Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Укргазбанку: Бориспіль, вул. Київський шлях, 83

Адреса:
Київська область, Бориспіль, вул. Київський шлях, 83
Телефон:
+38 (04595) 5-57-02
Час роботи:
Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-16:45, (каса: 09:00-17:00, Пт: 09:00-16:00), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
27 травня 2023, 15:35
У квітні цього року мені було заблоковано картковий рахунок. Про це я дізнався лише в травні, коли намагався скористатися власною карткою. Після цього я зайшов у додаток, щоб вияснити причину та побачив повідомлення щодо необхідності роз’яснення суті фінансових операцій. Я одразу відправив лист з усією необхідною інформацією на пошту, що зазначалася в повідомленні. Хочу зазначити, що мене проінформували виключно в додатку, який працює настільки жахливо, що в нього не завжди можна зайти, деякі операції дублюються, сума списань в інших валютах не конвертується в гривнях (так, що не можна без особистих підрахунків визначити суму), а виписки не завжди відправляються на пошту. Через декілька днів мені відповили, що інформація була надана запізно та мені треба йти до відділення, у якому я відкривав рахунок. Я знаходжусь за кордоном та не можу прийти до відділення, до того ж картку я відкривав онлайн. Відділ віддаленої верифікації відповів мені про те, що картка заблокована відділенням, тому мені треба зконтактувати з відділенням, та запропонували заповнити заяву з наданням моєї інформації, щоб вони передали її до мого відділення, також попросили чекати відповіді. Після трьох тижнів очікування я намагався зателефонувати за номерами відділення. Там ніхто не піднімав слухавку, хоча я телефонував декілька днів у робочі години. Потім я знайшов телефон для клієнтів, що знаходяться за кордоном, зателефонував туди, мене намагалися з'єднати з необхідним відділенням. У них це так само не вийшло, і вони залишили заяву, щоб мені перетелефонували. Десь через годину надійшов дзвінок з цього відділу, запитали про мої дані та сказали, що вони не знають причини блокування моєї картки, це не їх рук справа та взагалі вони не мають інформації щодо мене, запропонували прийти до відділення з моїми документами дл вирішення питань. Я відповів, що не маю змоги приїхати, бо знаходжусь за кордоном. На це вони відповіли мені зачекати, щоб перевірити інформацію. Через декілька годин мені знову зателефонували та запропонували, щоб мама, яка переказували мені кошти, прийшла та надала підтвердження джерела їх походження. Хочу зазначити, що мама не є клієнтом банку та й сума була 22800 грн. Далі мені сказали, що все одно не розблокують мені картку, тому краще буде подати заяву на відеоверифікацію, написати від руки заяву, щоб кошти з мого рахунку переказали на будь-який мій рахунок іншого банк. Але спеціаліст мені до ладу не пояснила, як це зробити, проте сказала, як я можу це дізнатися в підтримки. Потім я написав у підтримку, щоб дізнатися, як це зробити. Але спеціаліст Вознюк Тетяна Юріївна десь 15 хвилин повторювала, що мені потрібно прийти самостійно до відділення з моїми документами, або ж комусь з моїх родичів з нотаріальною довіреністю. Тому я досі не знаю, як мені вирішити це питання. Мені дуже прикро, що в нашій прогресивній країні, де вже давно є більшість документів у смартфоні та всі ресурси для того, щоб мати змогу вирішувати всі питання онлайн, продовжують працювати такі банки, які заперечують технологічний розвиток та застрягли в епосі «совка».
Мої ПІБ на випадок уточнення даних: Сидоров А. А.
Якщо це можливо, то краще спілкуватися онлайн, бо розмови по телефону через роумінг дуже дорогі.
Коментарі (1)
3
4 серпня 2021, 15:19
Добрый день, подскажите, пожалуйста, может я чего-то не понимаю, вопрос имеет ли право банк удерживать какую либо комиссию с детских выплат?
У меня открыто в данном банке 2 карты, ода кредитка, вторая социальная/пенсионная, так как кредитка розслоилась и я не смогла ей пользоватся, я с неё перебррасывала деньги на социальну, комиссию за смс информирование тогда не снимали, пока не зашли на социальную карту детские первый большой платеж. Как только на карте начался ежемесячный оборот 860 гривен, с карты начали списывать 5 гривень.
На сайте в общих сведениях о карте указано обслуживание бесплатно, в тарифах, которые ещё нужно постараться найти, они уже пишут, что услуга смс информирования обязательна, и если, ты тратишь меньше 1000 гривен в месяц и не проводишь 2 операции, то снимают 5 гривен.
Как я могу тратить 1000 гривен если я получаю 860 гривен, с другой карты другого банка я не могу до кинуть деньги, только с другой карты этого же банка, но и тут конфуз, чтоб перекинуть деньги нужно заплатить 5 гривен + процент от сумы по тарифу карты, причем когда переводишь деньги через приложение указывается только 5 гривен к списанию.
Коментарі (2)
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відділення та банкомати Укргазбанку в Борисполі 🏦 / Відділення Укргазбанк: вул. Київський шлях, 83, Бориспіль
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Укргазбанку за адресою Бориспіль, вул. Київський шлях, 83. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Укргазбанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Укргазбанку розташованому за адресою  Бориспіль, вул. Київський шлях, 83- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.