неповернення грошей клієнта
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Банк 17.11.2023 в односторонньому порядку не попередивши клієнтів встановив ліміти на перекази з карти на карту, через IBAN-перекази в розмірі 50 тис. грн в МІСЯЦЬ. І таким чином заблокував мені вільне використання моїх коштів. Підтримка в чат-боті просто морозиться — відповідає, що уточнюємо інформацію і пропадає. На гарячій лінії кажуть, що обмеження тимчасове, але невідомо коли буде зняте. Кажуть, що можна зняти гроші через касу банку, але по 20 тис. грн. за транзакцію, при цьому якщо загалом буже більше 50 тис. грн., то буде вже комісія 2%. Банк посилається на умови договору згідно з яким він може в односторонньому порядку встановлювати ліміти. Щось у цьому банку (таскомбанк/ізібанк/спортбанк) не в порядку. Не вносьте гроші — потім будете дуже довго їх повертати.
Написати коментар
Коментарі - 1
- +
- 0
- Fantomas2020
- 24 листопада 2023, 10:53
- #
В тарифах оранжевой карты изменений не заметил. Может не обновили?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися