×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Некомпетентні співробітники, глючний додаток.
-Нарахували її як відсотки на овердрафт, про котрий глючний додаток вчасно не попередив.
-І це при тому що я вже був у відділенні щоб сплатити овердрафт і мені нічого не сказали про цю заборгованість, хоча я питав прямо чи будуть відсотки на овердрафт нарахововані.
-Спіробітник що телефонував і повідомляв про овердрафт, також не сказав що будуть нараховані відсотки.
-Повідомлення в додатку (після дзвінка співробітника) казало що сплатити треба до 11го числа, я сплатив 10го — в той же день.
-Знову ж таки, заплатити 26 центів в додатку неможливо.
-Некомпетентний чат підтримки скерував у колл центр.
Коментарі (2)
Відгук єОселя
Написати коментар
Є-оселя в цьому банку не працює !!!
Написати коментар
Не отдают деньги с личного счета , и не говорят сроки выдачи денег
Коментарі (1)
Найгірший банк зі всіх можливих
У відділенні ж кажуть, що таким не займаються, потрібно писати на пошту. П’ятий місяць не можу забрати свої кошти. Якщо хочете отримати проблем на свою голову — укргазбанк буде просто знахідкою для цього.
Написати коментар
1000 від держави
и в разделе пополнение указываете реквизиты карты нац.кешбек
и сумму — уверен, что платёж будет проведен, если на карте
нац.кешбек будет открыта оплата в интернете.
Аналогично, сможете оплатить и услуги ЖКХ,
если посетите сайты поставщиков услуг ЖКХ.
Коментарі (3)
Незаконні операції з рахунком клієнта
Написати коментар
Деньги списали с карты, а банкомат не выдал
Коментарі (3)
Погана робота банку
Коментарі (6)
Повідомлення
Написати коментар
Проблеми з 3 D sеcure не вирішують
Писав звернення на сайті банку, його прийняли, але поки що не відповіли. Сьогодні особисто підійшов до відділення. Менеджер сказала, що відключити цю примусову 3D secure не можна (ну звичайно, треба ж перевірити, що комунальний платіж за адресою власника картки хоче здійснити не шахрай — розробникам цього «корисного» сервісу не завадило б полікуватися від параної) і підключила мені сервіс смс-повідомлень (при тому, що раніше коди нормально приходили і без цього) і запевнила, що все буде працювати.
Але після чергової спроби оплати код знову не прийшов. Це вже не турбота про безпеку, а цифровий концтабір, коли людина не може скористатися своїми грошима через технічні проблеми.
Написати коментар
новий мобільний додадок
З.І. Змінював номер телефону у Сенс-банку по відео зв’язку — усе заняло 5−7 хвилин, все змінилося, все працює.
Написати коментар
Укргазбанк провалился как брокер для Військових облігацій
Наутро пришло уведомление о провале операции. «У укргазбанка нет необходимого количества больше». Деньги уже 11 дней как не вернулись.
На горячей линии уже приняли три моих заявки на возврат и призывают а)ждать 3 дня, б)ждать пока они сами со мной свяжутся, в)подать заявку через сайт в «Форма зворотнього зв’язку», который не принимает заявки и ждать рассмотрения 25 дней (!). Каждый раз новый оператор дает мне разный ответ. Само собой, со мной никто даже не попытался созвониться или написать в электронную почту.
Что еще с ними делать, кроме как писать жалобы сюда ума не приложу.
Минфин, помогите пожалуйста.
Пока что я думаю про этот банк очень и очень плохо.
Коментарі (3)
В додатку не працює зміна пін коду
Написати коментар
При купівлі долара мені нарахували мінус в євро!
Коментарі (1)
послуги не надаються, «менеджери» відділення не викнують свої обов’язки вчасно і не вміють спілкуватися з клієнтами
Раджу банку ввести обов’язковий запис розмов ваших працівників з клієнтами, бо менеджери вважають, що вони найрозумніші і можуть хитрувати як хочуть. Особисто тепер записую кожну розмову з ними, бо це єдиний доказ, що «я все почула, що мені сказали». Хоча, таких працівників банку вартувало б тримати подалі від роботи з клієнтами, якщо банк зацікавлений мати адекватний імідж в очах людей.
Коли вдається додзвонитися на відділення, дозволяють собі скинути дзвінок не вислухавши людину до кінця і не надавши відповіді на всі питання.
Коли просиш зв’язати з начальником відділення — кажуть, що такого в них нема, хоча у контакт-центрі запевняють, що у кожному відділенні він є. Як виявляється згодом, той же працівник, який кидає слухавку серед розмови і є головним менеджером👍.
Люди, які читають тут відгуки і вагаються звертатися в цей банк чи ні — ОДНОЗНАЧНЕ НІ! Шукайте інший банк. Не витрачайте свої час та гроші на цю установу.
P. s.: коли пишеш відгук на гугл-картах, впровж 1−2 днів поверх нього з’явиться кілька позитивних відгуків, написаних на прохання працівників банку, які так красиво «підчищають» свої невиконані робочі обов’язки і реальні відгуки користувачів.
Розчарована, що в нашій країні все ще є такі банки.
Написати коментар
Списание средств
Написати коментар
«Клієнтоорієнтований» банк
Коментарі (3)
Проста жах
Написати коментар
Просто жах!!!
Прийшли о 9:00 до керівниці відділу, керівниця прийшла о 9:11, зі словами:«За ніч нічого не змінилось", і пішла відкривати касу, як нам було повідомлено, а ви далі чекайте.
Співробітниця Ольга, неввічливо спілкується, постійно тяжко вздихає. Найулюбленіша фраза Ольги: «Я вам все вже сказала! Допобачення», і кинути слухавку. Почалось це все з самого початку співпраці, але ми мовчали. Назбиралось вже дуже багато випадків, тому вирішили написати відгук. Рекомендую звертатись до інших відділень, так як в цьому працюють некваліфіковані співробітники!
[ 6 ноября 2024 г. 13:38 ] Mama: Фотосообщение
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Написати коментар