Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександр Сокирко 9 листопада 2024, 8:39
Укргазбанк «ощасливив» новою послугою — доставка карток по Україні. Але є один нюанс: доставка платна (100 грн). Ще й пояснили, що «при формуванні вартості послуги ми враховували виключно тарифи національних операторів. Банк не отримує прибутку по даній послузі.» Навіть не знаю, як це неподобство коментувати. Усе за класикою: «Проблеми індіанців шерифа не хвилюють…»
Оформлював іпотеку на днях в цьому банку. Гіршого відношення ніде не бачив. Не ввічливе спілкування від співробітників, щоб дізнатись ситуацію по іпотеці або підходять їм документи для перевірки чи ні потрібно самостійно дзвонити і то якщо від вас візьмуть слухавку або або дадуть якусь відповідь. Терпів таке відношення 2 місяці доки не почав до них їздити кожного дня. Відношення до клієнтів та спілкування на рівні «магазину теті Люсі десь в забитому селі»! Навіть під час оформлення іпотеки в день угоди під час підписання договору співробітники не могли відповісти на питання по договору! Співробітник банку Ольга нижче навіть залишу ваше фото щоб ніхто не переплутав, Вам залишу особливий відгук!!! За ваші вздохи в слухавку, за видумані документи не існуючої форми які вам хотілось бачити, за кинуту слухавку під час спілкування, мабуть Вас таке відношення по життю переслідує та я вам раджу змінити професію! Не потрібно вам спілкуватись з людьми якщо ви цього не вмієте! Одна зірочка це дуже багато для цього відділення!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Альона Бондаренко 6 листопада 2024, 14:00
[ 6 ноября 2024 г. 12:23 ] ⁨Альона⁩: Просто жахливіший сервіс. Попередні відгуки про це свідчать.

Прийшли о 9:00 до керівниці відділу, керівниця прийшла о 9:11, зі словами:«За ніч нічого не змінилось", і пішла відкривати касу, як нам було повідомлено, а ви далі чекайте.

Співробітниця Ольга, неввічливо спілкується, постійно тяжко вздихає. Найулюбленіша фраза Ольги: «Я вам все вже сказала! Допобачення», і кинути слухавку. Почалось це все з самого початку співпраці, але ми мовчали. Назбиралось вже дуже багато випадків, тому вирішили написати відгук. Рекомендую звертатись до інших відділень, так як в цьому працюють некваліфіковані співробітники!
[ 6 ноября 2024 г. 13:38 ] ⁨Mama⁩: Фотосообщение
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 листопада 2024, 19:58
Відгук не зарахований (на 12.11.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Іра Козовська 4 листопада 2024, 11:47
я хочу закрити усі діючі рахунки в банку, перебуваю на лікуванні з постійними крапельницями, не маю можливості постійно їздити у відділення в якому і так махають головою що нічого нічого не знають! 16 липня була подана заява і досі не надійшла ніяка відповідь, усі мої гроші заблоковані, які є аліментними в основному (на утриманні маю малолітню донечку!), я ще ні в одному банку не зустрічала такої бездіяльності!!! Більше трьох місяців розглядають мою заяву зі всіма доданими документами до неї, хоча «розглядають» це не правильне слово, бо у відділенні консультант сказала що заяву ніхто не переглянув не підписав і не надав жодної відповіді!
Gost6 26 жовтня 2024, 0:22
З картки Укргазбанку Ощад банкомат гроші не видав. Банкомат Ощад банку відключівся на технічну перерву і з рахунку зникло 10000 гривен. На моє зверненн не відповів жоден банк.
Неможливо з додатку банка оплатити комунальні платежі, блокування оплати замість підтверження. Доводиться для оплати комунальних послуг переводити гроші на карту іншого банку.
Заблокували ФОП рахунок та карту фіз особи, фін моніторинг після пів року користування, хоча оборот по карті ФОП не перевищував 30 тис грн у місяць. По фіз особі також не перевищувала ніяких лімітів. Податки сплачувала регулярно і ніяких протиправних дій не робила. Заблокували ще 1 жовтня. Я одразу на наступний день на відділення написала лист пояснення походження коштів, і принесла всі необхідні документи що були. Оператор відправив все необхідне що я надала, у відповідний підрозділ, і сказала очікуйте два, три дні прийде відповідь. На рахунку ФОП і фіз особи залишились мої кошти, пройшло вже 20 днів банк і досі безпідставно, порушуючи закон, утримує мої заблоковані кошти, не надає ніякої відповіді, я зверталась і на гарячу лінію банку і канал зворотнього звязку писала, ніякої відповіді не надають, на відділенні теж допомогти нічим не можуть, кажуть чекайте але відповіді так і немає, скільки чекати, чого чекати, одні оператори кажуть треба чекати від двох місяців поки банк розгляне, а потім ще місяць якщо банк вирішить закривати рахунок, а нічого що Я ФОП і не можу далі працювати, не можу користуватись своїма грошима. І невідомо коли я їх поверну, адже банк відмовляеться навіть приймати заяву на закриття рахунку, бо досі немає відповіді від підрозділу по заблокуванню.
Поки заблокований рахунок не хочуть повертати кошти і не розблоковують і не дають ніякої відповіді. Я не розумію, навіщо відкривати ФОП сплачувати такі великі податки, коли банк може в будь який момент заблокувати ФОП рахунок, утримувати особисто мої кошти такий тривалий час і недавати змогу нормально працювати. Вже не знаю куди ще звертатись, один вихід це звертатись мабуть до суду, щоб забрати свої кошти. А інакше можна так чекати і пів року і більше. Жоден банк по закону не має права тривалий час тримати без рішення суду, якщо не було арешту карти, заблокованими тривалий час особисті гроші. Але укр газ банк розповідає всіляки байки і обіцяє кожен раз що поверне кошти, але ви тільки чекайте невідомо чого. Дуже шкодую що звязалась з цим банком.
Alex1050 8 жовтня 2024, 13:00
Відділення за адресою: Львів, вул. Шевченка Т., 19, прим. 33/37
Не знаю які слова підбирати- замовив через додаток грошові кошти в іноземній валюті, не дочекавшись підтвердження зателефонував до відділення та пояснив ситуацію, що замовляв кошти через додаток але не прийшло підтвердження та запитав у них чи можливо приїхати до відділення та придбати потрібну мені сумму через касу на що мені повідомили, що приїздіть і можете придбати потрібну мені сумму, а саме 2400$.По приїзду до відділення в касі мені повідомили що можуть продати лише 1000$.Питання- навіщо тоді вводити в оману клієнтів банку, а не роз’яснити реальну ситуацію, оскільки мені щоб приїхати до відділення потрібно не вийти на робота, пропустити робочий день за який мені не заплатять та проїхати в один бік близько 50 км.
Дуже довге та неякісне обслуговування, прочитали годину з маленькою дитиною поки обслугують 1 людину
Viktoriia2605 16 вересня 2024, 15:32
Відділення за адресою: Київ, вул. Бальзака-Беретті, 42/20
Звернулися до банку з приводу купівлі квартири під програму є оселя, чоловік військовий знаходиться на сході. Заявку одобрили. Ми знайшли квартиру подали всі документи говорили що 2−3 тижні і все буде зроблено, уже пройшло більше 3 місяців морочать голову постійно якісь зміни, нічого конкретно не говорять
Artishok2020 12 вересня 2024, 17:58
Маю зарплатну картку Укргазбанк. Відповідно додаток онлайн Еко банк. На головному екрані велика кнопка Поповнити картку. Яка виявляється не працює. Другий раз попав на цей розвод. Хочу поповнити власну зп картку. Як звичайна людина як положено натискаю на головному меню під балансом картки кнопку ПОПОВНИТИ. Все як звичайно виходить вікно ввести номер картки іншого банку. При поповненні Помилка. Відхилення. Гроші з іншого банку списались і… Догадайтесь… На Еко банк не зарахувались. Браво. Тепер потрібно пару днів чекати поки інший банк обробить платіж. Та верне назад гроші на картку. При дзвінку в Укргазбанк оператор каже… А ви знаєте, ця функція тимчасово не працює… Використовуйте інші способи переказу… Я впав… Це так тіпа спокійно каже, як то що тут такого… Це що шановний Еко банк не можна попередити що ваші перекази не працюють? Я всі гроші вам переслав, які зависли в повітрі. Навіть хліба ввечері немає за що купити. Дякую. Три дні голодування буде. Сволочі!!!
ukrx 11 вересня 2024, 20:32
Не выдают кредитную линию хотя у меня в других банках по 150 000
190359glm 6 вересня 2024, 10:36
Банк не надає дозвіл на відвантаження транзакцій на віртуальну картку іншого банку за програмою «Національний кешбек», хоча повинен такий дозвіл надавати.
Так сталося що я взяв кредит 5−7-9 через цей банк, це єдине за що він заслуговує хоча б одну зірочку. Далі тільки мінуси: Це радянський союз в Україні! Клієнт- банка можна сказати нема, точніше функціонал його моб версії на рівні «подивитись скільки на рахунку», а браузерна версія має дуже малий функціонал. Самі великі тарифи на послуги. Я вже не враховую роботу з касою тому що знайшов можливість виводить гроші з рахунку з допомогою інших банків. Ну і «черешенька на торті» це за кожну довідку треба заплатити 200 грн. Мені, на жаль, потрібна довідка від них про відсутність заборгованості і з мене вимагають 200 грн. цю довідку я беру вже вдруге на жаль. Доречі в інших банках ця довідка безкоштовна, наприклад: МОНО, ОЩАД і навіть ПРИВАТ
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
i8or 18 серпня 2024, 21:14
Скажіть чи є актуальним рахунок по номеру карти 5355 **** **** 7902?
Чи є скарги від інших людей?
Є підозра на шахрайство зі сторони власника карти.
Tetianapic 18 серпня 2024, 19:51
Добрий день. Допоможіть, будь ласка, у вирішенні питання. 02.07.2024 я сплачувала комунальні послуги на укрпошті. У відділенні раптово зникло електропостачання, саме в цей момент у мене з карти укргазбанку гроші зняли. Але оператор Укрпошти повідомив, що у неї в комп’ютері про це відомостей немає.
Я звернулася в банк, потім на гарячу лінію укргазбанку. Подала заявку. Мені сказали, що кошти мої заблоковано, що будуть з’ясовувати, чи надійшли вони на рахунок компанії.
Через місяць, коли знову прийшли квитанції за комунальні послуги, стало зрозуміло, що гроші на рахунок комунальних підприємств не надійшли. Але банк мені гроші не повертає.
RoYan 14 серпня 2024, 18:43
Відділення за адресою: Одеса, вул. Канатна, 112
Поразился неадекватности поддержки банка.
Первое негативное впечатление от банка получил во время открытия дебетной карты. Отказ без объяснения причин. После обращения на 0800 банка с жалобой на неправомерные действия в другом отделении карточка таки была открыта.
Теперь очередной глюк. Закрываю карту, пишу в отделении банка письменное заявление, жду уже более 45 суток. В приложении карта убрана, но в кошельке продолжает оставаться активной. Поддержка 0800 говорит, карта закрыта, но явно врут, и о если бы она не была бы активной, кошеле ее бы не увидел. Говорят, иди опять в отделение, обращение не поводу этих безобразий не принимают. «Мы консультанты», мы этими вопросами незанимаем я. А за ем тогда такая поддержка и такой банк нужен? НЕ рекомендую связываться с этой шарашкиной конторой.
Віталій Запорожченко 6 серпня 2024, 11:00
Відділення за адресою: Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 4
Тривалий час, з моменту виходу на пенсію у 2008 році, обслуговуюсь у Сумському відділенні Укргазбанку (Екобанку) по вул. Герасима Кондратьєва, 4. За цей період в мене склалось приємне враження про колектив за діловий, професійний стиль роботи і за доброзичливе відношення до клієнтів. Особливо слід відзначити менеджерів Шевченко Світлану Василівну та Петренко Марину Олександрівну, до яких, звичайно, звертаюсь за допомогою у вирішенні своїх фінансових питань. Вони здійснюють ділові операції професійно, грамотно, швидко з відповідними поясненнями та порадами клієнту. Саме так треба працювати у теперішній напружений час.
Бажаю висловити щиру подяку також заміснику директора Сумського відділення Дашкіну Віталію Шамільовичу за особисту допомогу мені при розблокуванні пенсійної картки, що відбулося через необережне триразове введення коду, а гроші були потрібні терміново для своєчасної сплати комунальних послуг. Пан Віталій особисто кілька разів дзвонив у Центральний Офіс і продовжував допомагати до повного позитивного вирішення мого питання. Ще раз дякую та бажаю колективу відділення подальших трудових звершень.
SvitlanaKelly 30 липня 2024, 11:19
Два роки намагаюсь повернути власні кошти з рахунку. Співробітники некомпетентні, не знають чинного законодавства. Банк утримує два роки кошти на рахунку, який хочу закрити.
Олександр Сокирко 26 липня 2024, 12:57
Ситуація наступна: я ВПО, з квітня 2022 р. мешкаю в Полтавській області. Закінчився термін дії пенсійної картки. Звернувся на гарячу лінію банку. Відповідь: «пластик» можна отримати лише у відділенні. Найближче відділення знаходиться на відстані 70 км від мене у Лубнах. Із доступного транспорту — лише електричка. Враховуючи ситуацію зі світлом і постійними повітряними тривогами, не впевнений, що за день зможу отримати картку. Чому банк не може надіслати нову картку поштою? Державні Приватбанк і Сенс Банк роблять це без проблем і безкоштовно.
SN45 9 липня 2024, 22:02
В целом- банк не плохой, но возможно сказывается «государственное» происхождение, отсюда и множество проблем.
1.Общее впечатление.Банк отстает от своих коллег в технологическом плане: устаревший сайт, на котором не так просто найти нужную информацию, часто указанная на сайте информация оказывается не верной или не соответствующей действительности, мобильное приложение очень «глючное» с урезанным функционалом, в котором есть доступ только к карточным счетам. Остальные текущие счета никак не отображаются в приложении и взаимодействовать клиент с ними никак не может.
2.Поддержка клиентов/компетентность.Нельзя сказать, что поддержка клиентов совсем плохая или ее нет. Нет, она есть, но клиент может столкнуться как с хорошим обслуживанием и решением проблем, до полной некомпетентности.Часто при возникновении проблемы/вопроса клиент может получить на один и тот же вопрос совершенно разные и противоположные ответы в чат-поддержке.
3. Обслуживание. Соблюдение прав клиентов и законодательства Украины.
Банк может не соблюдать действующее законодательство, постановления и инструкции НБУ. Часто трактует их на собственное усмотрение. При указании на нарушение банком прямых норм Конституции Украины и норм закона/инструкций НБУ — представители банка заявляют, что они руководствуются внутренними инструкциями банка (!). Причем проблема не только в компетентности сотрудников, но и в целом позиции банка. При откровенных «косяках» со стороны персонала, банк вместо решения проблемы в «тупую» будет продолжать настаивать на своей правоте, заводя ситуацию в еще больший тупик.
4. Внутренняя политика банка предусматривает разделение клиентов и явную дискриминацию по территориальному признаку. Причем банк это нисколько не смущает. Ст. 24 Конституции Украины? Не, в банке о таком не слышали.
5. В продолжении предыдущего пункта, банк в одном ряду с Приватом и еще несколькими банками, — которые вымогают от клиентов, для осуществления банковского обслуживания, предоставления справки ВПЛ. Я был уверен, что эта позорная практика осталась в прошлом, но нет- в Укргазе она живёт и процветает.
6. Дистанционное обслуживание. Тут уже были отзывы по закрытию счета (это касается любого дистанционного обслуживания). Будьте готовы, что счет Вам так просто не закроют. Банк будет постоянно придумывать все новые и новые документы и условия. Например, вы на сайте банка «заказали» дистанционную услугу. Будьте готовы, что такую услугу вы можете не получить. Почему? Ведь на сайте черным-по белому написано… Но мало ли, что там написано, на заборе тоже много чего пишут.
Вам на почту пришел список необходимых документов и условий для получения дистанционной услуги? Вы заполнили все анкеты, собрали все документы, совершили квест, почти как в сказке — игла в яйце, яйцо в утке, а утка в ларце, которое под дубом на острове, и думаете, что всё? Нееет))) Есть еще дополнительный список документов… Что? Вам о нём не говорили? Так мы вам сейчас говорим. В чём проблема?
И вот Вам предложат заполнить кучу анкет, предоставить кучу документов, но потом все равно предложат прийти в банк. Мне к слову, предложили прийти в ближайшее отделение банка, которое находится за тысячи километров. Почему нет?
В общем банк для клиентов с устойчивой психикой, кучей времени и «правильным» местом жительства/регистрации.

Курс валют в Укргазбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.550 41.900
EUR 43.700 44.300
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку

Курс валют в Укргазбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.550 41.900
EUR 43.700 44.300
PLN 9.500 10.500
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк / Відгуки про Укргазбанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Укргазбанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.