Курс валютв Укргазбанку на сьогодні |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.200 | 41.600 |
EUR | 43.600 | 44.200 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Всі курси банку |
Відділення Укргазбанку: Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 4
Адреса:
Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 4
Телефон:
+38 (0542) 671293
Час роботи:
Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-16:45, (каса: 09:00-17:00, Пт: 09:00-16:00), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Все просто.есть деньги на счету в валюте.в банке общался с главным менеджером обещала перезвонить.прошло 2 недели.тишина.есть желание забрать свои деньги и больше никогда не связываться в этим несерьёзным банком.но для начала хотелось бы узнать у представителей банка здесь что они скажут по этому поводу?! сумма небольшая меньше 1000. Никому не рекомендую этот банк.будете иметь кучу проблем и потраченного времени.
Коментарі (2)
Ответ банка
8 листопада 2022, 17:20
Доброго дня, Артем!
На поточний момент Вас запрошено до відділення банку для вирішення Вашого питання по суті.
На поточний момент Вас запрошено до відділення банку для вирішення Вашого питання по суті.
Сегодня обратился в отделение для открытия счета в Банке и валютного депозита по курсу межбанка. Предварительно уточнив все условия оформления и покупки $ на горячей линии заверили, что 1350$ будут стоить 49861.30 грн и комиссия Банка 249.30 грн. Однако, при обращении к менеджеру отделения мне навязывали дополнительную услугу страхования жизни за 65 грн. На мои замечания, что я не кредит оформляю, чтоб страховать свою жизнь, а принес личные сбережения, которые предоставляю Банку для их дальнейшего использования, реакции 0. Но больше всего в конце общения меня убила фраза менеджера: «Если без оформления страховки, тогда сами занимайтесь открытием счета и депозита через мобильное приложение, потому что мне на это надо будет потратить 40 минут!». Итог один — Банк не клиентоориентирован и менеджера обманывают Клиентов!
Коментарі (3)
Ответ банка
8 вересня 2022, 16:25
Шановний Олексію!
Висловлюємо свою вдячність за інформацію та Вашу небайдужість щодо якості обслуговування в нашому Банку. Ваша інформація врахована.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Висловлюємо свою вдячність за інформацію та Вашу небайдужість щодо якості обслуговування в нашому Банку. Ваша інформація врахована.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
При зверненні в кассу з приводу обміну валют(хотів продати євро), не виявилось гривні(!), причому взагалі, як таке можливо. В інших відділеннях цього банку-також! З картки іншим видають в касі. На мое питання чому так виходить, в кассі чіткої відповіді не надали. На мое питання-чому не дозамовляють гривню, також не відомо! Це не долар, чи евро або інша якась валюта! Таке відчуття, що корупція не куди не подалась, а жаль. Одним словом — Ганьба
Коментарі (1)
Ответ банка
24 березня 2020, 8:52
Доброго дня! Укргазбанк має достатньо високий рівень ліквідності та достатньо резервів для задоволення попиту клієнтів щодо готівкових коштів як в національній так і іноземних валютах.
Додатково нагадуємо що за допомогою мобільного застосунку «Еко-Банк Онлайн» Ви завжди можете здійснити обмін валют on-line за найвигіднішим курсом 24/7.
Також враховуючи рекомендації Міністерства охорони здоров’я України, Укргазбанк пропонує використовувати безготівкові розрахунки Apple Pay та Google Pay (за допомогою смартфонів чи розумних годинників), безконтактні платежі (за допомогою чиновних платіжних карток) та мобільні платежі (за допомогою Еко-Банк Онлайн).
Додатково нагадуємо що за допомогою мобільного застосунку «Еко-Банк Онлайн» Ви завжди можете здійснити обмін валют on-line за найвигіднішим курсом 24/7.
Також враховуючи рекомендації Міністерства охорони здоров’я України, Укргазбанк пропонує використовувати безготівкові розрахунки Apple Pay та Google Pay (за допомогою смартфонів чи розумних годинників), безконтактні платежі (за допомогою чиновних платіжних карток) та мобільні платежі (за допомогою Еко-Банк Онлайн).
Ждал у специалиста пока заработает их база. Получил квитанцию а в кассе сказали что операционный день закрыт. Вопрос, зачем говорить что я успею в кассу? Приехал. Затратил время, деньги. Не профессионализм сотрудников!!!
Коментарі (1)
Забрать то забрал, а процентов с момента введения вр.администрации до дня ликвидации не выплатили.Хотя обещали.За 7 месяцев ничего не дали! Почему?
Коментарі (3)
Почему разная информация? С сайта минфина % по депозиту в $ -11%, а пришел в банк дали прайс 10%? Обьяните как такое возможно?
Коментарі (1)
Бажаю висловити щиру подяку також заміснику директора Сумського відділення Дашкіну Віталію Шамільовичу за особисту допомогу мені при розблокуванні пенсійної картки, що відбулося через необережне триразове введення коду, а гроші були потрібні терміново для своєчасної сплати комунальних послуг. Пан Віталій особисто кілька разів дзвонив у Центральний Офіс і продовжував допомагати до повного позитивного вирішення мого питання. Ще раз дякую та бажаю колективу відділення подальших трудових звершень.