відповідь банку
13 травня 2020, 10:17
Добрий день!
Дякуємо за позитивний відгук на сайті Міністерства Фінансів
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
acersaha 12 травня 2020, 10:07
5355 0750 2842 7773.представился агентом Polska praca. За документы попросил 25 злотых 160гр. Перевод надо было отправить. В назначении платежа нужно указать: Ваше ФИО ( ФАМИЛИЯ, ИМЯ, ОТЧЕСТВО) Платёж раздельный 2*25 zl.
5355 0750 2842 7773
Иващенко Андрей Михайлович.
Проблема вирішена
Олександр Олійник 7 травня 2020, 16:26
Самий гірший банк, з яким мені довелося співпрацювати. Банком змушений користуватися, оскільки на нього перераховується заробітня плата. Згідно із тарифом, я маю кожного місяця витрачати з картки 1500 грн, щоб не було комісії за обслуговування. У квітні місяці я витратив більше цієї суми, але комісію протиправно списали. За їх словами, суму, яку я заплатив за користування електроенергією не списали з карточки, а лише заблокували, тому я маю платити комісію за користування. Це при тому, що оплата була здійснена 28.04.2020, ця сума була знята з моєї картки та зарахована на особистий рахунок електроенергії, про що є квитанції із датою 28.04.2020 — за 2 повних робочих дні до кінця місяця. Розвод на чистому місці. Як тільки можна буде зміни банк в одностороньому порядку — відразу скористаюся. Писав у підтримку — культурно послали…
Укргазбанк
Відповідь банку
7 травня 2020, 17:13
Добрий день. Для здійснення аналізу описуваної Вами ситуації, та надати вам предметну відповідь банк має Вас ідентифікувати. Для цього прохання звернутися до контакт-центром АБ «УКРГАЗБАНК» з описанням всіх питань, що у Вас виникли за телефоном цілодобової підтримки 0 800 309 000, 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Klientukr 30 квітня 2020, 14:54
Відділення за адресою: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 23
29.04.2020 пришел на отделение Укргазбанка на Ярослава Мудрого (Харьков), чтоб оплатить за покупку квартиры. К своему несчастью меня начала обслуживать сотрудница Наталья, которая сказала, что нужно заполнить анкету для финансового мониторинга. Я ответил, что только что заполнил такую же анкету в отделе продаж застройщика. На что Наталья мне ответила, цитирую: «Какое отношение анкета застройщика имеет к банку, ВЫ ХОТЬ ГОЛОВОЙ ДУМАЙТЕ». Я попросил сотрудника не разговаривать со мной в таком тоне, на что Наталья ответила: « В каком таком?». После этих слов я понял, что для нее хамить клиентам обычное дело и она даже не понимает как нужно общаться с клиентами.
Захожу в разные отделения Укргазбанка не первый раз, но такое хамское поведение сотрудника вижу впервые. Надеюсь руководство банка обратит внимание на мое обращение и разъяснить сотруднику как необходимо общаться с клиентом!
Yuli0403 27 квітня 2020, 12:16
Я ще такої повільності працівників банку, не бачила, як в Укргазбанку м. Калинівки. Це просто неприпустимо, одну людину обслуговують більше години, черга на вулиці уже така зібралась, що напевно до вечора не пройдуть. Це просто ні в які рамки не входить, що за хамство по відношенню до клієнтів.
Укргазбанк
Відповідь банку
28 квітня 2020, 15:30
Банк висловлює Вам свою подяку за небайдужість та надання інформації стосовно якості обслуговування в нашому Банку. В умовах загальнодержавного карантину відділення №231 єдине серед банківських установ м.Калинівка, що працює у звичайному режимі, тому в нашому відділенні значно збільшилася кількість клієнтів. Сподіваємося, що тімчасові незручності, що виникли в процесі обслуговування не стануть на заваді Вашої подальшої співпраці з Банком.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mariya1923 24 квітня 2020, 16:37
Пришли рассчетные, карточка заблокирована.Позвонила на горячую линию, сказали что нужно оформлять новую карту, и получить я её смогу только в отделении банка.В нашем городе нету такого отделения, ближайшее в Лисичанске.Так как сейчас карантин добираться туда нечем, машини у меня нету.В связи с потерей работы очень нужны деньги, просто реально не за что жить и кормить ребенка.
На каком основании блокируют карту? Это уже вторая!!!

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.200 41.600
EUR 43.400 44.000
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.200 41.600
EUR 43.400 44.000
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відгуки про Укргазбанку 📝