Укргазбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Укргазбанку на сьогодні
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.750 | 42.150 |
EUR | 43.750 | 44.300 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Написати коментар
Написати коментар
У разі не надходження коштів на Ваш рахунок, Вам дійсно необхідно звернутися до найближчого відділення АБ «УКРГАЗБАНК» для написання заяви про незгоду з трансакцією, з собою необхідно мати документи для проведення Вашої ідентифікації. Перелік відділень АБ «УКРГАЗБАНК» розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Так, Ви можете замовити готову картку з іншого відділення. Для цього Вам необхідно звернутися, для написання відповідної заяви, до відділення на якому Вам буде зручно отримати картку (з собою необхідно мати документи для проведення Вашої ідентифікації).
Написати коментар
Вчера снимала деньги с карты через терминал. Первая операция денег не выдала, случайно нажала англ. Язык, плэтому причину понять не смогла. Подошла к соседнему банкомату и сняла 1 тыс. грн. Пришло сообщение с банка, что обе операции успешны и сняло два раза по тысяче гривен, а по факту получила только одну. Что делать и как вернуть на счет тысячу, которую не получила? Реально ли это?
Для врегулювання Вашого питання необхідно звернутися до найближчого відділення банку, який обслуговує Вашу картку та написати заяву про незгоду з трансакцією (з собою необхідно мати документи для проведення Вашої ідентифікації).
Написати коментар
Написати коментар
Ваша інформація врахована. Зважаючи на текст Вашого звернення, рекомендуємо Вам звернутися до профільного підрозділу правоохоронних органів, а саме до Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Враховуючи режим надзвичайної ситуації в країні та для Вашої зручності, Ви можете оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.
Написати коментар
У меня заблокировано мобильное приложение ЭКО-банк, неправильно ввел пароль. Подскажите, пожалуйста, что делать? Поход в отделение банка в тягость
Коментарі (1)
Для отримання інформації стосовно надходження Постанови до банку, зверніться за номером телефону (044) 594-11-18 (канцелярія).
Написати коментар
З повагою, Інна Лейкіна
Рекомендуємо Вам звернутись безпосередньо до відділення банку для отримання вичерпної відповіді на Ваше питання.
З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
Написати коментар
Клієнт банку може звернутись цілодобово до контакт-центру за номерами телефонів 0800 309 000; (044)-494-46-50, з мобільного- 358, 503 або через звернення в чат-бот АБ «УКРГАЗБАНК» при умові, що клієнт звертається з верифікованого номеру телефону, проходить ідентифікацію чи через чат. Звернутися в чат-бот АБ «УКРГАЗБАНК» можливо через месенджери Telegram та Viber обравши офіційну сторінку Банку (www.ukrgasbank.com), а також через мобільний додаток «Еко-банк», вибравши у меню додатку «Контакти» і обравши зручний канал у «Чат підтримки».
З повагою,
АБ «УКРГАЗБАНК»
Коментарі (1)
За допомогою чат-боту можна розблокувати мобільний додаток, при умові що Ви звертаєтесь з верифікованого номеру телефону, проходите ідентифікацію та статус акаунту дозволяє розблокування через чат. Звернутися в чат-бот АБ «УКРГАЗБАНК» можливо через месенджери Telegram та Viber обравши офіційну сторінку Банку (www.ukrgasbank.com), а також через мобільний додаток «Еко-банк», вибравши у меню додатку «Контакти» і обравши зручний канал у «Чат підтримки».
З повагою,
АБ «УКРГАЗБАНК»
Написати коментар
Этот номер являться вашим банком?
Зазначена у Вашому повідомленні платіжна картка не належить АБ «УКРГАЗБАНК», платіжна картка емітована АТ «ОКСІ-БАНК».
Написати коментар
Написати коментар
Для врегулювання Вашого питання рекомендуємо звернутись до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 — 99.
З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
Написати коментар
Для отримання консультації щодо можливості отримання картки, просимо Вас зателефонувати до контакт-центру Банку за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
Написати коментар