×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укргазбанку на сьогодні
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.800 | 42.150 |
EUR | 43.550 | 44.000 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Шахрайські дії
Написати коментар
Не зрозумілі речі з комісіями
Через деякий час вирішив поповнити своєю валютною карткою через гугл пей картку іншого банку. Спочатку була списанна сума без комісій, потім була зписана банком комісія в розмірі близько 2%(в випискі взагалі не відображається це списання). Заходжу в тарифи. Єдиний тариф який там є це те що переказ коштів з рахунку на рахунки в межах України і закордон 0.7% min 30 eur/usd (я так розумію маєтьсяна увазі саме swift). Цікавий момент, при розрахунку через гугл пей операція не проходила до того як не змінив ліміти в категорії саме «купівлю товару» а не «переказ з картки на картку». Тобто спочатку все проходить без комісії як розрахунок карткою, а потім вже банк змінює категорію на переказ з картки на карту і списує комісію 2%. Питання до банку, в двох вище описаних ситуація комісії які нараховує банк не відповідають комісіям які є в діючих тарифах банку, чому клієнтів про ці комісію не сповіщують?
Щодо отримання готівкових коштів в іноземній валюті у відділенні банку повідомляємо, що відповідно до Вашого тарифного плану, наразі, дана послуга є безкоштовною.
Щодо операції з поповнення картки іншого банку повідомляємо, що комісія за дану операцію банком не утримувалася. Причина, через що сума ініційованої Вами операції відрізняється від суми списаних коштів з Вашого рахунку, у тому, що дана операція є міжнародною та проводилась Вами у валюті євро за допомогою картки MasterCard. У відповідності до п.п.3.2.2.18.2 публічних Правил (https://www.ukrgasbank.com/upload/file/pravil_obsl_130622.pdf) за міжнародними платіжними операціями, здійсненими платіжними карткам MasterCard, розрахунковою валютою є долар США. Порядок розрахунків та платежів за картковим рахунком при виконанні операцій з карткою у валюті, що відрізняється від розрахункової валюти, передбачений в п.п.3.5.10 публічних Правил.
Коментарі (1)
очень плохой банк, почему нельзя ставить минус пять?
ПЛЮСОВ НЕТ у этого банка.
почему нельзя выбрать больше 3 проблем. у этого банка их намного больше.
я бы не советовала никому держать деньги в этом банке
Написати коментар
Плохое обслуживание
Дякуємо за Ваше звернення. Банком проаналізовано отриману інформацію, в тому числі матеріали відеофіксації відділення та встановлено, що Ви звернулись у відділення банку 16.09.2022 о 15:59:48 год.
Зважаючи, що каса відділення 16.09.2022 працювала до 16:00 год., на жаль, працівники відділення не мали можливості оформити проведення операції за такий короткий проміжок часу.
Запевняємо Вас, що Банк опікується своєю репутацією та цінує кожного клієнта. Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю. Будемо раді Вас бачити у відділеннях нашого Банку.
Написати коментар
очень плохой банк -1000 баллов по обслуживанию и комуникацции с клиентами
Написати коментар
Укргазбанк отсталая контора
Написати коментар
Шахрайські дії працівників банку
07.09.2022 я вирішила передзвонити до контакт-центру і уточнити інформацію, в результаті чого мені повідомили, що банк не стягує додатково ніяких платежів крім 0,5% комісія банку для оформлення послуги купівлі валюти під депозит.
07.09.2022 я звернувалась на вижчевказана відділення стосовно отримання роз’яснення. Цей самий працівник мені і далі почав доказувати, що ця комісія є обов’язковою, але вже на підставі внутрішнього розпорядження відділення. На прохання показати мені це ропорядження, він сказав, що як такого його немає, бо воно усне.
Я написала скаргу, наполягла, щоб працівник її при мені зареєстрував (вх. № 256 від 07.09.2022р.) щодо анулювання платежа в розмірі 270 грн. і повернення мені цих коштів, оскільки працівник банку вчинив шахрайські дії, надавши мені як клієнту банку недостовірну інформацію щодо тарифів банку тим самим змусивши мене оплатити послугу, за якою я не зверталась у відділення банку.
Очікую письмої відповіді на моє зверння у відповідності до Закону України «Про звернення громадян» та повернення комісії, яка була оплачена мною згідно шахрайських дій працівника банку.
Чому працівники державного банку ошукують клієнтів особливо зараз у час військових дій?
Коментарі (1)
Обслуговування
Дякуємо за Ваше звернення. Наразі, питання з відновлення кондиціонування у відділенні №60, знаходиться в процесі вирішення.
Написати коментар
Історія купівлі валюти з обов’язковим розміщенням на депозит в Укргазбанку з «подарунками» за рахунок клієнта.
А далі почось найцікавіше. Оформліє менеджер мені договор, направляє в касу на внесення готівки для придбання 1350$. Оголошена сума 50361 грн. Вношу цю суму. Повертаюсь до менеджера. Мені віддають пакет документів. Бачу договір, та ДВІ квитанції на суми 50111 грн та 250 грн. Спочатку подумав, що 250 — це сума комісії. Але я купляв валюту на суму трошки менше 50000 грн.
Менеджер мені пояснює — ваші документи та подарунок від банку страхування життя! Тобто ще + 0,5%. Але нахабність співробітника банку мене вразила. Розповідати з посмішкою, що це подарунок від банку (за ДОДАТКОВІ кошти клієнта в розмірі 250 грн). Тобто виходить курс НБУ 36,9343 + комісія 0,5% + страхування життя 0,5% = разом 37,3036 грн.
Звернувся з клопотанням стосовно цієї ситуації до контакт-центру та керівника відділення, де пригрозив зверненням до НБУ.
В результаті в меня вилучають договір страхування та квитанцію про сплату 250 грн. та готівкої вертають 250 грн в кабінеті керівника відділення банку!
За час, що я був відділені, ще декілька клієнтів також оформлювали депозит, скоріш за все, також з цим подарунком.
Взагалі до відділення звернувлся для внесення готівки та самостійного оформлення депозиту через додаток. Менеджер мене переконала відкрити депозит у неї. Зрозумів вже потім — чому.
Висловлюємо свою вдячність за Ваше звернення. Ваша інформація врахована.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Коментарі (13)
Навязывание услуг и наплевательское отношение к новым клиентам
Висловлюємо свою вдячність за інформацію та Вашу небайдужість щодо якості обслуговування в нашому Банку. Ваша інформація врахована.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Коментарі (3)
Отказ в отделении принять заявление об отмене автопролонгации вклада
Возможность написать заявление в отделении подтверждается принятием таких заявлений в других отделениях и информацией в приложении банка.
Висловлюємо свою вдячність за інформацію та Вашу небайдужість щодо якості обслуговування в нашому Банку. Ваша інформація врахована. Щодо заяви на відміну автопролонгації депозитного вкладу, то її можна написати у будь-якому відділенні банку.
Наразі, автопролонгація Вашого депозитного вкладу відмінена.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Написати коментар
Шарашкина контора, а не отделение
1 в отделение так грязно, так насрано везде, люди работают не чистоплотные.
2 открыли карту обычную дебетную, оформлял консультант по имени Павел, до оформления он сидел один без клиентов и мне пришлось ждать 30 минут пока он доделает свои более важные дела пока клиент ожидает, в Итоге пока уговорами он с не охотой разрешил подойти на оформление карты, началось — даём паспорт Id и код, он начинает требовать витяг с пропискою, без него не оформлю, в итоге у меня начались возмущения, так этого хочет он, чтобы мы просто ушли и он дальше сидел и получал свою зарплату ничего не делая, я обратился Радом к коллеге девушке, как так, она подсказала ему этому Павлу что можно принять и так через дию взять данные, он с не охотой начал оформлять, далее начал как на допросе у следователя пошли вопросы, уточнили вы что кредит выдаёте? Почему такие вопросы (откуда будут заходить деньги, от кого, есть ли родственники публичные, и тд)
В итоге на следующий день внесли деньги на карту чтобы перечислить, но не возможно никуда отправить деньги, позвонили в кол центр, там сказали что нет слово пароль, при оформлении у вас не указал менеджер, из-за этого даже не смогли решить проблему, пришли в отд пожаловаться начальнику на некомпетентность Павла, но начальник как с цепи сорвался, защищала менеджера, и послала меня, вместо решения проблемы клиента, уважаемая дирекция Банка укргазбанк просьба проверить это отделение, мало того что там как в свинарнике так и работнике соответствуют ведут себя также
Кстати начальница отделения разговаривает на русском языке с клиентами, поддерживает русский мир, произошло это 01.09.2022 года
Для здійснення аналізу описаної Вами ситуації нам потрібно Вас ідентифікувати, тому просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Коментарі (1)
Відключення сповіщення через вайбер
Шановний клієнте!
Повідомляємо, що з 1 вересня 2022 р. ми закриваємо канал для повідомлень у Viber. Для подальшого отримання інформації щодо руху за вашими рахунками рекомендуємо змінити канал комунікацій на Telegram. Зробити це можна у додатку Еко-банк у меню «Комунікації» або тисніть кнопку 👇
Дякуємо за увагу та приємного дня!
Скажіть будь ласка, яким чином я повинен активувати телеграм знаходячись в окупованому Херсоні?
Цю програму мені довелось видалити коли прийшли з обшуком. Мобільний зв’язок у місті відсутній, активація телеграму проходить через смс повідомлення. Замість того щоб відключати повідомлення у вайбері ви б краще свому додатку PUSH повідомлення налаштували, як в інших банках.
Надайте мені будь ласка відповідь, як я, завдяки вам, зможу купувати продукти якщо завтра «орки» накажуть в магазинах вимкнути термінали?
З 01.09.2022 канал для комунікації Viber закрито Банком.
На поточний момент діючий канал комунікації з Банком — Telegram.
Коментарі (2)
хороший банк
Станом на 31.08.2022, питання Неллі Миколаївни вирішено по суті – грошові кошти повернуто на її рахунок.
Написати коментар
Отврателтное обслуживание
Для здійснення аналізу описаної Вами ситуації нам потрібно Вас ідентифікувати, тому просимо Вас зареєструвати звернення на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
Додатково слід зазначити, що відділення №217/01 не надає послуги з відкриття рахунків, тому просимо уточнити адресу відділення до якого Ви звертались.
Коментарі (1)
Не клієнторієнтований банк
Отримати пластикову картку також не просто, навіть у відділенні банку, спочатку вас будуть запевняти не оформлювати її, а користуватись NFC, а потім скажуть, що зараз пластику немає, приходьте наступного разу.
У додатку вказаний один курс, але при розрахунках в інтернеті гроші буде списувати зовсім по іншому.
Підтримка у чаті не працює, вже другий раз чекаю на відповідь 20 хвилин і просто завершую чат, бо співробітник просто мовчить і нічого не відповідає. З підтримкою, наприклад, монобанку тут просто небо і земля.
Інший випадок, коли поповнив картку з картки іншого банку і на балансі ці гроші відображались, але я не міг ні відправити їх, ані розрахуватись в інтернеті. Підтримка казала, що гроші на рахунку. Видалення та нове встановлення додатку не допомгдо і лише через 12 гожин все вирішилось само
Банк не рекомендую, для повсякденних розрахунків проблема оформити пластик, для оплат в інтернеті немає чіткого курсу, для переказів з картки на карту великі комісії, як у привата, підтримка не працює і за все це ще потрібно платити 7 грн в місяць, жах та і тільки.
Щодо відображення курсу валют повідомляємо наступне. У мобільному додатку «Еко-Банк» відображається курс валют за офіційним курсом НБУ. Курс, відповідно до якого проводяться безготівкові операції, зазначено на головній сторінці сайту Банку https://www.ukrgasbank.com/. Ініційовані Вами 26.08.2022 операції з безготівкової оплати товарів/послуг, проведені за курсом 37 грн. за 1 дол. США.
Стосовно банківської платіжної картки – її було отримано Вами 15.06.2022.
Щодо чату підтримки. 26.08.2022 о 14:53 год. зафіксовано факт успішного підключення оператора контакт-центру до чату, проте, після привітання та запиту додаткової інформації оператором, від Вас не було отримано зворотного зв’язку, внаслідок чого чат було завершено.
Написати коментар
Жах та ганьба
У своему (другому) Листi № 124/16958/2022 р., Г.КІЩЕНКО в черговий раз розповiла менi про те що Банк з ПОВАГОЮ та РОЗУМIННЯМ ставиться до кожного клієнта, ЧIТКО ДОТРИМУЄТЬСЯ вимог чинного ЗАКОНОДАВСТВА України, нормативно-правових актів Національного банку України та умов укладених з клієнтами договорів… … …
Однако-ж оцi вашi пустi декларацiї зовсiм не завадили посадовим особам Банку зловмисно порушити вищчезгадане законодавство та заблокувати менi карт.рахунок!
Скоро буде вже 3 мiсяцi!!! як посадовi особи Укргазбанку розповідають менi про якісь там «пєрєвірькі» СБУ та НБУ, та й обіцяють що незабаром все вирішиться. Вважаю що ви взагалi мене за якусь дурненьку маєте! Схаменіться вже, в даний час усі ваші «перевірки» робляться за декілька годин максимум! Просто вся річ у тому, що у мене на рахунку виявилася велика сума грошей — на яку ви (зловживаючи повноваженнями) й позарилися.
У мене в Приватбанку України на карт.рахунку є декілька тисяч гривень — і ніхто мені НІЧОГО там не блокує та не розповідає жодної ахінеї. Чи можє у Приватбанку працюють менеджери глупiши нiж ваши?, або може закони України для них — iншi!!! (напiшiть менi, Pls.)
Я ще 08.06.2022 надала вашому банку свiй Паспорт та всі необхідні документи декілька разів! Ви ЧУДОВО знаєте, що це за гроші та їх походження. Я «мільйон разів» пояснювала вашому банку мою ситуацію і чому так вийшло…
Ви з першого дня нашого спiлкування ЧУДОВО знали та розумiли яке дiйсне в мене громадянство. Проте ж ви цинiчно та зловмисно продовжуєте посилатися на документ (Посвiдку), який не може визначати (де-юре/de iure) громадянство людини! Навiщо ви розповiдаєте менi вашi якись там розумовисновкi: можливо оте — можливо оце., тощо. Ви що НЕ ЗНАЄТЕ чи НЕ РОЗУМIЄТЕ — яким Документом визначаеться громадянство людини?!, (чи це ви так дбаєте та поважаєте клієнтів?)
Вiсiм (8) Разiв я писала до вашаго банку електронною поштою та 2 рази писала на сайтi (minfin.com.ua) на вашу так звану ‘Гарачу лiнiю' — однак ви так і не спромоглися нормально вирішити ситуацію.
Я так розумію, що ви вирішили постiбатися iз мене та моєї родини та намагаєтесь спровокувати міжнародний скандал iз моєю країною незабаром.
будьте впевнені, далі буде…
Best regards,
ALENA SEMIANKOV
Tel. +972524350445
Для вирішення Вашого питання по-суті встановлено зв’язок з Вашою довіреною особою в Україні – питання опрацьовується в рамках Постанови Правління Національного банку України №18.
Коментарі (2)
Хотелось бы узнать сроки проверки моих документов как резидента Украины
Наразі, Ваше питання вирішено по суті — грошові кошти перераховано на Ваш рахунок в іншому банку.
Коментарі (9)
Вымагательство
Послуга страхування не є обов`язковою при оформленні банківської платіжної карти, а є додатковою пропозицією, яку пропонує банк своїм клієнтам. Додаткові послуги презентуються працівниками банку виключно для добровільного придбання клієнтом в момент обслуговування або ж можливого придбання клієнтом у майбутньому у разі зацікавленості.
Написати коментар
Закриття відділення
За результатами проведеного аналізу, встановлено, що відділення №217/01 (м. Вінниця, вул. Брацлавська, 85) 22.08.2022 не порушувало встановлений графік роботи, що зазначено біля каси та на сайті банку https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
Написати коментар