Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
111111 26 липня 2022, 7:02
Не приходят смс, ни утром.ни нем. ни ночью. Сделайте с этим что-нибудь!
Укргазбанк
Відповідь банку
26 липня 2022, 18:16
Доброго дня!
Для здійснення аналізу описаної Вами ситуації нам потрібно Вас ідентифікувати, тому просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Проблема вирішена
yurahita1 23 липня 2022, 12:05
Банк дно, при регистрации начинает падать куча смс не понятных, я сидел в другом приложении, мне приходит смс код на вход.
После того как закинул деньги и нужно было провести операцию обнаружил что не дает банк это сделать, были попытки на разные карты вывести деньги, но все безуспешно, кнопка поддержки это обычные боты которые ничем не помогут, кроме того кнопка отправить сообщение тупо не жмется, я даже написать не могу.
С утра решил зайти с пк версии, просит пин карты, но мне этот пин даже нигде не дали, запрашиваю смену пин, ввожу его — неверно, 5 раз не пускало, на 6 раз решило все-таки что верный пин. Опять же пробую вывести деньги — «На вас діє суточне обмеження та ліміт транзакцій вичерпано. Спробуйте будь ласка наступного дня». Какой лимит транзакций вы че? Я ни 1 не сделал потому что вы не даете. Кроме того в поддержке с пк какой то бот вначале написал ввести данные карты и пин что бы ее разблокировать, а потом начал писать что вы пишите в послеоперационное время, нужно с 9 до 18 (писал в 11:53).
Категорически не советую никому этот банк.
Не умеете делать нормальные приложения и поддержку, не лезьте в эту сферу.
Укргазбанк
Відповідь банку
27 липня 2022, 17:34
Добрий день, Юрію! Банком проаналізовано надану Вами проблематику.
Щодо невдалої спроби здійснити операцію переказу коштів з картки. Після першого входу в мобільний додаток існують обмеження на переказ коштів з карти — не більше 2 операцій до 1000 грн. кожна при здійсненні р2р-переказу, не більше не більше 2 операцій до 1000 грн. кожна при здійсненні платежу за реквізитами (на рахунок IBAN).
Щодо труднощів у використанні розділу «Чат» мобільного додатку інформуємо, що питання передано розробникам для опрацювання.
До усунення нашими розробниками наданої Вами проблематики рекомендуємо використовувати чат-боту у telegram/viber @ecobank_bot.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Juliia99 22 липня 2022, 22:36
Карта 4966 8090 2543 4489.Мороз Владислав Дмитриевич. 20.07.22 зробила замовлення в Instagram, сторінка effect.uaa (2231 грн. 10 коп). І тиша. Занесли в чорний список.
Укргазбанк
Відповідь банку
26 липня 2022, 18:43
Доброго дня!
Банком прийнято до відома надану Вами інформацію. Враховуючи текст Вашого звернення, рекомендуємо Вам звернутися до профільного підрозділу правоохоронних органів, а саме до Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Зважаючи на режим надзвичайної ситуації в країні та для Вашої зручності, можна оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anya15 22 липня 2022, 11:16
Відділення за адресою: Одеса, вул. Італійська, 7
Оператор банку навязала страхову. Я прохала відмовитися, та відкривати карту без страховки не захотіли
Укргазбанк
Відповідь банку
26 липня 2022, 10:18
Добрий день!
Послуга купівлі страховки не є обов'язковою при відкритті карти, а є додатковою пропозицією, яку пропонує банк своїм клієнтам.
Для детального аналізу описаної Вами ситуації просимо Вас зареєструвати звернення, зазначивши Ваші ідентифікаційні дані, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Сергій Ксандопуло 21 липня 2022, 22:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 82
Добрий вечір. Висловлюю величезну подяку співробітникам відділення Укргазбанку у м.Київ за професіоналізм за відповідальність виконавчої роботи
Дякую вам за єтузіазм і за повну самовіддачу. Бажаю вам успіхів, досягти небувалих висот і радувати всіх нас. Також хочу подякувати касиру Оксані. За оперативність та доброзичливість.
Укргазбанк
Відповідь банку
22 липня 2022, 18:09
Щиро вдячні за позитивний відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andryxaaa 21 липня 2022, 13:28
Забыл пин код неправильно ввёл его 3 раза и заблокировали акаунт не знаю что теперь делать
Укргазбанк
Відповідь банку
22 липня 2022, 17:47
Доброго дня! Для розблокування Вам необхідно звернутися в чат-бот АБ «УКРГАЗБАНК» зі свого фінансового номеру телефону, який Ви зазначали при відкритті рахунку. В чат-бот можливо звернутися через месенджери Telegram та Viber: 1) через офіційну сторінку банку www.ukrgasbank.com (внизу сторінки, з правого боку логотип Telegram та Viber); 2) через мобільний додаток «Еко-банк» (навіть якщо у Вас не має зареєстрованого аккаунту у додатку) обираєте меню «Контакти», а там зручний канал «Чату підтримки». Додатково зазначаємо контактні номери цілодобової служби підтримки банку 0 800 309 000, +3 8(044) 494-46-50, +3 8(044) 590 — 49 — 99.
slisarenko1981 18 липня 2022, 10:58
Відділення за адресою: Київ, бул. Гавела Вацлава, 16
Хочу висловити вдячність колективу відділення № 28 за можливість придбання монет «В єдності — сила». Не зважаючи на складну ситуацію в Україні співробітники були ввічливі, усміхнені, спокійно спілкувались із клієнтами в черзі (котрі хвилювались за купівлю монет), запрошували звертатись в банк за придбанням нових монет.
Укргазбанк
Відповідь банку
18 липня 2022, 16:28
Щиро вдячні за позитивний відгук!
Leliv 16 липня 2022, 19:39
З останнього: здійснив я придбання деяких послуг через Гугл плей, за допомогою однієї з функцій Гугл (зміна держави проживання) і мені заблокували картку, зателефонувавши до кол центру, мене запитали все що їм хотілося, та в кінці видали, картку ми вам не розблокуємо, тому що коли ви отримували картку робітник банку не запитав у вас секретне слово, тепер вам необхідно звернутися до любого відділення банку щоб встановити секретне слово потім телефонувати та розблоковувати картку.
А в іншому банк ще гірший, онлайн додаток мінімум один день на тиждень не працює, смс приходять з запізненням на декілька днів, банк жахливий.
У кого є можливість обов’язково змінюйте банк, на жаль до військового часу я не зробив це, тепер страждаю.
З форми — «хорошо" — відчутне, банк-лайно.
З «плохо» — всі пункти.
Банк це гарна кишенькова контора одного з минулих природоохоронних міністрів.
Укргазбанк
Відповідь банку
18 липня 2022, 16:44
Доброго дня! Для здійснення аналізу описаної Вами ситуації нам потрібно Вас ідентифікувати, тому просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Проблема вирішена
ніна Широбокова 14 липня 2022, 17:27
Відділення за адресою: Запоріжжя, бул. Вінтера, 40
Я-пенсионер. Родилась и училась в Запорожье, уехала в Сибирь и вернулась уже как гражданка России. Имею индефикационный код, вид на постоянное проживание, регистрацию по месту жительства. Продолжаю работать. Являюсь активным

налогоплательщиком Украины. С 1996 г постоянно проживаю и работаю в Запорожье. Во время войны НИКУДА НЕ ВЫЕЗЖАЛА. Продолжаю работать и платить налоги. После окончания срока депозита мне заблокировали карточку до особого распоряжения СБУ и НБУ! Другие банки разобрались с такой проблемой. Гражданин России, являющийся РЕЗЕДЕНТОМ УКРАИНЫ, имеет право на получение своего депозита (изменения в Постановлении НБУ!). Или закон не одинаков для всех банков?
Прошу быстрее разобраться с моим вопросом и разблокировать мой счет. Деньги мне нужны на обследование и лечение. С уважением. Широбокова Н. А.
Укргазбанк
Відповідь банку
19 липня 2022, 10:51
Добрий день, Ніно!
Відповідь Банку (лист від 18.07.2022 №124/13353/2022) надіслана Вам на електронну адресу вказану у зверненні.
Elena21009 12 липня 2022, 17:09
Ранее я вынуждена была открыть рабочую карту в ныне оккупированном городе. Со счета снимается ежемесячный тариф. Сейчас не пользуюсь картой и не планирую ближайшее время, деньги по-прежнему снимаются, уходят в минус. Обратилась на горячую линию, чтобы закрыть карту или изменить условия ее использования. На что оператор Зоя предложила МНЕ КЛАСТЬ ДЕНЬГИ НА ЭТУ КАРТУ, ЧТОБЫ ПОГАШАТЬ ЕЖЕМЕСЯЧНЫЙ ТАРИФ. Тоесть картой я не пользуюсь, но должна класть на нее свои деньги, чтобы там бесконечно не увеличивался долг! Либо сказали обратиться в банк. Я переселенка, со своего города выехала, по близости отделений нет. Не имею лишних денег, чтоб поехать за сотни км решить этот вопрос. Я уточнила номер руководства либо куда я могу отправить скан-копию заявления о закрытии счета-мне отказали. Карту блокировать нет смысла, так как списание денег идет непосредственно со счета. Тоесть долг будет расти бесконечно, на это и рассчитано. Далее Зоя просто бросила трубку! Я лишилась родного города, дома и заработной платы, а теперь выходит два варианта-либо я просто так перевожу каждый месяц банку деньги (при том, что это не кредитка), либо катаюсь по Украине, в военное время, в поисках отделения Украгазбанка, вместо того, чтобы закрыть счет по телефону или в электронной форме. К тому же отвратительная работа оператора! Рекомендую руководителям переслушать записи разговоров с клиентами. Обязательно буду подавать жалобы далее! При военном положении банк создает препятствия для своих клиентов и отбивает все желание дальнейшего сотрудничества.
Укргазбанк
Відповідь банку
14 липня 2022, 18:28
Шановна Олено!

Банком проаналізовано надану Вами інформацію щодо Вашого зарплатного рахунку. Та повідомляємо, що закриття рахунку можна ініціювати у будь-якому відділенні банку на підставі відповідної заяви, після погашення наявної на рахунку заборгованості зі сплати комісії. У разі неможливості особистого звернення, до Банку може звернутися Ваша довірена особа з належним чином оформленими документами, що підтверджують її право на представництво Ваших інтересів. Перелік відділень Банку розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
Також інформуємо, що наразі, банком ведеться розробка процедури дистанційного закриття рахунків. Орієнтовна дата реалізації проекту – серпень 2022 року.
Проблема вирішена
Nataliia2015 12 липня 2022, 16:18
Мною був зафіксований факт шахрайства особи, яка є клієнтом Укргазбанку. Спроба повідомити про даний факт через гарячу лінію була невдалою. Навіть не запитують номер карти, а також ПІБ людини-шахрая. Ніякої фіксації, щоб СБ банку звернула увагу на особу шахрая. Просто відправляють подалі.
Укргазбанк
Відповідь банку
14 липня 2022, 9:43
Шановна Наталіє!

Банком отримано від Вас у телефонному режимі інформацію про підозру на вчинення шахрайських дій та передано відповідальному підрозділу банку.
Додатково зазначаємо, що дії, які мають ознаки шахрайських операцій, мають бути розслідувані правоохоронними органами. У свою чергу, Банк в межах чинного законодавства сприятиме в проведенні такого слідства.
katya213 12 липня 2022, 7:37
Первое это никчемное приложение, для чего его создавали если что-то в нем делать практически не возможно? Постоянно какие-то работы!!!

Дальше…
2 дня назад на мой счёт было отправлено 10 000 грн

В итоге на карту зашло 8 400 грн!!!
14 грн комиссия за ОБСЛУЖИВАНИЕ КАРТЫ, но да ладно
400 грн списали на домовичок

Хотя я оплатила буквально пару дней назад обязательный платёж

А теперь внимание!!!

Остальная сумма денег пошло на про запас который как 2 года был закрыт! Так они решили мне его продлить условно о чем я не знала даже!

На каком основании мои деньги которые были отправлены на 1 счёт распределяются по разным счётам?

Грубо говоря банк обул меня на 1500 грн
Я этого так не оставлю

Война в стране, а они решили поиздеваться?

Я напишу везде куда только можно

Полный беспредел происходит

Закрываю тот домовичок и прощаюсь с этим
банком который держит за дурачков всех
клиентов

Обходите этот банк стороной

Я ещё и додумалась пенсионную открыть у них

Теперь просто со спокойной душой уйду в приват банк
Где такого беспредела нет и не будет!
Укргазбанк
Відповідь банку
13 липня 2022, 11:40
Доброго дня, Катерино! Для надання Вам вичерпної відповіді, просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв’язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/;
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494−46−50, (044) 590−49−99.
Проблема вирішена
Галина Камчатна 11 липня 2022, 13:51
Відбулася заміна карти (через втрату). Нова карта була видана, але працівник банку не попередив про авторизацію і як її потрібно правильно провести. Також на гарячій лінії повідомили, що потрібне кодове слово, але у відділенні банку чомусь про нього ніхто не сказав. Хотіли звернутися на гарячу лінію відділення в м.Охтирці та на дзвінки ніхто не відповідав!
Укргазбанк
Відповідь банку
13 липня 2022, 18:13
Шановна Галино!
За результатами розгляду Вашого звернення виявлено, що порушені Вами питання стосуються не особисто Вас, а нашого клієнта. Наразі, з ним встановлено зв'язок та опрацьовано його питання. Дякуємо за звернення.
Denis34 10 липня 2022, 8:37
Только зарегистрировался в приложении, естественно номер карты не запомнил и не записал, так как зашёл впервые. При повторном входе в приложение у меня запросило 4 последних цифры карты, при обращении в службу поддержки, мне сказали обратится в отделение банка с документами, я регистрировал онлайн карту что бы не ходить в банк. Ужасный банк никому не рекомендую!!!
Укргазбанк
Відповідь банку
13 липня 2022, 12:05
Доброго дня, Денисе.
Останні чотири цифри картки зазначені у смс-повідомленні, яке банк надіслав Вам з пін-кодом до картки.
Повідомте нам, будь ласка, дату та номер телефону, з якого Ви зверталися до контакт-центру (можна в особисті повідомлення) — ми проаналізуємо надану Вам консультацію працівником банку.
Проблема вирішена
Lalumiere 8 липня 2022, 15:33
Відділення за адресою: Київ, ул. Сергія Берегового, 1/8
Сьогодні вперше стикнулася з неприхованим хамством в укргазбанку при видачі грошей. На моє прохання замінити купюру 2003 року на новіші касир каси номер 2 просто «візвиралася» на мене. Розмовляла зневажливо, різко, на високих тонах і дорікала мене, що я дуже примхлива і забагато хочу і все це майже криком. На моє зауваження про те, що навіть відмову можна оформити іншим тоном, зрозуміло, що вибачення я не почула, а лише більше хамства. Кінець розмови я присвятила тому, що намагалась пояснити людині, що так спілкуватись не можна. На кожне моє слово — по десять заперечень у різкій і хамській формі. Жінки на ринку набагато ввічливвші ніж касир банку. Якщо ведеться відеоспостереження, перегляньте, будь ласка, запис. Раніше дорікань не було. Гарні фахівці в моєму місті і на касі, і по роботі з клієнтами. І, до речі, фахівчиня, яка працювала зі мною, здається Юлія, дійсно професійна, приємна, ввічлива. Я дуже їй вдячна.
Укргазбанк
Відповідь банку
14 липня 2022, 18:18
Шановна Олено!

Банком проаналізовано надану Вами інформацію щодо Вашого обслуговування у відділенні. Інформуємо, що Банком буде вжито відповідні заходи для недопущення подібних ситуацій у майбутньому.
Дякуємо за Ваше звернення.
Проблема вирішена
vitalii94 4 липня 2022, 17:21
В пятницю прийшов в віділення за годину до закриття банку, сказали що каса не працює вже, приходьте в понеділок. 04.07.22 прийшов знову близько 14−00, була черга, де люди говорять що сидять пів дня, так як їх обслуговує один працівник Олена, чекав до 16−00, після чого вийшов чоловік і сказав що на сьогодні все, бачите що одна людина працює, а взагалі три робочих місця, якщо ви ціните свій час і нерви, не рекомендую даний банк
Укргазбанк
Відповідь банку
6 липня 2022, 16:40
Доброго дня, Віталію.

У зв’язку із обставинами непереборної сили, які стали підставою введення воєнного стану в країні, відділення Банку працюють відповідно до поточної ситуації в регіоні. Так, час роботи відділення за адресою Сумська обл., м. Ромни, б-р Шевченка, 18-А, з 9:00 год. до 17:00 год. (каса з 9:00 год. до 16:00 год.), обідня перерва з 13:15 год. до 14:00 год.

Наразі, Ваше питання вирішено по суті – 05.07.2022 Вам відкрито депозитний рахунок.

Висловлюємо Вам подяку за звернення та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
Ant36 1 липня 2022, 12:35
Банк не вказує про додаткові комісії ні до операції, ні при випісці з рахунку. Виявити нестачу можливо лише якщо вручну рахувати різницю сум переказів на рахунок, сум витрачених коштів та залишку на рахунку. Виписка із рахунку, замовлена в Екобанку на і-мейл, теж не фіксує приховані комісії. І тільки як дзвониш на гарячу лінію виявляється, по-перше, що є якісь доларові перекази (наприклад, на розрахунки з магазинами, які працюють в України, вартість вказують в гривнях і при переказі сума була в гривнях), по друге, на ці перекази банк встановлює додаткову комісію і без згоди знімає з рахунку гроші. На питання, чому не вказуються комісії і чому електронна виписка не вказує цю інформацію, співробітник відповів «різні виписки (як виписки з рахунку можуть бути різними???), повна інформація у відділенні банку». Краще з Укргазбанком не зв’язуватись — не прозора політика і по суті крадіжка грошей з рахунків клієнтів.
Укргазбанк
Відповідь банку
6 липня 2022, 17:38
Доброго дня, Антоніна!
Банком проаналізовано Ваш відгук та Ваш телефонний дзвінок до контакт-центру Банку 28.06.2022 щодо здійсненої Вами операції на закордонному сайті.
Встановлено, що 20.06.2022 Ви здійснювали операцію з купівлі товару на закордонному сайті (сума операції 755,00 грн.).
У відповідності до п.3.2.2.18.2 Правил (https://www.ukrgasbank.com/upload/file/pravila_(8).pdf) за міжнародними платіжними операціями, здійсненими платіжними карткам MasterCard, розрахунковою валютою є долар США. Порядок розрахунків та платежів за картковим рахунком при виконанні операцій з карткою у валюті, що відрізняється від розрахункової валюти, передбачений в п.3.5.10 Правил. У відповідності до зазначених пунктів Правил:
— 20.06.2022 до Банку надійшов авторизаційний запит від банку-еквайєра на блокування суми на Вашому рахунку в сумі в розрахунковій валюті 25,81 дол. США. Дана сума розрахувалася еквайєром по курсу MasterCard, який станом на дату авторизації 20.06.2022 складав 29,2549 грн. за 1 дол. США (755,00/29,2549=25,81). Переглянути курс MasterCard можна через ресурс Mastercard Currency Converter Calculator за посиланням www.mastercard.ua/uk-ua/personal/get-support/convert-currency.html
— 26.06.2022 за результатами розрахунків з платіжною системою здійснено фактичне списання коштів з Вашого рахунку. Встановлений Банком курс продажу валюти для карткових операцій станом на дату списання 26.06.2022 складав 34,25 грн. за 1 дол. США, тому сума фактичного списання коштів з рахунку склала 884,00 грн. (25,81*34,25=884,00). Курси валют, встановлені Банком для карткових операцій, оновлюються щодня та розміщуються на головній сторінці сайту Банку https://www.ukrgasbank.com/
Таким чином, Банком без порушення здійснено списання коштів з Вашого рахунку в розмірі 884,00 грн. без утримання будь-якої додаткової комісії.
Щодо банківської виписки, яку можна отримати у будь-якому відділенні Банку, інформуємо, що вона містить більш розширену інформацію, ніж виписка з мобільного додатку, а саме дату ініціювання (авторизації) операції, суму на дату ініціювання операції, дату фактичного списання (розрахунку), суму фактично списаних коштів.
Dikoy 27 червня 2022, 18:31
Отличная организация дистанционных выплат ФГВФЛ. Оперативная и участливая регистрация сотрудницей Премьер банкинг Антиповой Виолеттой Викторовной (г. Киев, Ш. Руставели). Не менее оперативная выплата и понятное оформление с подробной инструкцией — сотрудница 70 отд. г. Киев, Полова Руслана Андреевна.
Укргазбанк
Відповідь банку
28 червня 2022, 17:19
Доброго дня!
Висловлюємо Вам подяку за позитивний відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших співробітників! Зробимо все можливе, щоб співпраця з нами й надалі приносила Вам лише гарні емоції!
guk1971 22 червня 2022, 13:25
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 82
Здравствуйте!
Хотел бы отдельно высоко оценить работу данного отделения, в особенности касс.
1. Всегда приятно удивляет выбор нумизматической продукции в сравнении с почти всеми отделениями в Киеве.
2. Отзывчивые и приятные в общении работники.
Хотел бы рекомендовать брать пример.
Несмотря на довольно далекое расстояние для меня, не пропускаю возможность посетить данное отделения и что-то приобрести для себя!
Удачи и процветания!
Укргазбанк
Відповідь банку
22 червня 2022, 18:05
Добрий день!
Висловлюємо Вам подяку за позитивний відгук та обрання саме АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TamaraIvanivna 17 червня 2022, 14:23
Прошу надати інформацію щодо процедури особистого прийому громадян, яка дії в Укргазбанку, згідно Закону України «Про звернення громадян».
Які вимоги до запису на прийом до посадових осіб, коли та ким проводиться. Співробітники Контакт-Центру не знають даної інформації та кидають слухавку.
Укргазбанк
Відповідь банку
21 червня 2022, 16:01
Добрий день, Тамаро!
Записатися на особистий прийом в Банку можна, звернувшись:
— письмово через форму зворотного зв’язку на сайті Банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/
— усно, зателефонувавши до контакт-центру банку за телефонами 0 800 309 000, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 — 99
Інформацію про порядок розгляду банком звернень клієнтів, в тому числі про особистий прийом громадян, розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/about/q_service/
Ваше звернення щодо особистого прийому зареєстровано контакт-центром 15.06.2022 за вх. №С-1054.
В телефонному режимі з Вами погоджено проведення зустрічі в середу 22.06.2022 о 11:00, очікуємо Вас за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 10Б.
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відгуки про Укргазбанку 📝