×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укргазбанку на сьогодні
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.200 | 41.600 |
EUR | 43.400 | 44.000 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Клієнтоорієнтованість =0
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно отримати додаткову інформацію. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Коментарі (2)
Пропали гроші з картки
Коментарі (1)
Подяка
Написати коментар
Кошти зняло, але не видало
Я відразу звернулася до консультанта банку, написавши заяву щодо такої ситуації. Мені сказали, що це збій в системі і кошти обов’язково повернуться до кінця дня.
До кінця дня мені вони повернуті не були. Чому? Не зрозуміло. Тобто мене обманули.
На гарячій лінії тільки грубіяннять і на будь які поставлені запитання говорять, що вони нічого не знають.
Прошу працівників банку, будь ласка, у коротший термін, вирішити це питання.
Наразі, Ваше питання вирішено по суті — на Ваш рахунок повернуто неотримані у банкоматі кошти.
Коментарі (1)
Довго вирішують проблему
Пропали, не знають, як вирішити???
Коментарі (1)
Прошу виправити суттєві недоліки в роботі онлайн і андроїд застусунку
2. При натисканні «Повторити платіж» по-замовчуванню обирає не ту картку, що використав для платежу раніше, а ту що має найбільше грошей. В моєму випадку це була кредитка, і я переплатив по комісії 200 грн.
3. Неможливо дізнатись реквізити для поповнення карткового рахунку. Одного IBAN недостатньо, бо треба ще номер субрахунку (х.х.х), а по номеру картки — комісія за переказ, навіть в межах цього банку. Гаряча лінія каже номер має бути в СМС при відкритті картки — його немає.
4. Якщо робити переказ через сторонні сервіси по номеру картки з CVV і підтвердженням по СМС, то в СМС сума вказана без комісії.
Надаємо відповідь у порядку порушених Вами питань:
1. Обслуговування рахунків здійснюється у відповідності до обраних Вами тарифних планів (https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/).
Додатково зазначаємо, що покращення мобільного додатку, у частині відображення комісії у відповідності до Вашого тарифного плану при здійсненні платежів, знаходиться у процесі реалізації.
2. У банку діють відповідні налаштування, а саме при повторенні платіжу, за замовчуванням відображається картка із більшим залишком на рахунку, яку у разі необхідності можна самостійно змінити на іншу.
3. Дізнатись реквізити для поповнення карткового рахунку, у т.ч. номер субрахунку, можна:
— у відділенні банку;
— у цілодобової служби підтримки, за номерами телефонів 0 800 309 000, +3 8(044) 494-46-50, +3 8(044) 590-49–99.
— у чат-бот АБ «УКРГАЗБАНК». У чат-бот банку можливо звернутися через месенджери Telegram та Viber зі свого фінансового номеру телефону, який Ви зазначали при відкритті рахунку:
1) через офіційну сторінку банку www.ukrgasbank.com (в кінці сторінки, з правого боку логотип Telegram та Viber);
2) через мобільний додаток «Еко-банк» обираєте меню «Контакти», а там зручний канал «Чату підтримки».
4. Смс-повідомлення, що надходить з кодом підтвердження для ініційованої Вами операції, використовується як елемент додаткового захисту коштів та не розраховане для інформування щодо розміру комісії.
Коментарі (1)
МОШЕННИЧЕСТВО
Кицмур Татьяна Николаевна
Это клиент вашего банка, собирает деньги и не отсылает товар. По карте можно посмотреть сколько ей переводов поступает. Незаконное обогащение и служба безопасности вашего банка обязана за этим следить.
Коментарі (2)
Обман
Коментарі (1)
Подяка Жолковській Ірині Василівні Одеська О Д відділення 213/15
Написати коментар
Війна, укргазбанк і надалі відкрито незаконно володіє моєю зарплатою та персональними даними
Сьогодні в країні війна і ці виродки не віддають мені мої кошти!!!
Більше того, вони відкрито ними користуються…
Укргазбанк- банк злодіїв??? Наразі, це так!
Пунктом 68 Інструкції про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтам банків та кореспондентських рахунків банків – резидентів і нерезидентів, затвердженою постановою правління Національного банку України від 12.11.2003 №492 (із змінами), передбачено наступне.
«Банк відкриває поточні рахунки фізичним особам для здійснення деяких видів виплат (заробітної плати, дивідендів, стипендій, пенсій, соціальної допомоги, повернення надлишково сплачених сум, інших виплат) за зверненням суб'єкта господарювання, який укладає з банком договір про відкриття поточних рахунків на користь фізичних осіб.
Суб'єкт господарювання для відкриття рахунків фізичним особам через свого представника (фізична особа — підприємець може подати зазначені нижче документи особисто) подає до банку такі документи:
1) заяву про відкриття поточних рахунків на користь фізичних осіб (додаток 4);
2) перелік фізичних осіб, на користь яких відкриваються рахунки, із зазначенням ідентифікаційних даних цих осіб.
Суб'єкт господарювання, який має відкритий рахунок у цьому банку, для відкриття поточних рахунків фізичним особам може подавати до банку зазначені в пункті 68 розділу V цієї Інструкції документи в електронній формі засобами інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем, якщо це передбачено договором банківського рахунку.
Банк і суб'єкт господарювання укладають договір про відкриття поточних рахунків на користь фізичних осіб.
Видаткові операції за такими рахунками здійснюються після звернення фізичної особи до банку, пред'явлення нею документів, що дають змогу банку верифікувати клієнта, та укладення договору банківського рахунку.»
Рахунок на Ваше ім’я було відкрито Банком з дотриманням вимог, викладених вище.
Коментарі (1)
Політика щодо обслуговування кредитів
P. S. Особисто маю кредит, але так як є можливість продовжую його обслуговувати згідно графіку для підтримки банківської системи та Украгазбанку.
P. P. S. Додаток став кращий, але є ще багато над чим треба попрацювати.
Написати коментар
Неправомерное снятие комиссии за выдачу заработной платы.
Наразі Ваше питання по суті вирішено — кошти в розмірі списаної комісії зараховано на Ваш рахунок. Для отримання платіжної картки запрошуємо Вас у відділення банку за адресою м. Київ, вул. А. Ахматової, 14-А.
Коментарі (2)
Не отдают личные средства с депозита
На поточний момент у відповідності до Постанови Правління Національного банку України від 24.02.2022 №18 (з урахуванням змін, внесених Постановою Правління Національного банку України від 21.03.2022 №58), в касах відділень Банку Ви можете отримати готівкові кошти в іноземній валюті з Вашого карткового рахунку в іноземній валюті (в доларах) в обсязі, що не перевищує в еквіваленті 100 000 гривень у день (з урахуванням доступного залишку коштів в касі відділення Банку).
За результатами здійсненого Банком аналізу Ваших телефонних дзвінків до контакт-центру встановлено, що оператором контакт-центру було доведено Вам інформацію згідно зазначених постанов НБУ — не підтверджено факту інформування Вас, що отримати кошти можна виключно в гривні.
Станом на поточну дату відділення Банку у м. Мелітополь не функціонує, але графік роботи відділень Банку змінюється щодня — інформацію можна відстежувати за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
Коментарі (5)
Банк відмовляє у видачі доларів з рахунку клієнта
Я є клієнтом УКРГАЗБАНК вже декілька років.
22.03.2022 звернувся до головного економіста відділу роздрібних продаж Савчук Людмили Петрівни у відділення 461/02, яке знаходиться за адресою м.Луцьк, вул.Крилова 1. Після моєї ідентифікації економіст повідомила що коштів в касі взагалі немає. Я попросив замовити. На наступний день знову зв’язався і мені так само було відмовлено. Таким чином УКРГАЗБАНК перестав видавати кошти клієнтів з їх рахунків. В свою чергу 23.03.2022 я зареєстрував скаргу в колцентрі, а також готую звернення до НБУ щодо невиконання УКРГАЗБАНК своїх зобов’язань перед клієнтами.
P. S. при зверненні на контакт-центр оператор декілька хвилин відмовляла мене залишати скаргу, а також давала зрозуміти що це зараз нормально що банк відмовляє у видачі коштів які належать клієнтам у валюті з поточного рахунку.
Питання так і не вирішено.
Наразі, Ваше питання вирішено. Нагадуємо, що видача коштів відбувається у межах доступного залишку у касах банку та відповідно до встановлених НБУ щоденних лімітів.
Висловлюємо Вам подяку за звернення та обрання АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Коментарі (1)
Не ставте додаток до отримання фізичних карток.
Тобто опція BankID не просто нічого не дає (картку треба отримувати у відділенні і навіть заповнену у додатку анкету треба знову заповнити у відділенні), але і закриває доступ до додатку.
До речі, одноразовий пароль в додатку один і той же завжди «||||||||||||||||», в СМС написано не передавати цей пароль нікому. І от з такою безпекою банк вимагає йти у відділення для того, щоб я міг зайти у додаток.
Ваше питання вирішено — аккаунт у мобільному застосунку розблоковано. Стосовно одноразового паролю, то він надходить до Вас у зашифрованому вигляді, який розпізнається мобільним додатком «Еко-банк». Дякуємо що обрали АБ «УКРГАЗБАНК» в якості свого фінансового партнера.
Коментарі (4)
Не повертають кошти з картки
Кошти є, зняти не можу.
Коли і де можна отримати кошти?
Наразі, кошти Вами отримано. Висловлюємо подяку за звернення та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Коментарі (2)
Обмен валюты
Если возможно, ответьте мне на мой email: tatiana1951@hotmail.co.uk
Оказались в затруднённом положении
Всего вам самого доброго.
Написати коментар
Авторизація в додатку Дія
Коментарі (1)
Зникли кошти з рахунку
Коли я зателефонувала на гарячу лінію мені не надали цієї інформації, зсилаючись на невідповідні дані за договором, хоча раніше було достатньо назвати 4 цифри карти або дату народження. Минуло достатньо часу, а грошей на рахунку так і нема!!! Надайте мені інформацію де мої кошти і за що я маю нервувати в такий і без цього нервовий час!!!
Написати коментар
Валютная карта в экобанк
Коментарі (1)