Банк безпідставно зняв комісію у 500 грн
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укрексімбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.7 | 49.5 |
| PLN | 11.55 | 11.8 |
| USD | 41.95 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
— діючий депозит (-ти) клієнта на кінець 1-го робочого дня поточного місяця
та/або
— депозит (-ти), які були повернені на відповідний картковий рахунок в період з наступного за 1-м робочим днем
попереднього місяця по 1-ий робочий день поточного місяця (включно).»
Мій депозит у сумі, значно більшій, ніж залишок на рахунку, був повернутий 06.09.2025, тому банк не мав списувати комісію у 500 грн у жовтні. Оператор у вайбері 08.10.2025 сказала, що це «технічне списання і до 01.11.2025 відображення виправиться». До цього часу нічого не виправилось. Зараз у банку немає жодного месенджера для онлайн спілкування, на сайті банку порадили написати листа на електронну пошту!
Ось відповідь банку: «Депозит було повернуто Вам 06.09.2025, тому в жовтні комісія була знята правомірно.» Це як? А що, так можна? Банк робить висновок, протилежний своєму тарифу! Звернення до банку на сайті я відправила 06.11.2025, першу відповідь з загальними фразами отримала 12.11.2025, цитуєму відповідь 19.11.2025. Таке зараз спілкування з підтримкою банка. До речі, на сайті сьогодні зовсім не працює підтримка.
Така ситуація зі стягненням комісіі у 500 грн у жовтні при наявном депозиті у вересні не тільки у мене. В 2024 році в банку були персональні менеджери, які вирішували питання клієнтів. Зараз їх немає, банк радить звертатися у відділення, які він активно зачиняє.
А онлайн підтримки немає зовсім.