Курс валютв Укрексімбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.1000 | 41.5000 |
EUR | 43.4500 | 43.9500 |
Всі курси банку |
Відділення Укрексімбанку: Харків, вул. Чернишевська, 11 (Час роботи установи може змінюватися)
Адреса:
Харків, вул. Чернишевська, 11 (Час роботи установи може змінюватися)
Телефон:
+38 (057) 706-40-50, 706-40-51, 706-40-55, 706-40-57
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-15:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний.
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
I7649696eiv
1 березня 2024, 14:01
У співробітників харківського відділення війни нема, бо є свої хотєлки з приводу надати якісь пояснювальні, установчі, комерційні і інші документи підприємств. Яким чином це зробити їх не цікавить, головне в термін і завірені. Нагадую розумникам з відділу моніторингу, що в Харкові більшість підприємців працює на 10−30% від до військового стану, основні робітники переведенні на дистанційну роботу або як моєму випадку в другі міста і країні Європи, задовольнити бажання подивитись те в чому ви не спеціалісти (бо банкір не комерсант) — дуже важко і дорого. Витрати на переїзди співробітників, копіювання, доставку в банк — це гроші які закропляються в Харкові дуже важко. Хоча для єксім банку — це останнє що турбує, сидіти на державних потоках і платити собі зарплату від пуза — це основне.
Написати коментар
Зараз відділення — ура! — нарешті працює без черг. І мені дуже допомагає мій персональний менеджер Наталія Сміловська: і порадами он-лайн, і підчас зустрічі в відділенні.
Коментарі (1)
Хочу висловити подяку за відмінне обслуговування на відділені по вулиці Чернишевській, а саме Бачмазі Олені. Дуже кваліфікована, добре знає нормативну базу, клієнтоорієнтована та грамотна. Дуже дякую за відмінне обслуговування.
Написати коментар
Відповідь адміністратора
6 серпня 2023, 15:33
Відгук не зарахований (на 06.08.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Дуже вдячна працівниці відділення на Чернишевській, зокрема Сміловській Наталії, як компетентному та дуже уважному співробітнику. Завжди дуже чітко та грамотно підбирає найкращі пропозиції для мене, висококваліфікована та дуже уважна.
Написати коментар
Дуже вдячна працівникам відділення
Укрэксимбанк у Харкові на вулиці Чернишевська, зокрема Чепель Галині і Олександрі Вишняковій, ці спеціалісти завжди кліентоорієнтовані, мають високі професійні навички, добре знають нормативну базу, всі документи стосовно мене, як клієнта банку завжди оперативно розглядають та надасть дуже грамотні фінансові послуги. Ще раз висловлюю подяку Чепель Галині та Вешняковій Олександрі
Написати коментар
Укрэксимбанк у Харкові на вулиці Чернишевська, зокрема Чепель Галині і Олександрі Вишняковій, ці спеціалісти завжди кліентоорієнтовані, мають високі професійні навички, добре знають нормативну базу, всі документи стосовно мене, як клієнта банку завжди оперативно розглядають та надасть дуже грамотні фінансові послуги. Ще раз висловлюю подяку Чепель Галині та Вешняковій Олександрі
Заканчивается депозит. Для того, чтобы прекратить автоматическую пролонгацию вклада, банк требует явиться лично в отделение в этот день. В других банках такие вопросы решаются по телефону. Почему так сложно отработать этот вопрос в условиях карантина для этого банка? Сейчас даже добраться до банка можно только на такси. Да и зачем подвергать опасности своих сотрудников и клиентов в условиях эпидемии?
Коментарі (2)
Сегодня 17.03.2020 пришел в банк забрать депозит в валюте по сроку выдачи… А в ответ… Мы не выдаем сейчас валюту, потому как самолеты не летают ))) как вам это нравится… Я в шоке от государственного банка. При этом один депозит уже лежал по окончании на расчетном счету от 27.02.2020 и должен был быть готов к выдаче!!! Причем тут закрытие пассажирских авиарейсов ???
Написати коментар
при открытии депозита заказал карту Visa Lady's ClabSmart, сказали получить через 10 дней, пришел через 15 (с запасом), просидел в очереди 40 минут, чтоб узнать, что карта не готова?
Написати коментар
Всю историю писать не буду-очень долго… Скажу лишь, что после того, как наступила «точка кипения», то оставила жалобу на сайте Укрэксимбанка. Было это 01.08.17. И-тишина… Позвонила через пару недель в контакт центр узнать судьбу жалобы. На что мне ответили, что у них срок на ответ 30 дней. И по поводу судьбы моей жалобы надо звонить в рабочее время (9-18). Сегодня 04.09.17, ответа по-прежнему нет. Мало того, что «достало» их «квалифицированное» обслуживание, так еще и ответ на жалобу они дать не в состоянии…
Коментарі (1)
Отделение банка в Харькове ул.Чернышевского 11. Отношение к клиентам банка — УЖАСНОЕ. 04.07.2017, был в банке по вопросу поисков утерянной работниками банка моей зарплатной карты. Потратил времени более часа-ушел с обещаниями… У работников этого банка кроме собственной суеты больше ничего нет. Напрочь отсутствует элементарный профессионализм и культура сотрудников. Очень удивительно то, что руководство банка не читает отзывы и не принимает ни каких мер. ПОДУМАЙТЕ ПРЕЖДЕ ЧЕМ ИДТИ К НИМ!!!
Читал отзывы о банке годичной давности — РУКОВОДСТВУ банка ГЛУБОКО плевать на клиентов, не читает отзывы и не принимает ни каких мер. ПОДУМАЙТЕ ДВАЖДЫ ПРЕЖДЕ ЧЕМ ИДТИ К НИМ!!!
Написати коментар
Читал отзывы о банке годичной давности — РУКОВОДСТВУ банка ГЛУБОКО плевать на клиентов, не читает отзывы и не принимает ни каких мер. ПОДУМАЙТЕ ДВАЖДЫ ПРЕЖДЕ ЧЕМ ИДТИ К НИМ!!!