Мінфін - Курси валют України

Встановити
ВХІД
Повернутися
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Алексей Бобраков 15 січня 2025, 10:48
Укргазбанк був, мабуть, єдиним банком в Україні в 2024 році без мобільного додатка. Десь попалось у вічі, що він врешті-решт з’явився. Завантажив, заходжу — пише, що ваш аккаунт заблоковано. Щоб разблокувати потрібна картка, а її нема. В чаті запропонували пройти відео веріфікацию та замовити віртульну картку. Погодився, зайшов через лінк, створив заявку. Прийшло пісьмо с 5 додатками як і що потрібно робити. Відкрив один — там с десяток аркушів інструкції. А ще якісь заяви, опитувальники… Капец (((Нема ні змоги ні бажання усім цим займатися. Як був один з найпаганішиїх банків, таким і залишився.

З.І. Змінював номер телефону у Сенс-банку по відео зв’язку — усе заняло 5−7 хвилин, все змінилося, все працює.
Chaos2003 13 січня 2025, 22:35
Купил через дию военные облигации, используя как брокера Укргазбанк. Оплатил.
Наутро пришло уведомление о провале операции. «У укргазбанка нет необходимого количества больше». Деньги уже 11 дней как не вернулись.
На горячей линии уже приняли три моих заявки на возврат и призывают а)ждать 3 дня, б)ждать пока они сами со мной свяжутся, в)подать заявку через сайт в «Форма зворотнього зв’язку», который не принимает заявки и ждать рассмотрения 25 дней (!). Каждый раз новый оператор дает мне разный ответ. Само собой, со мной никто даже не попытался созвониться или написать в электронную почту.
Что еще с ними делать, кроме как писать жалобы сюда ума не приложу.
Минфин, помогите пожалуйста.

Пока что я думаю про этот банк очень и очень плохо.
Сергій Матвієнко 15 грудня 2024, 22:25
Вже двічі змінював пін код в додатку, а коли роблю покупки, то новий пін код не працю і карта блокується.
dovbyus 13 грудня 2024, 16:46
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Івана Бевза, 34
Я захотів купити долар через їх банк, купив думав щас вони в мене полежать на картці а потом продам. Через деякий час до мене дзвонить представник банку і каже що у вас на картці євровій є мінус, я такий ще мінус, кажу, я у вас купував тільки долари і то до чого тут євро виявилось. Далі він мені каже що, у нас в правилах написано, щоб купити долар система автоматично переводить гривні в євро, а уже потом в доллар. Я їм говорю що це якась діч, а не правила, вони мені, зайдіть у правила і почитайте. Ця ситуація була три місяця назад і ці мудаки з банку злили мій номер кудась і дзвонять мені то казино то мікро займ то поверніть кошти. Банк лайно, нікому не раджу користуватися ним
AnastasiiaR1 5 грудня 2024, 18:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Вишгородська, 21
СУЦІЛЬНИЙ ЖАХ. Тут 1 зірка — це вже занадто багато для оцінки їх роботи. Зацікавленість в клієнтах нульова. «Менеджерки» 38 відділення до людей відносяться зверхньо, ніколи не відповідають на дзвінки, жодної інформації щодо діючих процесів (на запит клієнта) не надають. Єдине, що вміють казати — «Очікуйте». Коли накосячать починають казати «я вам все говорила, це ви мене не слухали».

Раджу банку ввести обов’язковий запис розмов ваших працівників з клієнтами, бо менеджери вважають, що вони найрозумніші і можуть хитрувати як хочуть. Особисто тепер записую кожну розмову з ними, бо це єдиний доказ, що «я все почула, що мені сказали». Хоча, таких працівників банку вартувало б тримати подалі від роботи з клієнтами, якщо банк зацікавлений мати адекватний імідж в очах людей.
Коли вдається додзвонитися на відділення, дозволяють собі скинути дзвінок не вислухавши людину до кінця і не надавши відповіді на всі питання.

Коли просиш зв’язати з начальником відділення — кажуть, що такого в них нема, хоча у контакт-центрі запевняють, що у кожному відділенні він є. Як виявляється згодом, той же працівник, який кидає слухавку серед розмови і є головним менеджером👍.

Люди, які читають тут відгуки і вагаються звертатися в цей банк чи ні — ОДНОЗНАЧНЕ НІ! Шукайте інший банк. Не витрачайте свої час та гроші на цю установу.

P. s.: коли пишеш відгук на гугл-картах, впровж 1−2 днів поверх нього з’явиться кілька позитивних відгуків, написаних на прохання працівників банку, які так красиво «підчищають» свої невиконані робочі обов’язки і реальні відгуки користувачів.

Розчарована, що в нашій країні все ще є такі банки.
Nickvenomen 4 грудня 2024, 14:39
Без видимой причины банк списал 12 грн с карты, от чего карта ушла в минус, хотя я ей не пользовался больше двух недель. Оператор с фильма «Идократия» — звонишь с номера, к которому карта привязана, называешь свои данные — они не могут назвать причину списание средств. И дело не в этих 12 грн. Просто сегодня с Вас списали 12, а завтра захотят — спишут и пару тысяч и ищи ветра в поле. Самый мерзотный банк, это еще мягко говоря, с которым сталкивался. Если хотите пройти 9 кругов ада, вы мазохист и Вам нравится, чтобы вам несли полнейшую чушь — открывайте карточку смело.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександр Сокирко 9 листопада 2024, 8:39
Укргазбанк «ощасливив» новою послугою — доставка карток по Україні. Але є один нюанс: доставка платна (100 грн). Ще й пояснили, що «при формуванні вартості послуги ми враховували виключно тарифи національних операторів. Банк не отримує прибутку по даній послузі.» Навіть не знаю, як це неподобство коментувати. Усе за класикою: «Проблеми індіанців шерифа не хвилюють…»
Оформлював іпотеку на днях в цьому банку. Гіршого відношення ніде не бачив. Не ввічливе спілкування від співробітників, щоб дізнатись ситуацію по іпотеці або підходять їм документи для перевірки чи ні потрібно самостійно дзвонити і то якщо від вас візьмуть слухавку або або дадуть якусь відповідь. Терпів таке відношення 2 місяці доки не почав до них їздити кожного дня. Відношення до клієнтів та спілкування на рівні «магазину теті Люсі десь в забитому селі»! Навіть під час оформлення іпотеки в день угоди під час підписання договору співробітники не могли відповісти на питання по договору! Співробітник банку Ольга нижче навіть залишу ваше фото щоб ніхто не переплутав, Вам залишу особливий відгук!!! За ваші вздохи в слухавку, за видумані документи не існуючої форми які вам хотілось бачити, за кинуту слухавку під час спілкування, мабуть Вас таке відношення по життю переслідує та я вам раджу змінити професію! Не потрібно вам спілкуватись з людьми якщо ви цього не вмієте! Одна зірочка це дуже багато для цього відділення!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Альона Бондаренко 6 листопада 2024, 14:00
[ 6 ноября 2024 г. 12:23 ] ⁨Альона⁩: Просто жахливіший сервіс. Попередні відгуки про це свідчать.

Прийшли о 9:00 до керівниці відділу, керівниця прийшла о 9:11, зі словами:«За ніч нічого не змінилось", і пішла відкривати касу, як нам було повідомлено, а ви далі чекайте.

Співробітниця Ольга, неввічливо спілкується, постійно тяжко вздихає. Найулюбленіша фраза Ольги: «Я вам все вже сказала! Допобачення», і кинути слухавку. Почалось це все з самого початку співпраці, але ми мовчали. Назбиралось вже дуже багато випадків, тому вирішили написати відгук. Рекомендую звертатись до інших відділень, так як в цьому працюють некваліфіковані співробітники!
[ 6 ноября 2024 г. 13:38 ] ⁨Mama⁩: Фотосообщение
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 листопада 2024, 19:58
Відгук не зарахований (на 12.11.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Іра Козовська 4 листопада 2024, 11:47
я хочу закрити усі діючі рахунки в банку, перебуваю на лікуванні з постійними крапельницями, не маю можливості постійно їздити у відділення в якому і так махають головою що нічого нічого не знають! 16 липня була подана заява і досі не надійшла ніяка відповідь, усі мої гроші заблоковані, які є аліментними в основному (на утриманні маю малолітню донечку!), я ще ні в одному банку не зустрічала такої бездіяльності!!! Більше трьох місяців розглядають мою заяву зі всіма доданими документами до неї, хоча «розглядають» це не правильне слово, бо у відділенні консультант сказала що заяву ніхто не переглянув не підписав і не надав жодної відповіді!
Gost6 26 жовтня 2024, 0:22
З картки Укргазбанку Ощад банкомат гроші не видав. Банкомат Ощад банку відключівся на технічну перерву і з рахунку зникло 10000 гривен. На моє зверненн не відповів жоден банк.
Неможливо з додатку банка оплатити комунальні платежі, блокування оплати замість підтверження. Доводиться для оплати комунальних послуг переводити гроші на карту іншого банку.
Заблокували ФОП рахунок та карту фіз особи, фін моніторинг після пів року користування, хоча оборот по карті ФОП не перевищував 30 тис грн у місяць. По фіз особі також не перевищувала ніяких лімітів. Податки сплачувала регулярно і ніяких протиправних дій не робила. Заблокували ще 1 жовтня. Я одразу на наступний день на відділення написала лист пояснення походження коштів, і принесла всі необхідні документи що були. Оператор відправив все необхідне що я надала, у відповідний підрозділ, і сказала очікуйте два, три дні прийде відповідь. На рахунку ФОП і фіз особи залишились мої кошти, пройшло вже 20 днів банк і досі безпідставно, порушуючи закон, утримує мої заблоковані кошти, не надає ніякої відповіді, я зверталась і на гарячу лінію банку і канал зворотнього звязку писала, ніякої відповіді не надають, на відділенні теж допомогти нічим не можуть, кажуть чекайте але відповіді так і немає, скільки чекати, чого чекати, одні оператори кажуть треба чекати від двох місяців поки банк розгляне, а потім ще місяць якщо банк вирішить закривати рахунок, а нічого що Я ФОП і не можу далі працювати, не можу користуватись своїма грошима. І невідомо коли я їх поверну, адже банк відмовляеться навіть приймати заяву на закриття рахунку, бо досі немає відповіді від підрозділу по заблокуванню.
Поки заблокований рахунок не хочуть повертати кошти і не розблоковують і не дають ніякої відповіді. Я не розумію, навіщо відкривати ФОП сплачувати такі великі податки, коли банк може в будь який момент заблокувати ФОП рахунок, утримувати особисто мої кошти такий тривалий час і недавати змогу нормально працювати. Вже не знаю куди ще звертатись, один вихід це звертатись мабуть до суду, щоб забрати свої кошти. А інакше можна так чекати і пів року і більше. Жоден банк по закону не має права тривалий час тримати без рішення суду, якщо не було арешту карти, заблокованими тривалий час особисті гроші. Але укр газ банк розповідає всіляки байки і обіцяє кожен раз що поверне кошти, але ви тільки чекайте невідомо чого. Дуже шкодую що звязалась з цим банком.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 грудня 2024, 20:54
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/11/29/140641685/.
Alex1050 8 жовтня 2024, 13:00
Відділення за адресою: Львів, вул. Шевченка Т., 19, прим. 33/37
Не знаю які слова підбирати- замовив через додаток грошові кошти в іноземній валюті, не дочекавшись підтвердження зателефонував до відділення та пояснив ситуацію, що замовляв кошти через додаток але не прийшло підтвердження та запитав у них чи можливо приїхати до відділення та придбати потрібну мені сумму через касу на що мені повідомили, що приїздіть і можете придбати потрібну мені сумму, а саме 2400$.По приїзду до відділення в касі мені повідомили що можуть продати лише 1000$.Питання- навіщо тоді вводити в оману клієнтів банку, а не роз’яснити реальну ситуацію, оскільки мені щоб приїхати до відділення потрібно не вийти на робота, пропустити робочий день за який мені не заплатять та проїхати в один бік близько 50 км.
Дуже довге та неякісне обслуговування, прочитали годину з маленькою дитиною поки обслугують 1 людину
Viktoriia2605 16 вересня 2024, 15:32
Відділення за адресою: Київ, вул. Бальзака-Беретті, 42/20
Звернулися до банку з приводу купівлі квартири під програму є оселя, чоловік військовий знаходиться на сході. Заявку одобрили. Ми знайшли квартиру подали всі документи говорили що 2−3 тижні і все буде зроблено, уже пройшло більше 3 місяців морочать голову постійно якісь зміни, нічого конкретно не говорять
Artishok2020 12 вересня 2024, 17:58
Маю зарплатну картку Укргазбанк. Відповідно додаток онлайн Еко банк. На головному екрані велика кнопка Поповнити картку. Яка виявляється не працює. Другий раз попав на цей розвод. Хочу поповнити власну зп картку. Як звичайна людина як положено натискаю на головному меню під балансом картки кнопку ПОПОВНИТИ. Все як звичайно виходить вікно ввести номер картки іншого банку. При поповненні Помилка. Відхилення. Гроші з іншого банку списались і… Догадайтесь… На Еко банк не зарахувались. Браво. Тепер потрібно пару днів чекати поки інший банк обробить платіж. Та верне назад гроші на картку. При дзвінку в Укргазбанк оператор каже… А ви знаєте, ця функція тимчасово не працює… Використовуйте інші способи переказу… Я впав… Це так тіпа спокійно каже, як то що тут такого… Це що шановний Еко банк не можна попередити що ваші перекази не працюють? Я всі гроші вам переслав, які зависли в повітрі. Навіть хліба ввечері немає за що купити. Дякую. Три дні голодування буде. Сволочі!!!
ukrx 11 вересня 2024, 20:32
Не выдают кредитную линию хотя у меня в других банках по 150 000
190359glm 6 вересня 2024, 10:36
Банк не надає дозвіл на відвантаження транзакцій на віртуальну картку іншого банку за програмою «Національний кешбек», хоча повинен такий дозвіл надавати.
Так сталося що я взяв кредит 5−7-9 через цей банк, це єдине за що він заслуговує хоча б одну зірочку. Далі тільки мінуси: Це радянський союз в Україні! Клієнт- банка можна сказати нема, точніше функціонал його моб версії на рівні «подивитись скільки на рахунку», а браузерна версія має дуже малий функціонал. Самі великі тарифи на послуги. Я вже не враховую роботу з касою тому що знайшов можливість виводить гроші з рахунку з допомогою інших банків. Ну і «черешенька на торті» це за кожну довідку треба заплатити 200 грн. Мені, на жаль, потрібна довідка від них про відсутність заборгованості і з мене вимагають 200 грн. цю довідку я беру вже вдруге на жаль. Доречі в інших банках ця довідка безкоштовна, наприклад: МОНО, ОЩАД і навіть ПРИВАТ
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
i8or 18 серпня 2024, 21:14
Скажіть чи є актуальним рахунок по номеру карти 5355 **** **** 7902?
Чи є скарги від інших людей?
Є підозра на шахрайство зі сторони власника карти.
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відгуки про Укргазбанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Укргазбанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.