Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
dimazah30 4 квітня 2025, 19:41
Відділення за адресою: Київ, бул. Гавела Вацлава, 16
Вже писав відгук про поганий додаток. Стало тільки гірше. Тепер заборгованість 26 центів, при чому в додатку її не видно, лише в повідомленнях від банку.
-Нарахували її як відсотки на овердрафт, про котрий глючний додаток вчасно не попередив.
-І це при тому що я вже був у відділенні щоб сплатити овердрафт і мені нічого не сказали про цю заборгованість, хоча я питав прямо чи будуть відсотки на овердрафт нарахововані.
-Спіробітник що телефонував і повідомляв про овердрафт, також не сказав що будуть нараховані відсотки.
-Повідомлення в додатку (після дзвінка співробітника) казало що сплатити треба до 11го числа, я сплатив 10го — в той же день.
-Знову ж таки, заплатити 26 центів в додатку неможливо.
-Некомпетентний чат підтримки скерував у колл центр.
Adammada16 1 квітня 2025, 15:43
Хочу залишити негативний відгук стосовно даного банку. Коли ти обговорюєш з банком суму кредиту який тобі потрібно для купівлі житла, вони погоджують. Потім людина дає завдаток та робить оцінку і через деякий час банк погоджує тільки 50% від суми, яку потрібно для купівлі житла. Також вимагають купу незрозумілих довідок, кожен місяць обновлюй їм кредитну історію, яка також не безкоштовна. Не рекомендую даний банк і застерігаю вас не звертатись туди стосовно питань єОселя!
Njkbr3663 18 березня 2025, 16:18
Я подав заявку № 1575433 на оформлення є-оселі у АБ «УКРГАЗБАНК» у відділенні в м.Київ, вул. Миколайчука 1А, ми подали всі документи і 31.01.2025 було рішення про підтвердження видачі. Термін дії заявки до 02.03.2025, але дату оформлення так і не призначили. 03.03.2025 знову подав заявку № 1698806 в Дії і і знову ж таки було прийнято рішення про підтвердження видачі, але до 18.03 дату оформлення так і не призначено. Ми підписали з власником попередній договір і якщо не закриємо угоду, то ми втратимо кошти які були внесені в якості завдатку. Не зрозуміло по якому принципу формується черга і як приймається рішення кому видавати кредити, а кому ні, ось така робота банку…
OlgaOlga18 3 березня 2025, 19:23
Здравствуйте! Мне на карту пришли деньги, немного меньше 50 тыс грн, банку показалось это подозрительным, заблокировали счет, пришла в отделение написала объяснение откуда деньги, также отправила им на почту подтверждающие документы. Сказали ждать, но не говорят сколько, прошло уже достаточно времени, на все мои вопросы отвечают — мы не знаем сколько ждать. Будте добры скажите о сроках рассмотрения этого, всё-таки военное время и деньги не маленькие. Буду благодарна за обратную связь
Stanislav133 25 лютого 2025, 18:55
Заблокували банк з проханням пояснити надходження. Через тупий додаток, який скидує всі повідомлення із оператором кожного разу як виходиш із нього навіть у межах банку не зміг цього зробити. Відмовили в обслуговуванні по причині «відмивання коштів та фінансування тероризму», напряму сказали, що навіть якщо і перекинуть кошти на інший банк, то я їх вивести не зможу, бо інший банк теж заблокують, і так «по ланцюговій реакції» заблокують усі банки. У відділенні кажуть для переведення грошей писати на пошту, на пошті просять надіслати їм документи, і кожного разу щось не те, то назву банку не так вказав, то ім'я своє вказав не повністю, то підпис зайвий, бо є електронний, і так десять разів. Нарешті вийшло зробити все, як хочуть, і тут приходить відповідь «Інформуємо про те, що на даний час Банком зупинено надання послуг через відеоверифікацію. Про поновлення роботи сервісу буде повідомлено на офіційному сайті Банку, слідкуйте за новинами. Скористатися послугою Ви можете у відділенні Банку.»
У відділенні ж кажуть, що таким не займаються, потрібно писати на пошту. П’ятий місяць не можу забрати свої кошти. Якщо хочете отримати проблем на свою голову — укргазбанк буде просто знахідкою для цього.
irinkarr 22 лютого 2025, 11:58
Відкрила в банку картку для отримання 1000 Від Зе. собі і близьким. В результаті гроші поступили на рахунок, але можливість ними скористатись банк якось не передбачив. Тобто прийняти участь у програмі передбачили, а використання коштів не передбачили і навіть не знають, коли зʼявиться така можливість. Тобто, гроші на рахунках людей і банк ними користується…
Полезный комментарий
Qwerty1999 22 лютого 2025, 14:54
Как вариант, заходите на сайт своего мобильного оператора,
и в разделе пополнение указываете реквизиты карты нац.кешбек
и сумму — уверен, что платёж будет проведен, если на карте
нац.кешбек будет открыта оплата в интернете.

Аналогично, сможете оплатить и услуги ЖКХ,
если посетите сайты поставщиков услуг ЖКХ.
Nedd 20 лютого 2025, 15:29
В банку відкрито два рахунки. Один з них для отримання пенсії. Також є постанова суду і виконавче провадження щодо стягнення заборгованості за комунальні послуги. Згідно виконавчого провадження стягнення відбувається лише з пенсії і арешт на рахунки не накладений. Тим не менше банк регулярно робить перекази з пенсійної карти на зарплатну і обнуляє залишки на обох рахунках залишаючи пенсіонера без засобів до існування. При зверненні до банку через чат мобільного додатку клієнту кожен раз пояснюють що це дії працівників відділення банку в м. Бровари.
11.12.24 снимала 11200(свою зарплату) в банкомате ПриватБанка, деньги списали, а банкомат не выдал и на карте осталось 47 грн. Позвонила на горячую линию в отделение ПриватБанка, сказали обращаться в свой банк, то есть Укргазбанк, поехала, написала заявление, на что через час мне звонят с отделения и говорят, мол звоните на горячую линию и оставьте заявку там, так как мы не видим транзакции по вашему счету, на вопрос как это так, деньги сняли, а транзакции не видно, работники банка сказали что они видят только через 48 часов. Обратилась снова в ПриватБанк с заявлением о помощи рассмотреть мое заявление как можно быстрее, так как-то были все мои деньги и мне не за что жить, ПриватБанк принял заявление и пошел на встречу, рассмотрел заявление и дал ответ, что мой банк Укргазбанк не подал заявление о том что деньги списали с карты и банкомат не выдал. ПриватБанк сказал обратиться снова к своему банку. Поехала я снова в Укргазбанк, вызвала руководителя, на что эта руководительница вообще не решает вопросы. А сотрудники данного отделения, при клиентах сидят обсуждают кто и сколько будет покупать доллары, а не занимаются клиентами и решением их проблем. На мой вопрос руководительнице, как мне жить без копейки денег, она мне ответила, это не наши проблемы и есть регламент по возвращении денег до 180 дней. Я ей задаю следущий вопрос, мол мне что умереть, а через пол года воскреснуть или как мне жить? Она ответила, Ваше право. У меня вопрос, зачем вообще такой банк нужен и такие сотрудники, которые вытирают ноги о своих клиентов и сегодня уже 29.01.25 и мой вопрос до сих пор ещё не решён. Значит банк просто украл мои деньги!!! И за эти деньги сотрудники покупают себе валюту!!!
Яна Холод 29 січня 2025, 12:03
31.12.2024 року я хотіла зняти готівку з карти Укргазбанк у банкоматі самообслуговування ПриватБанк. Банкомат не видав мені кошти у сумі 10 тисяч гривень. Працівники ПриватБанку сказали звернутися в Укргазбанк і оформити заявку, я так і зробила. Минув місяць часу, як я лишилася без грошей. Що це за відношення до клієнта? Це така проблема, що я як військова, маю лишилися без грошей через банки і їх проблеми? Таке враження, що моя заявка висить в повітрі і ніхто не поспішає нею займатися. Яка проблема була сповістити у межах декілька робочих днів ПриватБанк для повернення коштів, щоб працівники провели інкасацію? Я не розумію, я на нервах, адже сума не маленька. Просто суцільне розчарування, немає слів, вкрали гроші.
igdial 29 січня 2025, 9:25
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Незалежності, 68
Доброго ранку! Дуже не зручно, що не приходять повідомлення про рух коштів. У нас в вашому банку зарплатний проект і люди отримавши зарплату не знають про це. Ми в Херсоні і лишній раз не хочеться бігти під обстрілами — перевіряти, чи надійшли кошти.
Alexxx333 27 січня 2025, 18:30
П’ять днів не можу сплатити на комп’ютері комунальний рахунок за своєю адресою через те, що на телефон не надходить код 3D secure.
Писав звернення на сайті банку, його прийняли, але поки що не відповіли. Сьогодні особисто підійшов до відділення. Менеджер сказала, що відключити цю примусову 3D secure не можна (ну звичайно, треба ж перевірити, що комунальний платіж за адресою власника картки хоче здійснити не шахрай — розробникам цього «корисного» сервісу не завадило б полікуватися від параної) і підключила мені сервіс смс-повідомлень (при тому, що раніше коди нормально приходили і без цього) і запевнила, що все буде працювати.
Але після чергової спроби оплати код знову не прийшов. Це вже не турбота про безпеку, а цифровий концтабір, коли людина не може скористатися своїми грошима через технічні проблеми.
Алексей Бобраков 15 січня 2025, 10:48
Укргазбанк був, мабуть, єдиним банком в Україні в 2024 році без мобільного додатка. Десь попалось у вічі, що він врешті-решт з’явився. Завантажив, заходжу — пише, що ваш аккаунт заблоковано. Щоб разблокувати потрібна картка, а її нема. В чаті запропонували пройти відео веріфікацию та замовити віртульну картку. Погодився, зайшов через лінк, створив заявку. Прийшло пісьмо с 5 додатками як і що потрібно робити. Відкрив один — там с десяток аркушів інструкції. А ще якісь заяви, опитувальники… Капец (((Нема ні змоги ні бажання усім цим займатися. Як був один з найпаганішиїх банків, таким і залишився.

З.І. Змінював номер телефону у Сенс-банку по відео зв’язку — усе заняло 5−7 хвилин, все змінилося, все працює.
Chaos2003 13 січня 2025, 22:35
Купил через дию военные облигации, используя как брокера Укргазбанк. Оплатил.
Наутро пришло уведомление о провале операции. «У укргазбанка нет необходимого количества больше». Деньги уже 11 дней как не вернулись.
На горячей линии уже приняли три моих заявки на возврат и призывают а)ждать 3 дня, б)ждать пока они сами со мной свяжутся, в)подать заявку через сайт в «Форма зворотнього зв’язку», который не принимает заявки и ждать рассмотрения 25 дней (!). Каждый раз новый оператор дает мне разный ответ. Само собой, со мной никто даже не попытался созвониться или написать в электронную почту.
Что еще с ними делать, кроме как писать жалобы сюда ума не приложу.
Минфин, помогите пожалуйста.

Пока что я думаю про этот банк очень и очень плохо.
Сергій Матвієнко 15 грудня 2024, 22:25
Вже двічі змінював пін код в додатку, а коли роблю покупки, то новий пін код не працю і карта блокується.
dovbyus 13 грудня 2024, 16:46
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Івана Бевза, 34
Я захотів купити долар через їх банк, купив думав щас вони в мене полежать на картці а потом продам. Через деякий час до мене дзвонить представник банку і каже що у вас на картці євровій є мінус, я такий ще мінус, кажу, я у вас купував тільки долари і то до чого тут євро виявилось. Далі він мені каже що, у нас в правилах написано, щоб купити долар система автоматично переводить гривні в євро, а уже потом в доллар. Я їм говорю що це якась діч, а не правила, вони мені, зайдіть у правила і почитайте. Ця ситуація була три місяця назад і ці мудаки з банку злили мій номер кудась і дзвонять мені то казино то мікро займ то поверніть кошти. Банк лайно, нікому не раджу користуватися ним
AnastasiiaR1 5 грудня 2024, 18:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Вишгородська, 21
СУЦІЛЬНИЙ ЖАХ. Тут 1 зірка — це вже занадто багато для оцінки їх роботи. Зацікавленість в клієнтах нульова. «Менеджерки» 38 відділення до людей відносяться зверхньо, ніколи не відповідають на дзвінки, жодної інформації щодо діючих процесів (на запит клієнта) не надають. Єдине, що вміють казати — «Очікуйте». Коли накосячать починають казати «я вам все говорила, це ви мене не слухали».

Раджу банку ввести обов’язковий запис розмов ваших працівників з клієнтами, бо менеджери вважають, що вони найрозумніші і можуть хитрувати як хочуть. Особисто тепер записую кожну розмову з ними, бо це єдиний доказ, що «я все почула, що мені сказали». Хоча, таких працівників банку вартувало б тримати подалі від роботи з клієнтами, якщо банк зацікавлений мати адекватний імідж в очах людей.
Коли вдається додзвонитися на відділення, дозволяють собі скинути дзвінок не вислухавши людину до кінця і не надавши відповіді на всі питання.

Коли просиш зв’язати з начальником відділення — кажуть, що такого в них нема, хоча у контакт-центрі запевняють, що у кожному відділенні він є. Як виявляється згодом, той же працівник, який кидає слухавку серед розмови і є головним менеджером👍.

Люди, які читають тут відгуки і вагаються звертатися в цей банк чи ні — ОДНОЗНАЧНЕ НІ! Шукайте інший банк. Не витрачайте свої час та гроші на цю установу.

P. s.: коли пишеш відгук на гугл-картах, впровж 1−2 днів поверх нього з’явиться кілька позитивних відгуків, написаних на прохання працівників банку, які так красиво «підчищають» свої невиконані робочі обов’язки і реальні відгуки користувачів.

Розчарована, що в нашій країні все ще є такі банки.
Nickvenomen 4 грудня 2024, 14:39
Без видимой причины банк списал 12 грн с карты, от чего карта ушла в минус, хотя я ей не пользовался больше двух недель. Оператор с фильма «Идократия» — звонишь с номера, к которому карта привязана, называешь свои данные — они не могут назвать причину списание средств. И дело не в этих 12 грн. Просто сегодня с Вас списали 12, а завтра захотят — спишут и пару тысяч и ищи ветра в поле. Самый мерзотный банк, это еще мягко говоря, с которым сталкивался. Если хотите пройти 9 кругов ада, вы мазохист и Вам нравится, чтобы вам несли полнейшую чушь — открывайте карточку смело.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександр Сокирко 9 листопада 2024, 8:39
Укргазбанк «ощасливив» новою послугою — доставка карток по Україні. Але є один нюанс: доставка платна (100 грн). Ще й пояснили, що «при формуванні вартості послуги ми враховували виключно тарифи національних операторів. Банк не отримує прибутку по даній послузі.» Навіть не знаю, як це неподобство коментувати. Усе за класикою: «Проблеми індіанців шерифа не хвилюють…»
Оформлював іпотеку на днях в цьому банку. Гіршого відношення ніде не бачив. Не ввічливе спілкування від співробітників, щоб дізнатись ситуацію по іпотеці або підходять їм документи для перевірки чи ні потрібно самостійно дзвонити і то якщо від вас візьмуть слухавку або або дадуть якусь відповідь. Терпів таке відношення 2 місяці доки не почав до них їздити кожного дня. Відношення до клієнтів та спілкування на рівні «магазину теті Люсі десь в забитому селі»! Навіть під час оформлення іпотеки в день угоди під час підписання договору співробітники не могли відповісти на питання по договору! Співробітник банку Ольга нижче навіть залишу ваше фото щоб ніхто не переплутав, Вам залишу особливий відгук!!! За ваші вздохи в слухавку, за видумані документи не існуючої форми які вам хотілось бачити, за кинуту слухавку під час спілкування, мабуть Вас таке відношення по життю переслідує та я вам раджу змінити професію! Не потрібно вам спілкуватись з людьми якщо ви цього не вмієте! Одна зірочка це дуже багато для цього відділення!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Альона Бондаренко 6 листопада 2024, 14:00
[ 6 ноября 2024 г. 12:23 ] ⁨Альона⁩: Просто жахливіший сервіс. Попередні відгуки про це свідчать.

Прийшли о 9:00 до керівниці відділу, керівниця прийшла о 9:11, зі словами:«За ніч нічого не змінилось", і пішла відкривати касу, як нам було повідомлено, а ви далі чекайте.

Співробітниця Ольга, неввічливо спілкується, постійно тяжко вздихає. Найулюбленіша фраза Ольги: «Я вам все вже сказала! Допобачення», і кинути слухавку. Почалось це все з самого початку співпраці, але ми мовчали. Назбиралось вже дуже багато випадків, тому вирішили написати відгук. Рекомендую звертатись до інших відділень, так як в цьому працюють некваліфіковані співробітники!
[ 6 ноября 2024 г. 13:38 ] ⁨Mama⁩: Фотосообщение
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 листопада 2024, 19:58
Відгук не зарахований (на 12.11.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відгуки про Укргазбанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Укргазбанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.