Мінфін - Курси валют України

Встановити

Укргазбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
380969255228
380969255228
21 червня 2021, 16:11
Ігор, Золочів
Як розблокувати додаток Укргазбанк
YaskovetsIryna
YaskovetsIryna
7 червня 2021, 11:53
Ірина, Березне
Доброго дня, забула кодове слово. Не пам'ятаю, які точно варіанти були. Які варіанти запитань можна обрати взагалі?
Укргазбанк
Відповідь банку
8 червня 2021, 10:46
Якщо Ви не можете згадати кодове слово, рекомендуємо звернутися до найближчого відділення банку для його заміни (перелік відділень https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/). Додатково зазначаємо, що банк не рекомендує використовувати стандартні слова при створенні слова-паролю, такі як дівоче прізвище матері. При створенні слова-паролю рекомендуємо використовувати відповіді на наступні контрольні питання (перелік не є вичерпним): населений пункт в якому народився(-лася) клієнт/батько клієнта/мати клієнта; кличка першого домашнього улюбленця клієнта; в якому населеному пункті познайомились батьки клієнта; назва країни в якій любить відпочивати клієнт; номер школи яку закінчив клієнт тощо.
sergei8888
sergei8888
3 червня 2021, 18:22
Добрий день. Звернувся до філії вашого банку в районному центрі Кіцмань, Чернівецької області, з проханням про виписку про оплату за електро енергію. Мені відмовили, тому що банк такі виписки не видає.Я обслуговуюсь у вашому банку з дня його відкриття. А кассиру вашому лінь виписку зробити. Я вже думаю, може банк поміняти?
Укргазбанк
Відповідь банку
4 червня 2021, 16:51
Добрий день!
АБ «УКРГАЗБАНК» проаналізував Ваше звернення та повідомляє наступне.
У діях працівників відділення порушень не виявлено. Дійсно, банк не може надати виписку по Вашому особовому рахунку Чернівціобленерго, так як у банка не має доступу до даної інформації.
У разі необхідності, Банк може надати дублікати квитанцій завірені печаткою, про сплату Вами комунальних послуг у АБ «УКРГАЗБАНК».
Для отримання виписки по Власному особовому рахунку, Ви можете перейти за посиланням http://ek.cv.ua/ на офіційний сайт Чернівецької обласної енергопостачальної компанії та зареєструватись у кабінеті споживача (CALL – ЦЕНТР Чернівецької обласної енергопостачальної компанії +38 0372 588 885).
Evgeniy605
Evgeniy605
1 червня 2021, 0:23
Счёт был заблокирован исполнителем, баланс был — 26500, за месяц вся эта сумма была погашена даже с плюсом, разницу у меня получилось снять в банкомат. Сегодня вечером пришло уведомление, что с карты списано 23928грн на счёт исполнителя, и на балансе опять появился минус который равен сумме списания. В постановлении исполнителя была указана сумма 26500грн. Вопрос… Почему после списания появился опять огромный минус?
Укргазбанк
Відповідь банку
2 червня 2021, 10:59
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати Ваше звернення, але для аналізу нам потрібно ідентифікувати Вас як клієнта банку. Просимо Вас зареєструвати звернення, зазначивши Ваші ідентифікаційні дані, одним з наданих способів:
— зв`язатися з цілодобовою підтримкою клієнтів за номерами +380444944650, +380445904999;
— за допомогою чату підтримки (вайбер, телеграм), в який Ви можете потрапити через мобільний додаток (не входячи до особистого кабінету), натиснувши кнопку «Контакти» справа зверху.
Olgiza28
Olgiza28
17 травня 2021, 23:18
5354663004516270 карта мошенницы. На эту карту Самойловой О. Д. были переведены деньги 304 грн. 15.05.2021 в связи со сделкой на приложении Шафа, получила предоплату и исчезла с сайта. Прошу разъяснить -можно ли заблокировать этот платеж?
Укргазбанк
Відповідь банку
25 травня 2021, 19:26
Добрий день. Зазначена у Вашому повідомленні платіжна картка не належить АБ «УКРГАЗБАНК», платіжна картка емітована АТ «ОКСІ-БАНК». Одночасно з цим, враховуючи текст Вашого звернення, з метою захисту Ваших прав, рекомендуємо Вам звернутися до профільного підрозділу правоохоронних органів, а саме до Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Зважаючи на режим надзвичайної ситуації в країні та для зручності для Вас, Ви можете оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.
s1950
s1950
15 травня 2021, 7:38
Ал-др
Прошу надати роз'яснення відносно таких змін у Законодавстві, як «Автоматизована система інформаційної взаємодії державних структур та банків», та як це відобразиться на клієнтах Укргазбанку та їхніх вкладах?
І друге, коротеньке питання, PRO запас слід вважати депозитом чи ні?
Дякую.
Укргазбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 12:03
Добрий день!
Щодо взаємодії державних структур та банків зазначаємо, що АБ «УКРГАЗБАНК» беззаперечно дотримується вимог законодавства щодо розкриття (поширення) інформації з обмеженим доступом про клієнта, в т.ч. персональні дані та банківську таємницю, і здійснює таке розкриття (поширення) виключно на підставах та у порядку передбаченому законодавством. Відповідно до п.11 ст. 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» інформація щодо фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, з метою здійснення верифікації та моніторингу державних виплат на його запит щодо банківських рахунків фізичних осіб, яким призначено, нараховано та/або здійснено державні виплати, а також фізичних осіб, які звернулися за призначенням державних виплат, операцій списання з рахунків та/або зарахування на рахунки і залишки за такими рахунками на визначену дату або за конкретний проміжок часу.
Слід зазначити, що, у разі внесення змін у взаємовідносини між клієнтами і Банком, про такі зміни розміщується інформація на офіційному сайті Банку (https://www.ukrgasbank.com/).
Щодо продукту PRO ЗАПАС зазначаємо, що це не депозитний продукт, а продукт, розроблений на основі платіжної картки, при цьому на залишок нараховується процентна ставка (детальніше за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/pro-zapas/).
michoid
michoid
14 травня 2021, 1:39
Ольга, Дніпро
Доброго дня. Вкрадено телефон в якому були паролі від картки, як заблокувати картку?
Укргазбанк
Відповідь банку
14 травня 2021, 16:42
Доброго дня.
Вам потрібно звернутись до відділення банку або ж зателефонувати до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 — 99.
mobilizer
mobilizer
5 травня 2021, 18:17
Станіслав
Добрий вечір. Мені надійшли ось такі смс:
Rakhunok 26207131539397.100101.980
SMS Posluga
Aktivovano
29.04.2021 18:06

6296 PIN 7261

0961 PIN 5022

Я не являють клієнтом банку і не подавав ніякі документи на відкриття рахуну.
Укргазбанк
Відповідь банку
4 червня 2021, 10:52
Добрий день!
Банк проаналізував Ваше звернення. Консультація надана по телефону. Питання по суті вирішено.
Дякуємо за звернення.
kat23
kat23
30 квітня 2021, 0:45
Доброго дня. Я уже зверталась зі своїм питання раніше, чому банк ігнорує моє питання?
Приходить СМС на телефон від вашого банку такого змісту: Z Vashogo rahunku 26202131364277.100101.980 spysano 7.00 UAH komisiya za obslugovuvannya 01.04.21 00:31
Ніколи вашим клієнтом не була, ніде не реєструвалас і свої дані не залишала.
Укргазбанк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 14:42
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для перевірки інформації, будь ласка, напишіть Ваш номер телефону, на який приходять повідомлення
buh2019
buh2019
29 квітня 2021, 11:45
Обратились в банк за ипотекой. Работник банка не смог зарегистрировать от нас заявку по причине отсутствия оценки недвижимости. Оценку проводит аккредитованный банком оценщик и эта услуга стоит около 5000 грн. И все это даже до предварительного решения о выдачи ипотеки. Может Укргазбанк считает 5000 грн. не очень-то большими деньгами, которые можно отдать за услугу в дальнейшем возможно и не нужную.
380987280154
380987280154
22 квітня 2021, 15:37
Доброго дня, подали документи на іпотеку в одному з відділень банку ще 8 квітня, сказали що до 9 не подають на розгляд у Київ тому що велика загруженість.Скільки часу нам ще чекати щоб наші документи відправили на розгляд?
Укргазбанк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 17:17
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, зазначивши адресу відділення, до якого Ви зверталися, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Rusa2512
Rusa2512
20 квітня 2021, 11:25
Доброго дня, у мене є картка у вашому банку, чи може дружина взяти розпечатку до картки без мене?
Укргазбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 18:53
Добрий день! Інформація, що міститься у виписці по картковому рахунку, є банківською таємницею. Банк зможе надати виписку Вашому представнику, у разі наявності належним чином оформлених документів на представництво Ваших інтересів.
s1950
s1950
17 квітня 2021, 6:14
Ал-др
15 квітня 2021р. о 22:49 я ставив питання відносно клієнтів Укргазбанку, які отримують житлові субсидії, але відповіді так і не отримав. Чому мені так і не надано відповіді, мені не зрозуміло. Чи може тому, що питання поставлене російською і деякім працівникам Укргазбанку ця мова незрозуміла, то раджу в такому разі скористатися Google-перекладачем та все таки надати мені зрозумілу відповідь; я вважаю, що у багатьох клієнтів банку, які є отримувачами субсидій виникне таке питання. Чекаю на відповідь.
s1950
s1950
15 квітня 2021, 22:49
Ал-др, Киев
Узнал от Минфина, что получатели жилищных субсидий могут лишиться таковых, если они хранят свои деньги в банке на депозите или карточном счёте. И что банки обязаны будут давать такую информацию о клиенте либо напрямую в УПСЗН (СОБЕС), либо через налоговую. И как же это совместить с банковской тайной? Или попросту снять со счёта все деньги и хранить их дома под матрасом? Дайте вразумительные разъяснения на этот счёт.
Укргазбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 18:23
Добрий день!
АБ «УКРГАЗБАНК» беззаперечно дотримується вимог законодавства щодо розкриття (поширення) інформації з обмеженим доступом про клієнта, в т.ч. персональні дані та банківську таємницю, і здійснює таке розкриття (поширення) виключно на підставах та у порядку передбаченому законодавством.
Відповідно до п.11 ст. 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» інформація щодо фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, з метою здійснення верифікації та моніторингу державних виплат на його запит щодо банківських рахунків фізичних осіб, яким призначено, нараховано та/або здійснено державні виплати, а також фізичних осіб, які звернулися за призначенням державних виплат, операцій списання з рахунків та/або зарахування на рахунки і залишки за такими рахунками на визначену дату або за конкретний проміжок часу.
abrakadabra1000
abrakadabra1000
15 квітня 2021, 9:48
Владимир Сергеевич, Угледар
Перевел 3000грн на другой банк, затем в трех магазинах пытался расплатиться, но платежи не проходили запутался ошибался с пин кодом и только в четвертом магазине выяснилось что превышен лимит и делались ошибки и в итоге карту заблокировали. Рекомендуют обратиться в отделение, а оно в 20км. я на работе — проблема. Объясняют что нет кодового слова но его и не требовали при оформлении. Как дистанционно разблокировать карту.
Укргазбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 18:12
Добрий день! Враховуючи зростання кількості та видів шахрайських операцій з платіжними картками, Банк зі своєї сторони здійснює усі необхідні заходи для мінімізації ризиків доступу до клієнтських рахунків третіх осіб. Саме тому Банком впроваджено зміни в процес надання консультації працівником контакт-центру. Деяка інформація/послуги надаються працівником контакт-центру виключно після повідомлення клієнтом секретного слова-паролю. Просимо з розумінням поставитися до заходів, які вживає банк з метою збереження клієнтських коштів. Для внесення секретного слова-паролю просимо Вас звернутися до найближчого відділення банку – перелік відділень із зазначенням адреси, режиму роботи, контактних телефонів розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
elen250563
elen250563
14 квітня 2021, 20:19
Николай, Киев
Добрий день! 13.04.2021р. було перекинута сума 300 грн. за товар з сайта OLX (предоплата) на карту 5354 6630 0497 7308. Товар не отримано, продавець поза межами. Карта вашого банку? якщо так, чи можна повернути кошти
Укргазбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 10:03
Добрий день. Зазначена у Вашому повідомленні платіжна картка не належить АБ «УКРГАЗБАНК», платіжна картка емітована АТ «ОКСІ-БАНК».
1katia
1katia
8 квітня 2021, 14:37
Александр, Запорожье
02. 04. 2021 в 11:39:17 на мой телефон пришла CМС, в которой сообщили, что с моей карты осуществлен денежный перевод на сумму 1015гр и остаток средств не карте. Мною перевод денег не осуществлялся. Я пенсионер и данную операцию я никогда не осуществлял вообще. Через 50 секунд пришла другая СМС, что карта моя заблокирована. В этот же день я съездил за паспортом домой и посетил отделение 179/07 УКРГАЗБАНКА. Специалист вашего банка сняла через кассу оставшуюся сумму, за 70 гривен выписала новую карту, и сказала прийти в банк 05. 04. 21 написать заявление. Заявление 05. 04. 2021 не приняли, мотивируя тем, что деньги мы ваши не найдем, по моему требованию, выдали распечатку, в которой меня смутили следующие данные, что сумма со счета была списана 5. 04. 21, хотя банк знал. что я перевод не делал и посещал 02. 04. 2021 банк. Прошу дать мне ответ куда был осуществлен перевод моих денег? Данные карты никому я не передавал.
Укргазбанк
Відповідь банку
9 квітня 2021, 12:03
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати Вашу скаргу, але для аналізу нам потрібно ідентифікувати Вас як клієнта банку. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши Ваші ідентифікаційні дані, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами +38 044 — 494 — 46 — 50, +38 044 — 590 — 49 – 99.
Liza177
Liza177
8 квітня 2021, 13:18
Есть приложение газбанка, но помимо него уведомление об операциях приходят и в простые смс. Каждый месяц с карты списывается 7 грн. За обслуживание, связало ли это с СМС? Если да то как отключить данную функцию?
Укргазбанк
Відповідь банку
9 квітня 2021, 11:58
Добрий день!
Тарифи по обслуговуванню платіжних карток розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/.
У разі необхідності, Ви можете звернутися до цілодобової підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000, 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99. Після здійснення Вашої ідентифікації працівником контакт-центру буде надано Вам консультацію по Вашому тарифному плану.
s1950
s1950
7 квітня 2021, 2:54
Ал-др, Киев
На сайте Укргазбанка в разделе «Пенсионная и социальная программы» указано, что обслуживание пенсионного карточного счёта бесплатное, а в контакт-центре сотрудница банка, (назвалась Анной), сказала, что платное — 5грн. Так кому верить?
Укргазбанк
Відповідь банку
7 квітня 2021, 16:13
Добрий день!
Тарифний план «ПЕНСIЙНА/СОЦIАЛЬНА КАРТКА» (https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/) передбачає, що щомісячна комісія за розрахунково-касове обслуговування карткового рахунку відсутня (п.2.1. тарифного плану).
Слід зазначити, що згідно п.3.2. зазначеного тарифного плану передбачено тариф у розмірі 5 грн. за обов’язкову послугу Sms-інформування щодо стану рахунку та операцій за рахунком. При цьому даний тариф не утримується, якщо обсяг розрахунків протягом календарного місяця становить більше, ніж 1 000 грн. та 2 операції.
Додатково зазначаємо, що Банк може проаналізувати коректність надання Вам консультації працівником контакт-центру Банку – для цього просимо повідомити дату дзвінка та номер телефону, з якого Ви здійснювали дзвінок.
Viktor666
Viktor666
6 квітня 2021, 20:54
Добрий вечір мені прийшло ось таке смсRakhunok 26209131515922.100101.980
SMS Posluga
Aktivovano
29.03.2021 10:32:16 хоча я не являють клієнтом банку і не подавав ніякі документи на відкриття рахуну
Укргазбанк
Відповідь банку
7 квітня 2021, 16:13
Добрий день! Вам надано консультацію працівником Банку в телефонному режимі.

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.150 41.650
EUR 45.000 45.550
PLN 9.800 10.800
Всі курси банку

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.150 41.650
EUR 45.000 45.550
PLN 9.800 10.800
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Гаряча лінія Укргазбанку