Блокують рахунок, утримують кошти відморожуються шаблоними відповідями. ПРОБЛЕМА ТРИВАЄ вже більш 3,5 МІСЯЦІВ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Вот так вот обслуживаться в анонимных «банках» отстается только биться с ними через почту
Можете сюда написать https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals и ждать месяц ответа
Можете сюда написать https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals и ждать месяц ответа
- +
- 0
- Валерка Котовский
- 5 січня 2024, 19:46
- #
В моём блоге я описал как правильно и безопасно продать крипту
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
З того часу «триває перевірка». Ось приклад відповіді від підтримки: «Отримали від вас необхідну інформацію 13 листопада. Запит відправлено на перевірку. Орієнтований термін: два тижні.» (ДО СЬОГОДНІ мої КОШТИ ЗАБЛОКОВАНІ, а банк відхрещується шаблонними відповідями)
Зараз пишуть, що терміни перевірки не регламентується)))
З моменту коли у вас виникла проблема ви банку стаєте абсолютно не цікаві. Відтепер ваші проблеми — це ваші проблеми, а ваші гроші це інструмент заробітку дивідендів для банку, а не для вас.
Якщо хочете зберегти свої гроші та нерви — обходьте цей банк десятою дорогою.